Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 21:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
Jeg er bosat i Århus, ca 100 m fra banegården, og jeg har i den sidste time lagt mærke til usædvanligt meget politi.... Fandt så ud af, efter en tur i 7-11 at det skyldes en glemt kuffert på banegården... Nu er Banegårdspladsen, Park allé, Ny banegårdsgade, og en del andre steder fuldstændigt afspærret, og der er 40-50 betjente rundt omkring... Er dette en dårlig spøg, eller kan jeg regne med total anarki indenfor de nærmeste timer???

Dette indlæg skyldes blot at jeg keder mig, og gerne vil diskutere emnet med nogen :-)

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
flex skrev:
Dette indlæg skyldes blot at jeg keder mig, og gerne vil diskutere emnet med nogen :-)

Derfor opfandt man IRC...

Titel:
Dedikeret medlem

Jeg har bare den opfattelse af #psy at man skal være gammel kending på siden for at kunne deltage... Ingen ville ihvertfald snakke med en n00b sidste gang jeg joinede...

Men indlægget er vel ikke i strid med reglerne??

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
De aner jo netop ikke, hvad der er i den åbenbart forladte kuffert, og derfor har de spærret området af. Mon ikke den bare er fyldt med coke? Jeg tror det.

Titel:
Dedikeret medlem

Hehe...
Var lige oppe og kigge igen, læste at de ville komme fra skive med en rullemarie (Sådan en har jeg altid gerne ville se)...
Til min store skuffelse var det hele afblæst, så mon ikke det bare var coke...

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Det er jo et tegn på den hysteriske stemning der er overalt nu... ALT er terrorister, de er over det hele... de planlægger bombninger, du er aldrig sikker... Lad politiet sætte kameraer op i jeres huse, toiletter og lad dem overvåge alle jeres telefoner...
Frygt er det bedste redskab til kontrol.

Og hey, bare rolig... Århus er så lille og ubetydelig, og det er, imho, pretentiøst at tro, at terrorister gider spilde tid på at prøve at bombe en lille skodby som Århus.

-Odden

Titel:
Medlem

Odden skrev:
en lille skodby som Århus.

Hørt :P

Titel:
Dedikeret medlem

Hovhov, ikke det der byzisme' :-D

Men er ganske enig i at idéen med at bombe Århus er latterlig...

Sidste nyt; efter at have sønderbombet kufferten med en sandblæser rykkede polit + rullemarie videre til langenæs (til dem der ikke ved det er det et komplet ligegyldigt område i århus) for der skulle efter sigende være en kuffert til...

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
At frygte en bombe nær århus banegård er vel ikke helt ude i hampen sådan set. Alle de andre terrorramte byer (godt nok alle hovestæder), er blevet ramt på togtrafikken.

Men at de i tv-avisen, snakker om en "meget grov drengestreg" er, i mine øjne, helt ude i hampen.

Titel:
Dedikeret medlem

Både Østerport og Nørreport har været udsat for disse "drengestreger", efter London-episoden. Ville også mene, at København burde være et mere oplagt mål end Århus.

Titel:
Dedikeret medlem

Ja, men hvis man endelig ville bombe Århus banegård tror jeg bomben ville være placeret indenfor ved spor 7, så kunne man få ramt på hele banegården + bruuns galleri / kpmg bygningen...
Der hvor kufferten stod kunne man højest farve posthusets mur sort, da trykket istedet ville blive rettet mod parkeringspladsen...

Min mening om idéen med "drengestreger"; Hvis man har været på banegården i en større by bare én gang i sit liv kan man godt selv se at det er umuligt at få sig selv til at stille en kuffert, og så vade væk igen med tanken om at ingen har set det...

Håber bare at folk huske deres skide kufferter en anden gang, da jeg er træt af at der altid er politi og tv vogne lige udenfor min dør (Dette har selvfølgelig INTET! med min tilknytning til Psy :-D)...

Titel:
Insane psychedelia user!

Hvis man tilnærmelsesvis forsøger at sætte sig ind i en selvmordsterorrists tankegang, så ville det vel mest fornuftigt at springe noget af værdi i luften eller noget der repræsenterer dem, som fører krig mod dem, f.eks. politikere eller noget i den stil, så hvorfor løber de ikke ind i kongreshaller eller til topmøder og springer sig selv i luften, frem for at gøre det mod uskyldige, der intet har med sagen at gøre. Et oplagt terrormål i Danmark ville være Christiansborg, men der er måske også politi? Jeg har ikke tjekket for nylig.

Titel:
Dedikeret medlem

Jeg tror, terrorister ville bombe Københavns hovedbanegård, bare fordi det er sejere. Det er jo København.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
flex skrev:
Men er ganske enig i at idéen med at bombe Århus er latterlig...

Som københavner og højt respekteret og æret medlem af JihAli,
ville jeg klart foretrække at Århus blev bombet... :twisted:

Ellers så Fyn, det skide vejbump!

Bette udhar wa jib kalb!

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: spatielt promiskuøs
Citat:
Hvis man tilnærmelsesvis forsøger at sætte sig ind i en selvmordsterorrists tankegang, så ville det vel mest fornuftigt at springe noget af værdi i luften eller noget der repræsenterer dem, som fører krig mod dem, f.eks. politikere eller noget i den stil, så hvorfor løber de ikke ind i kongreshaller eller til topmøder og springer sig selv i luften, frem for at gøre det mod uskyldige, der intet har med sagen at gøre. Et oplagt terrormål i Danmark ville være Christiansborg, men der er måske også politi? Jeg har ikke tjekket for nylig.

Spring de kristne i luften sir jeg! Skulle det ikke forestille at være en religionskrig, så kom da igang med at sprænge kirker.

Arj seriøst, risikoen for at der faktisk havde været en bombe i den kuffert svarer vist nogenlunde til chancen for at vinde i lotto - jeg tror simpelthen ekstremisterne i DK er for få og for provinsielle til at organisere et terrorangreb og da særligt dem i Århus...

Titel:
Medlem

Geografisk sted: århus
Tror også at risikoen for en bombe i århus i minimal. kan slet ikke forstå det massehysteri som foregår.
Den anden dag skulle en af mine venner med toget, han lagde sin taske op på hattehylden, og gik derefter ind i rygekupeen for at ryge en smøg. Da han kom tilbage var der en gammel mand som gik hen og skældte ham ud og sagde noget i stil med "den slags gør man ikke i disse tider" :shock:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between somewhere, elswhere, right there and everywhere!
Damn... ingen gider da at bruge tid på at bombe århus... ialt fald ikke de store terror grupper! De ved da udemærket at Bush er fucking ligeglad med denne lille klat på kloden... men alle danskerne er jo overbevidste om at Bush (ham den store der passer på os og som er i tv hele tiden) har vildt meget respekt for os fordi: "han har været her og vi har jo også hjulpet ham med en U-BÅD der nede ved perkerne eller var det i brazilien .. eller måske grønland??" :P
Det er jo helt ubegribeligt hvor dummer mennesker kan være... han er jo fucking ligeglad med europa... hvis europa gik tabt ved en bombe aktion mod mellemøsten eller rusland så er han da også ligeglad... amerika er jo langt væk derfra... og han nyder bare en tur på golfbanen!? ARGH

Jeg tror jeg fylder min 7 3/4 år gamle mickey mouse taske med mursten jeg har skrevet Al Qaeda på og kaster dem ind gennem kirkevinduet søndag morgen... så kan nok være de får benene på nakken og så har Al Qaeda været på egnen.. det er helt sikkert!
JA, jeg fucking hader mennesker!! i alt fald de fleste af dem!

mvh
Foger

Titel:
Insane psychedelia user!

Hold kæft hvor var det et uintelligent indlæg :roll:

Titel:
Dedikeret medlem

Foger skrev:
Damn... ingen gider da at bruge tid på at bombe århus... ialt fald ikke de store terror grupper! De ved da udemærket at Bush er fucking ligeglad med denne lille klat på kloden... men alle danskerne er jo overbevidste om at Bush (ham den store der passer på os og som er i tv hele tiden) har vildt meget respekt for os fordi: "han har været her og vi har jo også hjulpet ham med en U-BÅD der nede ved perkerne eller var det i brazilien .. eller måske grønland??" :P
Det er jo helt ubegribeligt hvor dummer mennesker kan være... han er jo fucking ligeglad med europa... hvis europa gik tabt ved en bombe aktion mod mellemøsten eller rusland så er han da også ligeglad... amerika er jo langt væk derfra... og han nyder bare en tur på golfbanen!? ARGH

Jeg tror jeg fylder min 7 3/4 år gamle mickey mouse taske med mursten jeg har skrevet Al Qaeda på og kaster dem ind gennem kirkevinduet søndag morgen... så kan nok være de får benene på nakken og så har Al Qaeda været på egnen.. det er helt sikkert!
JA, jeg fucking hader mennesker!! i alt fald de fleste af dem!

mvh
Foger

Hahaha, det er for sjov det der ikke ?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland
Jeg synes det er lidt komisk, når journalister stiller sig op, med den helt alvorlige mine, og siger ting som: "Politiet syntes at kufferten så så mistænkelig ud, at de nu har sendt bud efter rullemarie" Så står de der med håret flagrende om ørerne, og et panisk udtryk i øjnene. Det er jo nemlig helt utænkeligt, at det bare er en der har glemt sin taske...Sådan noget sker nemlig aldrig, hittegodskontoret er en skrøne, ligesom røgvenderen og haggis-jagten!

No drug, not even alcohol, causes the fundamental ills of society. If we're looking for the source of our troubles, we shouldn't test people for drugs, we should test them for stupidity, ignorance, greed and love of power.

P. J. O'Rourke

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]