Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 11:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Citat:
Sommetider kan det være en hjælp at man tror på løsninger og ikke kun ser problemer alle vegne.

Minder mig om det gamle spørgsmål: Er koppen halv fuld eller halv tom ;)

Men det er rigtig som Astral siger, at ved at skifte udsyn på verden, kan livet blive lidt mere positivt. Dette er hvad der kan kaldes meta-programmering, og den bedste introduktion til dette er nok Robert Anton Wilson - Prometheus Rising. Hvor der bliver snakket virkelighedstunneler og E-prime så man får lidt på tænkeren ;)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: København
Astal,
Jeg tror det handler om hvad du gør ved alle dine tanker! Fører dine tanker "bare" til nye tanker, eller bruger du dem...m.a.o. integrere du dem i dit liv, ændrer dine tanker noget for dig og din hverdag???

Angående depression. Helt grundlæggende er depression et had rettet mod dit selv. Og det fører en masse med sig, følelser af at du ikke kan gøre noget, ændrer noget m.m. Du kan ende op i at kun se det negative eller ligefrem søge det negative og fokuserer på det i alt, i dig selv og verden omkring dig. Dette fører til fortvivlelse.

Jeg tror også på at tanker er en god ting men du kan også ende med at være alt for meget oppe i dit hovedet så du lukker af for din krop og dine følelser. Og det er ikke sundt. Det skulle gerne være en veksel virkning mellem tanker og krop og dit liv.

Cirkel

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Cirkel

Kloge ord:
Som du siger så gøre mine tanker til endnu flere tanker, jeg har aldrig specielt opfattet mig selv som deprimeret, men nu er jeg også rimelig sejlivet og går som regel altid igang med et eller andet, så føler egentlig ikke at jeg har tid til at være hverken deprimeret eller at kede mig

Jeg har mange projekter, mange jern i ilden, men jeg er til gændgæld, ner-vøs, jeg har nerver, jeg lever i sanse-nervesystemet - Mine sanser har gradvis opgraderet deres intensitet og sensibilitet til en grad som gør mig meget omgivelses kræsen, jeg har det bedst i en blomster eng eller en dejlig urte have med dyr omkring mig

Mine dyr, planter og mineraler/krystaller er mine kære! :)

Angående depression. Helt grundlæggende er depression et had rettet mod dit selv. Og det fører en masse med sig, følelser af at du ikke kan gøre noget, ændrer noget m.m. Du kan ende op i at kun se det negative eller ligefrem søge det negative og fokuserer på det i alt, i dig selv og verden omkring dig. Dette fører til fortvivlelse.

Jamen igen har du fuldstændig ret:
Jeg ser netop det negative overalt - Og jeg er god til det, jeg beskæftiger mig med optrævling af konspirations teorier og det jeg har sagt herinde er kun en lille del af det som jeg roder rundt med oppe i hovedet.

Nogen siger at vi måske lever i de sidste dage, det er overdrevet, men vi lever i slutningen af kulturen, vi ser en gradvis degeneration i den vestelige verden som spreder sig til andre dele af verden, det er helt sikkert at vi kan drage mange paraleller til den romerske tid, hvores ret-væsen er udledt derfra, men den som ejer pengene ejer magten, dvs. retten er sat til auktion, de store går fri, de små fisk kommer i nettet.

Hvis vi prøver at gå bare et lidt videre tilbage så ser vi Den Græske tids storhed udbunde i en mere meteriel og fysisk tid hvor det var magten man fejrede ROM! Med alt hvad der høre til af gladiator kampe, erobring og stor-fester med mad og vin, den fysiske realitet har vundet menneskene kær, Kejseren bliver gjort til Gud på jorden, hellere en tigger her på jorden end en konge i dødens rige må være forståelsen for Romeren, dvs. en glemsel af de åndelige realiteters storhed

På samme tid bliver Gud Menneske!

Kristus fødes!

Hvores Frelser!

Så nu går vejen tilbage mod lyset, vi er forberedere, pionere for en bedre tid en verden hvor vi ikke kan have det rigtigt godt så længe nogen lider

JEg har det på samme måde

Jeg har det ikke helt godt så længe folk lider, så længe verden lider

Vi har et ansvar, det er hvores fælles verden, vi skal alle leve i den

Cirkel, du har helt ret i at jeg lever i hovedet! Du kender mig så godt og hvorfor mon :) *S*

Men jeg er begyndt at føre følelsen op i tanken, men følelserne er så svære, empatien for alle dem som lidder er enorm, men jeg kan umulig lukke af og det prøver jeg heller ikke, derfor kan jeg ofte bliver lidt ked af det over hvordan vi behandler hinanden, vi må få støre nærkontakt lære hinanden bedre at kende

Mvh. Astral

Lys og Kærlighed!

Titel:
Medlem

Astral,
Du er det du fokuserer på!
og du vælger hva du vil fokuserer på! Så hvorfor tro at du kan gøre noget positivt i denne verden ved at være i det negative og have dit fokus dér???

Og så alle dine historiske forklaringer....for mig virker de bare som noget du bruger til at støtte dig selv og som en flugt VÆK fra dig selv og din krop! Det er fint nok at søge forklaringer og bruge dem som en bekræftelse på dine handlinger men det kan hurtigt blive en vane og et adfærd der mere handler om at flygte fra digselv og det der er i dig selv.

Du ved det sikkert godt et eller andet sted men nu siger jeg det, for nogen gange kan det være godt at få gentaget noget:

Jeg tror du ubevidst undgår at møde noget i dig selv!

Og det er okay. For det kan være skræmmende at møde noget. Det kan være du ikke er parat til at møde det. Det kan være du har brug for hjælp i form af en god klog terapeut til at støtte dig i det møde.
Jeg tror du laver alle mulige flugtveje i dit sind og det kører rundt med alle mulige tanker som skaber nye tanker. Tror det bunder i en angst for at møde digselv og du er blevet så bange at det har gjort dig ekstrem følsom. Sensitiv nervemæssigt.
Men kære Astral du ved godt inderst inde, at det er noget der kan køre rundt med dig i årevis og det er den forkerte vej. Din underbevidsthed ved det godt.
Tænk positivt! Du kan godt håndtere at møde dig selv! Du behøver ikke at se det som et kæmpe møde hvor alt skal frem i lyset men se det som du skal til at holde mange mange små møder, som langsomt bliver til at vare længere og længere. Du kan godt! Stop alle dine historiske forklaringer og teorier og tro på du kan det her! Du er en stærk sund ung mand, se på dig selv og lade være med at gøre dig til en lille sensitiv følsom sjæl, du har styrke! og den skal føre dig frem!

Et kram herfra
Cirkel

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Cirkel

Igen har du ret
Men fokus bliver ofte sat, overalt bliver det fremvist hvor elendige tilstandene er, det er næsten ikke til at komme uden om, hver dag i nyhederne, på internettet, gaden osv. Problemet ligger i ikke at se, men på løsningen, som jo naturligvis kun kan forstås udfra modsætninger og deres sammensmeltning, så igen har du ret i at faren ligger i at glemme, hvor god verden i virkeligheden er, bag alt det mørke, det grumme

Vi er dele af en verden, vi afspejler det vi lever i, men for at vende spejlet må vi som du siger være modige og fokusere på det som skal gøres, alt det positive, der er nok at blive frustreret over.

Mit håb: At se løsningen i problemet, at komme ovenpå problemet, vende problemstillingen, et hvert spørgsmål gemmer et svar, men svaret har som du siger to halvdele, som ikke kan forstås isoleret, men ligesom når man rydder op: Man kan få et overblik over rodet, men hvis man stire sig blind på det kommer frustrationen, fortvivlelsen, jeg skal lære at koncentre mig mere direkte på det hjørne som jeg allerede er igang med at rydde op

OG hvordan kan vi rydde op, hvis vi ikke først forstår det indvendige, som jo bliver udvendigt, det vi har i hvores indre bliver projekteret ud i omgivelserne og omvendt, vi er verden...

Præcis! Jeg har svært ved at få forbindelse med min krop, folk omkring mig siger at jeg er eks-karneret, Jeg flyver nemt ud af mig selv, bliver nemt ude af mig selv, mærker meget stærke kræfter rumstere, jeg har åbnet for mange kanaler fordi som du siger jeg er tom, på den måde at der er plads for alt muligt som bliver tiltrækket fra omgivelserne, filteret er lagt til side.... Historien støtter mig i den retning at jeg kan fokusere på de store problemstillinger, det gør at jeg ikke føler mine egne problemer som noget særligt iforhold til det store verdensalt

Ja, igen har du ret... Jeg forsøger at komme uden om visse meget ubehagelige ting, den åbning jeg har lavet gør det mere muligt at fornemme de ting i mig selv og andre som ikke altid kan være lige rare

Så du Milennium igår ?

Det handler meget om det, de underjordiske
Alt det skidt vi ser i verden kan føres tilbage til visse hemelige kræfter, det er dem jeg har studeret lige siden jeg var barn, det kan hurtigt blive lidt af en besættelse, hvis du forstår hva jeg mener?

Det er helt normalt at vi tror tingene foregår inde i os selv, men de har deres kilde udefra - Underverdenen.

Orpheus legenden fortæller at det er muligt at komme derned, jeg ser mange problemstillinger i hvores samfund indenfor det teknologiske hænge sammen med selsvsamme kræfter

EM, EL, Stråling (radioaktivitet osv, for bare at nævne nogen få

Mange af de problemer vi har, skyldes i høj grad at der er blevet lukket op for sluserne

Mødet med min dobbeltgænger, med vogteren, jeg prøver at overbevise mig om at det ikke er noget problem, det er det heller ikke bevidst, men som du siger foregår der nok meget underbevidst....

rædsel og frygt er som vogtere for at komme forbi dem må man kunne møde sig selv, selv i de mørkeste afkroge - Tager et skridt af gangen

Dine råd er meget velkomne :) *s*

Mvh. Astral

Ps. kig i din P(rivate)M(ail) (her på siden) :)

Titel:
Medlem

Astral,

Du kan ikke løse noget med dine tanker!!!

Alt det du kan med dine tanker, er at forstå. Forstå noget der allerede er sket!

Og boy du lader dig forfører og køre rundt med af dine tanker!!

STOP!!!

Stop alt det tanke virksomhed der kører rundt med dig. Lad være med at give det opmærksomhed. og du kommer ingen vegne med at begynde at tænke over hvorfor. Det fører ingen steder hen.

Giv slip på alle de tanker der kører rundt i hovedet på dig. Og mærk din krop i stedet for. Hold dit fokus på din krop. Gå lange ture for at få noget jordforbindelse. Eller løb så du kan få rigtig forbindelse med kroppen, at den trækker efter vejret, lungerne åbner sig m.m. og lad tankerne flyve ud af dit system uden at lade dig føre med. Vær i din krop!

Og nu kommer en provokation uden lige: Smid alle dine bøger ud!!!!!!
Du lyder til at være så fyldt op af teorier om alt muligt at du helt har mistet kontakten med dig selv og din krop.
Det er ikke godt at leve i teorier om hva alle mulige andre kloge hoveder har sagt og skrevet.
FÅ DIG DINE EGNE ERFARINGER!!!

Cirkel

Titel:
Medlem

PS. Det lyder helt klart som du forsøger at løse hele problemet ved at tænke dig til løsningen. Når selve problemet er, at du er alt for meget oppe i dit hoved og lader dig køre rundt af alverdens tanker og teorier. Det er fuldstændig omsonst!
Du skal give slip på alle dine tanker og have fat i din krop. Noget helt nyt for dig, kan jeg forestille mig , og nok også noget meget skræmmende. Men du lyder som du konstanst bevidst og ubevidst lukker af for dig selv og alt det der er i din krop, nærmest fornægter det. Og samtidig tror du kan løse det hele, ved at fortsætte sådan... :roll:

Ved godt jeg er provokerende og MEGET ligefrem men jeg tror ikke det kan være anderledes. Og jeg vælger bevidst ikke at lade mig forføre af alle dine teorier om hvordan og hvorfor. For det vil ikke føre nogen steder, at sidde og udveksle teorier og blive eninge og opnå forståelse. Det ville bare være at blive ved med at fodre din hjerne og køre med på "det spil" der er igang.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Cirkel

Jamen hvis jeg ikke kan løse noget med tanken, hvorfor kan mennesker så tænke?

Alt det du kan med dine tanker, er at forstå. Forstå noget der allerede er sket!

Ved at forstå det som er sket, bliver det også nemmere at forstå hvad som vil ske i fremtiden, fortiden lægger grund til nutiden og nutiden til fremtiden

Tanker er som stimulans for mig, nogen bliver høje af coke eller amfetamin jeg bliver høj af tanker

Stop alt det tanke virksomhed der kører rundt med dig. Lad være med at give det opmærksomhed. og du kommer ingen vegne med at begynde at tænke over hvorfor. Det fører ingen steder hen.

Jeg vil dog give dig ret i en ting, det skal afbalanceres, det er ikke nok kun at tænke, så vokser ens hoved imens ens lemmer skrumper ind og man ender med at blive hjælpeløs og må ha folk til at klare alting for en :D

Faktisk mærker jeg ikke min krop særligt meget, jeg føler mig klemt inde oppe i hovedet, jeg føler som om jeg svæver
Eller rettere mit hoved :D

Og nu kommer en provokation uden lige: Smid alle dine bøger ud!!!!!!
Du lyder til at være så fyldt op af teorier om alt muligt at du helt har mistet kontakten med dig selv og din krop.
Det er ikke godt at leve i teorier om hva alle mulige andre kloge hoveder har sagt og skrevet.
FÅ DIG DINE EGNE ERFARINGER!!!

NEJ! DET KAN JEG IKKE! SMIDER IK MINE BØGER UD! DET KAN DU IKKE FORLANGE! DET ER STEINER VI SNAKKER OM!

Jeg kan godt se hva du mener med at man ik kun kan finde løsningen i tankerne, men på den anden side hvis tankerne er problemet så må de også indeholde løsningen, problem og løsning er ikke adskilte faktore, de betinger hinandens eksistens.

Tankerne skaber tænkeren, det er ikke tænkeren som skaber tankerne

Seriøst Frihedens Filosofi af Rudolf Steiner er GULD VÆRD!

Jeg er bare en modtager, et medie for tankerne.... Det er ikke mig som finder på alle de ting, de lever, tanker er ligeså reale som fysiske genstande, det er tankerne som styre ting i verden, idéerne er hvad som får folk til at oprette organisationer osv.

Hvis vi udelukkende levede instiktivt så var vi dyr

Nu må du ikke glemme at jeg er gammel militærmand så lidt nede i kroppen er jeg dog ;) JEg har bare ikke tid til at dyrke sport, jeg har kun tid til at dyrke lidt kampsport privat, men det kan jo altid ændre sig hvis der sker noget nyt i mit liv... *s*

Måske er jeg en player, spiller tankernes spil, men jeg vil gerne se hvor de kan føre mig det behøver vel ikke at være i modstrid med kroppen

Jeg er måske håbløs :D Men jeg har massere af forhåbninger

Mvh

Provokerende Astral ;)

Titel:
Medlem

Atral,
Du skrev:

"Jeg er bare en modtager, et medie for tankerne.... Det er ikke mig som finder på alle de ting, de lever, tanker er ligeså reale som fysiske genstande, det er tankerne som styre ting i verden, idéerne er hvad som får folk til at oprette organisationer osv. "

Prøv liige at læse dine egne ord igen!!!!!

Dette viser mig MEGET TYDELIGT hvor fremmedgjort du er over for dig selv og hvad der foregår i dig!!!

Du taler om tanker som om de tilhørte noget andet , som om de har magten og du bare er en modtager!

Astral dine tanker ER dig!!!!!

Men du kan styre dem, du er IKKE et ofre for dem! Du kan vælge at lade være med at lade dig forføre af dem. Og husk tanker skaber følelser.

Hvis du kan forestille dig at dine tanker kan været drevet af din angst eller feks af et had mod dig selv. De vil så medføre / skabe tristhed i din krop via følelserne. Men du er ikke et ofre for dem. Du kan lade være med at tænke sådan. Du har nemlig en indre dialog!

Se på det som dine tanker er en del af dig som du kan styre og du kan ændre bevidst. Vi mennesker indeholder flere dele og heldigvis kan vi føre en dialog mellem de forskellige dele.

Jeg tror ikke på det med at løse dit problem med at være SÅ meget i dit hoved og dine tanker, med nye tanker. Det er bare at gå i ring! Og det er at gentage det der er problemet, nemlig at du fornægter andre dele af dig selv. Der er en grund til at man taler om at blive et helt menneske, nemlig at man får samlet og harmoniseret delene.

Det med dine bøger. Jeg er komplet ligeglad med om det er Steiner eller kongen der har skrevet den bog du læser, det hjælper dig ikke at fortsætte. I det mindste sæt bogen på hylden, Steiner løber ingen steder!

Jordforbindelse og rens ud i dine tanker!!!!!

Cirkel

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Cirkel

Spørgsmålet er hvem er jeg og hvem er vi i det hele taget, mange går rundt med en følelse af at vide hvem de er, men det kan ligeså godt være en illusion fordi at de tror de er spejlingen af hvem de i virkeligheden er.

Det jeg mener er at vi alle er ét og at vi her på jorden ofte ikke helt er klar over hvem vi i virkeligheden er, eftersom det her liv kun er et lille udsnit af hvem vi er iforhold til hvores historie, ikke nuværende personlighedshistorie men det som ligger før og det som skal komme, som det er nu er hvores erkendels, også af os selv - begrænset

Jeg vil ikke sige at jeg er fremmedgjort over for mig selv, for jeg føler ikke verden som noget fremmet, vi indeholder jo selv forbindelsen til verden iogmed at vi er en miniature verden, alt det vi gør er en afspejling, vi ville slet ikke være istand til at forstå noget vi ikke selv indeholder, så svaret ligger i en selv, men først må man fjerne illusionen om selvet

Du taler om tanker som om de tilhørte noget andet , som om de har magten og du bare er en modtager!

Tanker tilhøre også noget andet! Noget langt højere end menneset! Tanker er udtryk for levende intelligenser som står på et højere trin end mennesket i mange tilfælde, men som der findes tanker af forskellig karakter således findes også entiteter af forskellig karakter, nogen som hjælper ens udvikling og andre som lægger hindringer ivejen

Hvem kan styre tanker? Vi er styret af tanker, det vi tænker det blir vi, tænker vi derfor at vi har så og så mange begrænsninger så lægger vi også begrænsninger ind i os selv, der hvor vi er frie er i tanken, vi vælger selv, hvad vi vil blive, om det er godt for hvores udvikling (og verden) eller ikke...
Jamen prøv at se på verden, se hvor stor en indflydelse angsten har på folks beslutninger, se på hvor meget den motivere folk, driver folk til krig, forbruger vanvid osv. Dem som styre angsten styre store dele af den materielle verden, de fleste mennesker har vel en form for angst, det er fordi det er et middel til manipulation at forstå angsten er at forstå problemet og det er at finde løsningen, angsten kan være mangfoldig, angsten for den anden side (efter døden) angsten for bombeangreb, angsten for andre mennesker osv. Alt sammen er en del af en global programmering for at gøre mennesket til slaver, hvis man påstår at man ingen angst har så forgøgler man som regel sig selv, men at kunne syre angsten, at bruge den som en drivkraft det gør at man kan transformere den til noget positivt at neutralisere den, når man forstår angsten så er man ikke styret af den. Angsten er selvets illusion, det som folk tror de er, nemlig selvet, men som sagt er dette kun en spejling af deres egentlige Jeg om man vil.

Se på det som dine tanker er en del af dig som du kan styre og du kan ændre bevidst. Vi mennesker indeholder flere dele og heldigvis kan vi føre en dialog mellem de forskellige dele.

Jeg kan vælge og fravælge tanker og kombinere dem, men de er en del af en kosmisk objektiv tankeverden som eksistere paralelt med denne verden og de hænger sammen som "lim" Tanken har delvis magt over materien dvs. atomerne, hvorfor tror du at mennesket har mulighed for at manipulere atomer, fordi at elektricitet er flydende masse om man vil, og det udsendes via nervesystemet som impulser, men de er som sagt virkninger, virkninger som kan dirigeres via tanken, bevidsthed kan opnås via uselvisk arbejde for jorden ved at tranformere jorden, ved at forædle den, tænke positivt om alting omkring sig træerne, fuglene osv.
Atomer er projektioner fra hvores eget nervesystem, atomisme er Materialistisk Okkultisme

Jamen hvis tanker er forbindelsen til væsener, så er det ikke forkert at tænke, hvis blot man er selectiv over hva man tænker således at man ikke tænke negativt, men positivt om verden, for vi ER verden, så at tænke positivt om sig selv og andre er faktisk noget som er sundt og giver en tilfredshed og glæde på et meget højere plan end det man normalt er klar over, tankerne er med til at bestemme hvores sindstilstand, dvs. tænker vi lyst og positivt så bliver vi også fyldt med de samme ting, altså vi er hva vi tænker som du jo selv siger

Jeg fornægter ikke mig selv, det ville være at fornægte tanken, vi er bygget op af tanker, hvis det ikke var sådan så ville det ikke kunne hænge sammen, som en arkitekt behøver en arbejstegning for at lave et hus og mit hus er et udtryk for tanker

Men min indgangvinkel er anderledes, jeg ser ikke min krop som bare krop men som noget langt mere end det sanselige øje bemærker

Håber jeg ikke var for kryptisk :D

Titel:
Insane psychedelia user!

Som Cirkel skriver, kan man filosofiere over allerede hændte ting, men man løser næppe nogen indre problemer eller konflikter, selv om man undertiden kan komme langt ved at sætte sig ned og tænke tingene igennem. Jeg tror det eneste, der nogensinde vil løse noget er at man gør noget aktivit og løser tingene dynamisk, frem for passivt.

Men om filosofiering kan føre til sindssyge? Det tror jeg ikke - men man kan nok hurtigt blive forvirret, hvis man graver for dybt i nogle problemer eller spørgsmål. Omvendt kan det nok føre til større oplysning - ihvertfald om en selv - men jeg tror at man for at kunne gøre brug af sin filosofiering, har brug for at snakke med andre om de tanker, for at kunne arbejde videre med andres syn på samme problem eller spørgsmål. Det er ihvertfald ofte, at man kan bilde sig selv en masse ting ind, hvis man ikke får sine tanker luftet engang imellem.

Titel:
Medlem

Astral,
Jeg vil ikke hoppe på dit tankespind
-det fører ingen vegne!!!!

Jeg tror på at hvis man lader sig forføre af alle sine tanker, teorier man læser, kan man miste jordforbindelse i en sådan grad, at man nærmest har mistet sig selv, kontakten med sin kerne.

Man kan blive helt høj af alle mulige teorier og tro man er en masse, bare fordi man har forstået en masse teorier. Men det hele foregår i hovedet og skal fordøjes og leves. Ellers kan det meget nemt blive noget man farer vildt i og det kan føre til personlige forstyrrelser!

Rigtig mange mennesker der lever uden jordforbindelse og nærmest udelukkende i tankerne og i en masse teorier, bliver svævende, ekstrem følsom og reagerer udelukkende på impulser og kan blive så høj, at de kan gå hen og tro at de pludselig er noget specielt, har opdaget noget/erkendt noget som andre ikke har osv osv.

Men dette er ikke oplysning! det er vildfarelse! Tankespind. Flugt fra kroppen og fra livet og evt. flugt fra gl. traumaer. Intet er rodfæstet og realitetssansen er næsten væk.

Kommer man så langt ud, så mener jeg at man lider af en personlig forstyrrelse og ja så kan man vel godt ende med at blive sindsyg eller leve i sin egen verden.

Cirkel

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Copenhouse
Astral skrev:
KAn det føre til sindsyge?

Eller til oplysning

Man bliver ikke sindssyg - man ER sindssyg :shock:

Titel:
Astral du er sædvanligvis rigtig lost at høre på og fuck hvor må det være sjavt at trippe sjyre mæ daj..... garanti for grineflip *lol*

Ens tanker er skabt af ens primale lyster, påvirket af ens omgivelser og til sidst men ikke mindst - fordøjet af ens jeg...

Hvis nogle påstår noget andet burde de søge psykolog, holde op med at tage stoffer - eller måske bare lære sig selv noget bedre at kende, ihvertfald tror jeg ikke at det bliver muligt at bevise at der kommer noget "energi" udefra som påvirker vores impulser inde i kraniet.

Men det med at filosofere, det er jo bare at tænke og overveje på et lidt "højere" plan - og så er det lige meget hvad det er man filosoferer over, man burde være istand til at skubbe de fra sig inden at man bliver CRAZY.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]