Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 00:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 62 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det kunne jo også være, at en af dem er nekrofil og vil simulere dødssex? :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
Dextrose: HAHA... Det er så en ret klam tanke... Men hvis manden aldrig har brugt stoffer før, kan det jo være han får lov til at humpe en død efter han druger hende...

Titel:
Admin
Brugeravatar

Citat:
Det kunne jo også være, at en af dem er nekrofil og vil simulere dødssex?

Ville thorazine så ikke være det bedste? :P

-Jimmy Carter

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Forhelvede i skræmmer jo det unge par væk maan! :D

Men jeg er ligesom de fleste andre også lidt interresseret i hvilket formål i skal bruge det til da det ellers er lidt svært at hjælpe jer. Kan sq heller ikke rigtig se idéen i at bruge sovepiller til at peppe jeres sexliv op?

Men en mild dosis svampe, LSD eller MDMA skulle være ret så spændende her jeg ladet mig fortælle

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Jeg har lige bemærket at "ungt par"s MSN-mail er wiferape@mailme.dk
...dette henleder mine tanker på at konen skal være godt bedøvet og voldtaget - i så fald vil jeg anbefale GHB til begge parter. :P

Junior medlem

Grunden til at vi skal bruge det til denne sexleg er, at min kone sover meget let og der skal intet til at vække hende..

Hendes fantasi går på at hun gerne vil prøve at blive bedøvet uden at vide det og når hun igen vågner, er hun nøgen og bundet og klar til at blive "voldtaget"..

Så derfor skal vi bruge noget som kan få hende til at falde i en dyb søvn for et stykke tid, så alt kan være arrangeret når hun vågner igen, uden hun ved det...

Folk har vel ret til at have forskellige sexfantasier og den slags som de gerne vil have prøvet med deres parrtner, uden at man absolut skal hænges ud som et gammelt svin eller en dateraper....

Men det må jo bare vise at andre ikke tør fortælle om deres sexfantasier og hvad de gerne vil prøve, siden de kan have den tro....

Dedikeret medlem

ungt par skrev:
Folk har vel ret til at have forskellige sexfantasier og den slags som de gerne vil have prøvet med deres parrtner, uden at man absolut skal hænges ud som et gammelt svin eller en dateraper....

Men det må jo bare vise at andre ikke tør fortælle om deres sexfantasier og hvad de gerne vil prøve, siden de kan have den tro....

Mennesker må så absolut gerne have forskellige sexfantasier og give udtryk for dem. Det tror jeg næppe nogle herinde har noget imod.
Men at påstå, at andre ikke tør fortælle om deres sexfantasier på den begrundelse, at der diskuteres risokoen for datarape, well, det mener jeg er en underlig logik som ikke holder i retten.
At der diskuteres daterape er ikke baseret på en abstrakt tro, men er desværre bundet til det sørgelige fact, at sådanne svinskheder finder sted.
At vi diskuterer dette i forbindelse med vores ytringer om stoffer er relevant og oplagt.

Men udover det lyder jeres projekt jo interessant nok, og jeg er sikker på at mange herinde, især i den rette stemning, interesserer sig for sex og forskellige perspektiver herpå. Ja, var der nogle der sagde GHB! :)

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Hehe...

GHB er sådan set fint nok til at falde i søvn på, og det er ofte en dyb søvn. Men personligt kan jeg stadig ret let vækkes, når jeg er på GHB, med mindre jeg har drukket alt for meget af det. Så går jeg ud som et lys, men det synes jeg ikke er behageligt.

Jeg står stadig fast på mit forslag om MDMA. MDMA gør en frisk og giver en energi - altså det virker modsat end hvad I ønsker. Men det stof er godt nok også i stand til at åbne jer fuldstændig overfor hinanden, og konsekvensen heraf kan f.eks. være nye sexfantasier, der er lidt lettere at udføre.

Man behøver ikke tænke over det i trippet, det kommer bare af sig selv, fordi man har lyst til at røre ved hinanden. Og så er man så emotionelt ladet, at der ikke er grænser for hvor langt man kan nå med sin partner!

Jeg synes også at 2c-b og 2c-i har samme egenskaber, men følelsen er anderledes. Men bestemt også det værd at udforske. Man bliver ligeledes også stimuleret af 2c-b og 2c-i, og ikke søvntrængende.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
for fucking helvede aliaarhus... er du rasmus idiot, eller er du bare dum???

DE VIL HAVE NOGET HUN KAN SOVE PÅ! Hvornår fatter du det perker... forstår du ikke dansk???? (:P)
De vil ikke have noget der gør dem friske.. de vil have noget der får hende til at sove, så hun kan udleve en fantasi... Sådanne fantasier forsvinder ikke bare med MDMA eller andre psykedelika...

GHB tror jeg er en ok ting til formålet... da man nemt kan sove på det, hvis man tager en lidt høj dosis.. det er bare lidt risikofyldt synes jeg.

Senest rettet af Odden 07 jun 2005 11:33, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

FFS, forstå at jeg har snakket med manden, og det behøver ikke at være et bedøvelsesmiddel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det er efterhånden gået op for mig at man ikke kan falde i søvn på de substanser.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Hehe.. Hvad med ketamin?

Den her tråd må være på top ti over de mest bizarre på psy..

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Ali... Hvis det er den fantasi hun har, så lad hende da prøve det.

Og jeg må indrømme at jeg synes heftige psykedeliske stoffer, blandet med sådan en sexuel udforskelse kan være ret voldsom energimæssigt set.
Så det tror jeg man skal passe meget på med.

Og hvornår har jeg sagt manden ikke er troværdig?

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Hentød bare til blandt andre ke :) Bare for at slå det fast.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg er enig i hvad mange andre har sagt, nemlig at GHB er et godt bud. Det vil dog kræve lidt eksperimenter for at finde den rette lammedosis, som så skal forøges tilstrækkeligt til at hun falder i søvn, men uden at det bliver så meget at det er farligt. Rohypnol/flunitrazepam er også en mulighed, men derimod tror jeg at Valium/diazepam er ret uegnet, eftersom hun vil være for lam til at nyde akten hvis hun skal have så meget at hun falder i søvn af det... Men I kan jo lade det komme an på en prøve!

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Jeg tror de fleste benzodiazepiner afskriver sig selv pga. den alt for lange halveringstid. Hvis det endelig skal være et benzodiazepin, så må Halcion (Triazolam) være det mest velegnede til formålet.

Ellers vil jeg også anbefale GHB, og ligesom Child addere at I (det unge par) nok skal afprøve forskellige doser først - og gå FORSIGTIGT frem!
Udfra mine erfaringer med halifaxxx og GHB vurderer jeg, at det vil kunne fremprovokere en stærk nok søvn til at konen ikke vågner op.

Mvh. Psyko

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fandens Ferieparadis...
Psyko skrev:
Citat:
Udfra mine erfaringer med halifaxxx og GHB vurderer jeg, at det vil kunne fremprovokere en stærk nok søvn til at konen ikke vågner op.

:lol: Priceless :lol:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Indigo Spinx skrev:
Psyko skrev:
Citat:

Helt enig! 8) :lol:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fyn
sry jeg siger det her. men jeg sys det langt ude. hvis de havde de fantasier kunne de gå til lægen og få udskrevet 2 piller stærk sove medicin...

min mening. lad dem finde ud af det selv. NO OFFENCE GUYS

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Ghostshell skrev:
sry jeg siger det her. men jeg sys det langt ude. hvis de havde de fantasier kunne de gå til lægen og få udskrevet 2 piller stærk sove medicin...

Nå ja, for lægerne udskriver jo gerne sovepiller, hvis man siger de skal bruges til en sexleg? Du er godtnok lam i roen, knægt!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Dextrose skrev:
Indigo Spinx skrev:
Psyko skrev:
Citat:

Helt enig! 8) :lol:

Jeg vil også erklære mig enig, og kan tilføje at mine erfaringer med Dextrose og GHB ser ud til at være konsistente med Psyko's erfaringer med halifaxen.

:lol:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 62 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]