På min altan har jeg 8 skunkplanter, som indtil videre har overgået alle mine forventninger. De er lave men yderst kraftige (gennemsnitlig 20-30 cm høje - men allerede 6-7 afsnit af sidegrene i længden 10 - 15 cm). Jeg har aldrig oplevet noget bedre. Dog er der i løbet af de sidste 14 dage begyndt at komme mørke pletter i kanterne af nogle af bladene, og få steder virker det som om bladene visner i kanterne.
Er der en erfaren dyrker herinde, som har forstand på forskellige faktorer som måtte bevirke disse symptomer?? - synes selv jeg er ret vidende indenfor området, men lige netop dette har jeg aldrig før oplevet.
PLanterne står i store potter med god plantemuld samt perlite (ca. 25%) og har direkte sol fra 8 -20. Jorden er svagt gødet fra butikken af, og jeg er meget nøjsom med vandingen, hvilket jeg ved er en vigtig ting at være præcis omkring.
Kan nogen hjælpe???
På forhånd tak!
- hehe.....så forresten lige at der stadigvæk ligger et billede af mig og mine planter fra 2002 i billedesektionen (mig med sort trøje og tilfreds mimik

)