Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 00:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

noname skrev:
Jeg er heltsikkert game! Med det lineup så er man sgu et svin, hvis man bliver hjemme...

Men om det bliver tommelen eller en fællesbil, det må tiden vise.

Yeah, you go gøøl.. 8)

Men er tommelen ikk (ved godt det er nødplanen) en smule usikker? Jeg mener, man skal vel afsted i god tid hvis man skal være sikker på at nå frem i tide.. Men det er vel ikke helt utænkeligt..

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Nja, jeg har ikke synderligt travlt med at komme derned. Man kan bare fylde lommen med syre og tage afsted et par dage i forvejen, så skulle den da være hjemme ;)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 1.347
Jeg skal afsted, men ja, det ville vaere laekkert at finde ud af noget transport sammen med nogle andre :P

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
Har kigget på det for noget tid siden, og det er alt for dyrt at leje en bil i 10 dage :!: ( kan ikke lige huske hvad det koster)

...Men vil gerne betale noget benzin hvis nogen tænker på at låne en bil ...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between somewhere, elswhere, right there and everywhere!
hmm... tager til voov med Iodjini :D

PM mig hvis du også skal! vi kan jo mødes dernede og ryge en pind eller noget deromkring! (henvendt til alle)

mvh
Foger

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Nåh... det var jo en fed tur til VooV! :D

Tak for en fed oplevelse Jannick, Jesper, Martin, Camilla, Sune, Kenny + kærreste og Bo!
Hvis det ikke havde været for jer havde noget af turen nok blevet rigtigt nederen for mig, da en vis Hr. N. gik kold på sit lorte-medicin (som han jo ellers siger han har 100% styr på)...
Jeg siger mange tak til jer alle!! Og undskyld for den første aften; jeg rører aldrig 2c-e igen ;)

Søndag eftermiddag var satme lækker ved den alternative :) ... men i det hele taget synes jeg den alternative scene var klart at fortrække frem for hovedscenen som imo var lidt en skuffelse (laser kanonerne skal jeg da ikke kritisere :D)...
Men jeg kommer nok til at tilbringe ektremt meget tid i Chillout teltet næste år (der regner jeg også med at tage med) for det var nok det fedeste ved festivallen tror jeg! Dog tæt forfulgt af den alternative scene, fælleskabet og det kæmpe marked med alt muligt uv-aktivt gøgl og en satans masse lækkert fråder!! :mrgreen:

Mvh
Foger

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Kan det ha' været et psychedelia-medlem jeg mødte foran lokummerne på fullmoon, som havde sin arm i bandage pga. skulderen var gået af led?

Vedkommende var fra Randers...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Foger skrev:
Nåh... det var jo en fed tur til VooV! :D
Søndag eftermiddag var satme lækker ved den alternative :) ... men i det hele taget synes jeg den alternative scene var klart at fortrække frem for hovedscenen som imo var lidt en skuffelse (laser kanonerne skal jeg da ikke kritisere :D)...

Lige mine ord. Så introen på main floor, og halvdelen af Penta fra podiet i midten :twisted: :twisted: :twisted: Også var det godt nok lige lidt for meget af det gode. Efter det var det en fuldstændig eminent oplevelse at høre sensient's behagelige og finurlige musik på den alternative. Blev også der resten af festivallen (næsten) Necton leverer også et fantastisk og frækt show :D

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
Hvem var du dernede med eedeolla? Nogen man kender?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Edit: Fejl post

Senest rettet af snufkin 28 jul 2005 16:16, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

axia skrev:
Hvem var du dernede med eedeolla? Nogen man kender?

J. Mann og Der alte her inde fra. Det var min første gang på VooV, og jeg må nok sige at jeg er imponeret. Aldrig har jeg oplevet noget så vildt og fedt, Især stemningen og lys-show'et er jo helt overvældende. Og ja priseren er jo heller ikke til at tag fejl af ;)

Næste år regner vi med at leje en lidt større bus, for at tag flere af vores venner med. For det er sgu for vildt det her :D

Var du også der nede i år?

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
@Foger:

Jeg går ud fra at det var dig vi sad sammen med på den alternative scene, bl.a. søndag eftermiddag, da D-nox spillede (under den farvede parasol). Du var vist ikke såååå frisk lige dér, men hva, det var vel festival, hehe. Og du var iodjini/apoteket's faste følgesvend? :-)

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
eedeolla skrev:

Jeps, lå i camp med blandt andet Jespar, pr0fane, Foger og Iodjini. Var mit andet år dernede, og må indrømme jeg tilbragt 90% af tiden jeg var på pladsen foran den alternative scene. Voldlækker musik! :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

axia skrev:
eedeolla skrev:

Jeps, lå i camp med blandt andet Jespar, pr0fane, Foger og Iodjini. Var mit andet år dernede, og må indrømme jeg tilbragt 90% af tiden jeg var på pladsen foran den alternative scene. Voldlækker musik! :)

Yes yes. Den alternative scene var klart bedst på næsten alle punkter. Ikke så mange menesker, behagelig lydniveu og musik og helt klart mere hyggelig stemning.

Tror også det bliver der jeg vil bruge det meste af min tid næste år.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jespar skrev:
@Foger:

Jeg går ud fra at det var dig vi sad sammen med på den alternative scene, bl.a. søndag eftermiddag, da D-nox spillede (under den farvede parasol). Du var vist ikke såååå frisk lige dér, men hva, det var vel festival, hehe. Og du var iodjini/apoteket's faste følgesvend?

ja det var mig den fede med krøllerne :P
Hvad mener du?? ikke frisk?? ;)
hehe ej... jeg var syre comedown den morgen og havde ikke sovet i lang tid plus jeg havde røget ca 1g dejlig charash-ryger alene, så jeg var lidt træt ja...har nok også set en smule træt ud! :) jeg faldt i søvn under parasollen (og det siger måske lidt om hvor træt jeg var, for den bass kunne nok hørers 15 km væk;)) og så var i væk.. hehe
Ja jeg var afsted med Iodjini, men det skal jeg satme ikke igen (no offence Iodjini)... vi var ikke lige gode venner hele tiden... diskutioner, handlinger jeg ikke glemmer uden viddere, forskellige meninger osv. men super fed tur alligevel! rigtigt fedt at endelig møde nogle af jer herinde fra!

Så desværre ikke Penta... ville jeg ellers gerne :(
men alternativ stage helt klart det fedeste musik gennerelt imo!! :)

mvh
Foger

Titel:
Kaospilot

Ok. Jeg undersøgte lige mulighederne var at føre en form for kommunikation med dig, men indså det umulige i dét, hvilket er fair nok, din givne situation taget i betragtning. Sådan har man det jo efter en hel nat på syre - og ikke mindst hvis man har røget sig i kisten, oven i dét.

Og jeg kan godt forstå at du ikke gider tage med en person afsted, som åbenbart har så lidt styr på hvad vedkommende propper i hovedet. Socialt set er det ikke særlig interessant, hvis ens rejseledsager slet og ret ikke er tilstede psykisk, eller ligger i teltet og er helt væk i medicintåger. Også selv om det er festival.

Ud over det - der er ingen tvivl om at alternative stage tilbød den mest interessante musik, såvel som den bedste lyd (mainstage er/var som modsætning et totalt flop lydmæssigt). Jeg havde nogle fine koncertoplevelser på den alternative, ikke mindst Jaia og D-nox. Will never forget... :-)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jespar skrev:
Ok. Jeg undersøgte lige mulighederne var at føre en form for kommunikation med dig, men indså det umulige i dét, hvilket er fair nok, din givne situation taget i betragtning. Sådan har man det jo efter en hel nat på syre - og ikke mindst hvis man har røget sig i kisten, oven i dét.

haha... sorry! Jeg kan ikke huske at vi har snakket sammen overhovedet -eller at du har snakket til mig :P - ud over da i skulle afsted og vi sagde farvel! Jeg prøvede faktisk også at komme i kontakt med dig da du sov/slappede af men opgav også, og så lagde jeg mig ned og nød musikken... og faldt i søvn! :P

Hvor lang tid havde du lagt i "chilleren" da vi mødte dig og du var på vej op til jeres lejr? du havde halm over det hele, men så nu ikke synderligt knast ud :)

Hvad synes du om chillout teltet egentligt? Personligt synes jeg det var noget af det fedeste ved hele festivallen! Men nu er jeg også en rimeligt chilled person og elsker ambient :)

mvh
Foger

Titel:
Kaospilot

Da I mødte mig var jeg på LSD på 14. time, og havde vandret rundt hele natten for mig selv (de andre sov, kanskje). Jeg synes selve chillout'en var rimeligt indrettet. Pyramiden i midten var flot, men vægtæpperne var liiiiige lovligt tematiske for mig (altså for mange temaer, religion, filosofi mm.). Alt det andet tingeltangel var rimeligt. Dog var halmen, som var spredt ligeligt ud over hele "gulvet", en helt afsindig brandfælde.

Rent musisk var det SVINGENDE. Jeg oplevede et meget positivt set derinde, som gled perfekt sammen, uden på nogen måde at være showoff-mixning. Det var også en perfekt trackselection, og et rimeligt flow. Jeg mener det var DJ Nanda som havde sammensat det mix.

Så var der Felix, som leverede fantastisk flotte backdrops sidste år. Han stank desværre til at være DJ. Dårlig/kedelig wannabe-spirituel musik, mixet sammen uden nogen form for fornemmelse af rytme. Så faldt jeg i søvn.

Så var der en episode, hvor jeg lå derinde, uden at vide hvem der spillede, og pludselig fik smidt et remix af "Aqua - Barbiegirl" i hovedet - sunget af en mand! Dér løb jeg altså skrigende væk med halen mellem benene, mens jeg var lige ved at rive mig i håret.

Min endelige bedømmelse (af det jeg fik hørt - for rimelighedens skyld var der jo en del acts som jeg ikke oplevede): Svingende.

Men jeg kan jo nok ikke komme udenom at jeg primært er til den mere rolige musik :-)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

14. time :) uhh nice

backdropsene var rigtigt flotte imo, men ja for meget religion agtigt!

String-artet i loftet var genialt og trekanten i midten var rigtig nice ja...

Jeg må indrømme at jeg ikke havde specielt styr hvem der spillede og hvor under hele festivallen og kiggede stort set ikke på lineup'en (den mixede jeg bare på :P )

Barbie girl siger du!? hmm... lyder sygt!! og så sunget af en mand :o Så kan jeg satme godt forstå du fik travlt med at komme væk! hehe...
Vi var vidst på vej ned for at se Banel eller Reefer Decree (dont remember ;) ) på den alternative da vi mødte dig...

Yeah vi kan sagtens blive enige om at musikken var svingende! :D rigtigt lækkert! oplevede dog et par gange lørdagved middagstid, tror jeg det var, at musikken var mixet rigtigt dårligt ved et dj skift... Men ikke noget at råbe op over!

mvh
Foger

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]