Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 06:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Admin
Brugeravatar

Citat:
Amf og MDMA er nemlig de to store super gaystoffer..........

Det er noget crap med narko der giver nedtur - det er squ slet ikke sådan noget man skal tage...

Bare fordi du synes de er nogle "gaystoffer" og "noget crap", betyder det jo ikke at alle folk skal lade være med at tage dem. For mig er f.eks. nikotin et skodstof, men derfor respekterer jeg da at folk benytter sig af det.

mvh.

-Jimmy Carter

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
ELVEN RAVER skrev:
Amf og MDMA er nemlig de to store super gaystoffer..........

Det er noget crap med narko der giver nedtur - det er squ slet ikke sådan noget man skal tage...

Det var da en gang forbandet vrøvl. Jeg bruger amfetamin, uden at det afstedkommer nogen problemer.
At amfetamin kan være et lortestof er noget ganske andet. Amfetamin kan være det rene lort, men stoffet i sig selv er det ikke. Som ved ethvert andet stof handler det om at afbalancere sit forbrug - en balance som nok kan være svær at finde for mange amf-brugere, fordi det er så nemt at få fat på og umiddelbart uskyldigt. Men det er simpelthen noget vrøvl at give stoffet skylden alene.
Dit uansvarlige brug af stoffer er din skyld, og du bør i den forbindelse fokusere på dig selv frem for stofferne.

Titel:
Junior medlem

OK, jeg er ny her, men er sgu gammel i gårde. Men det der med gay´stoffer er da for langt ude, lad da folk nyde hvad de vil. Anyway, det var nu slet ikke det jeg ville kommentere. :?

Men hensyn til amfetamin nedtur, tjaa, så er jeg selv en af de som virkelig er belastet hvad det angår, og kender et tons af folk med samme prob, men det er jo egentligt ikke et prob. For efterhånden er jeg sgu blevet så klog på mig selv, til at vide at det netop ikke er for mig. Og sker det at jeg snitter med en kammi som har i lommen, bliver jeg for bestandigt mindet om, hvor dumt det var, hele næste uge...Bliver meget depressiv i et stykke tid. Heldigvis ved man hvorfor og tager det bare, når skidtet smutter....

Derfor holder jeg mig nu til cola, amfetamin er ikke for mig, og jeg har set for mange kammis gå ned på skidtet. Synes det er et stygt narkotika, det ødelægger folk, værre end rigtig mange andre ting, fordi det fucker din hjerne op. Men som ovennævnt, så lad folk tage hvad de vil. Smag og behag 8)

Anyways, just my 2 cents...... :)

Tak for et fedt forum.!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]