Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 00:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C
miss84 skrev:
Jeg synes det er lidt komisk, når journalister stiller sig op, med den helt alvorlige mine, og siger ting som: "Politiet syntes at kufferten så så mistænkelig ud, at de nu har sendt bud efter rullemarie" Så står de der med håret flagrende om ørerne, og et panisk udtryk i øjnene. Det er jo nemlig helt utænkeligt, at det bare er en der har glemt sin taske...Sådan noget sker nemlig aldrig, hittegodskontoret er en skrøne, ligesom røgvenderen og haggis-jagten!

Jeg kender røgvenderen, for den blev jeg altid bedt om at hente, da jeg var lille (fandt den aldrig...), men hvad er haggis-jagten?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
miss84 skrev:
Jeg synes det er lidt komisk, når journalister stiller sig op, med den helt alvorlige mine, og siger ting som: "Politiet syntes at kufferten så så mistænkelig ud, at de nu har sendt bud efter rullemarie" Så står de der med håret flagrende om ørerne, og et panisk udtryk i øjnene. Det er jo nemlig helt utænkeligt, at det bare er en der har glemt sin taske...Sådan noget sker nemlig aldrig, hittegodskontoret er en skrøne, ligesom røgvenderen og haggis-jagten!

Nu er det jo ikke et spørgsmål om, hvad der er mest tænkeligt. Selv Politi-Peter er da udmærket klar over, at en ensom kuffert nok er en glemt kuffert, men hvad-nu-hvis?
Det er jo nemt nok at sidde uden ansvar for andre end sig selv og sige: det er nok en fuser.

Titel:
Insane psychedelia user!

Det er nok også lige så meget, for at sende et signal om at politiet er på vagt og ikke bare sidder og fråder citronmåne, mens nogle beskæggede arabere pakket ind i C4, kommer og futter hele banegården af. Det er vigtigt at tage det alvorligt, selv om der nogle gange godt kan gå lidt for meget hysteri i det.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland
Selvfølgelig er det nødvendigt at være forsigtig, når nu det er højsæson for bombeattentater. Men skal samtlige tv stationer rykke ud, hver gang en eller anden senil gammel kone har glemt sin taske? Er der slet ingen der har lært noget af historien om peter og ulven?

Avanti skrev:
Jeg kender røgvenderen, for den blev jeg altid bedt om at hente, da jeg var lille (fandt den aldrig...), men hvad er haggis-jagten?

Haggis er Skotlands national-ret (mavesækken fra et får, med hakket lever, nyre, lunger osv) I USA er det dog en udbredt misforståelse, at en haggis er et lille dyr der lever oppe i det skotske højland. De betaler derfor dyre domme, for at komme på haggis-jagt :roll:

No drug, not even alcohol, causes the fundamental ills of society. If we're looking for the source of our troubles, we shouldn't test people for drugs, we should test them for stupidity, ignorance, greed and love of power.

P. J. O'Rourke

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between somewhere, elswhere, right there and everywhere!
DeF skrev:
Hahaha, det er for sjov det der ikke ?

Jeg skrev:
Jeg tror jeg fylder min 7 3/4 år gamle mickey mouse taske med mursten jeg har skrevet Al Qaeda på og kaster dem ind gennem kirkevinduet søndag morgen... så kan nok være de får benene på nakken og så har Al Qaeda været på egnen.. det er helt sikkert!
JA, jeg fucking hader mennesker!! i alt fald de fleste af dem!

jo ffs!

Nelson Muntz skrev:
Hold kæft hvor var det et uintelligent indlæg :roll:

ja, jeg er helt enig...
Og uden det på nogen måde skal være en undskyldning, ved jeg hvorfor det blev så dumt et indlæg... havde nuppet mdma 3 aftener i træk forinden så min hjerne var/er rimeligt ristet!
sorry!! tror bare jeg holder kæft nu... :roll:

mvh
Foger

Titel:
Medlem
Brugeravatar

miss84 skrev:
Haggis er Skotlands national-ret (mavesækken fra et får, med hakket lever, nyre, lunger osv) I USA er det dog en udbredt misforståelse, at en haggis er et lille dyr der lever oppe i det skotske højland. De betaler derfor dyre domme, for at komme på haggis-jagt :roll:

sejt :D

men hvad er røgvenderen så?

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Det er det instrument som man skal bruge, når man sidder i vindretningen omkring et bål... En røgvender skal man altid have med sig!

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Foger skrev:
JA, jeg fucking hader mennesker!! i alt fald de fleste af dem!

Nelson Muntz skrev:
Hold kæft hvor var det et uintelligent indlæg :roll:

ja, jeg er helt enig...
Og uden det på nogen måde skal være en undskyldning, ved jeg hvorfor det blev så dumt et indlæg... havde nuppet mdma 3 aftener i træk forinden så min hjerne var/er rimeligt ristet!
sorry!! tror bare jeg holder kæft nu... :roll:

mvh
Foger

:roll: Tsk tsk.... Nu havde jeg lige besluttet mig for at du var PISSE SEJ! Og så begynder du bare at trække i land... Stå nu ved hvad du siger.. JEG fuckin' hader mennesker - sådan generelt set i hvert fald!
Hvis jeg skulle bombe noget, ville jeg nok vælge noget ret stort og ret lamt, mest bare som en magtdemonstration... Folk tænker sig nok om en gang eller to hvis man bare som en statement har sprængt et stort, grimt nationalmonument i luften - med den ene begrundelse at det var for grimt, og man var træt af at se på det! :twisted:
PSYKEDELISK JIHAD NU!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

det var ikke det hele jeg ikke mente....

jeg hader mennesker... generelt set, som du siger... der findes dog småintelligente eksemplarer imellem! ;) (og jeg er ikke en af dem :P)

Dog har jeg slået mig selv i hovedet utallige gange efter min bitchen af bush...
misforstå mig nu ikke, jeg hader manden! Kæmpe nar! men det jeg skrev var da godt nok dumt :P

noname skrev:
Det er det instrument som man skal bruge, når man sidder i vindretningen omkring et bål... En røgvender skal man altid have med sig!

jeg fatter stadig ikke en skid ...
ej, jeg har fattet at det er en form for joke, men hvad går den helt præcist ud på? det var mere det jeg ville vide :P

mvh
Foger

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I am everywhere
Prometheus skrev:
Hvis jeg skulle bombe noget, ville jeg nok vælge noget ret stort og ret lamt, mest bare som en magtdemonstration... Folk tænker sig nok om en gang eller to hvis man bare som en statement har sprængt et stort, grimt nationalmonument i luften - med den ene begrundelse at det var for grimt, og man var træt af at se på det! :twisted:
PSYKEDELISK JIHAD NU!

Hvad med operahuset, eller A.P Møllers kontorbygninger? :mrgreen:

Foger skrev:

noname skrev:

jeg fatter stadig ikke en skid ...
ej, jeg har fattet at det er en form for joke, men hvad går den helt præcist ud på? det var mere det jeg ville vide :P

mvh
Foger

Nej, der findes ingen røgvender, men det er ikke vinden der fører røgen i din retning, det er dem der sider på den anden sides negative energier. :shock: :roll:
Skyd dem, eller forvis dem fra bålpladsen, og du bliver fri fra røgen :P Om ikke andet bliver der plads til, at du kan sætte dig på den anden side af bålet :mrgreen:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Prometheus skrev:
PSYKEDELISK JIHAD NU!

HT-bygningen på Rådhuspladsen ???
Den vil de fleste vel gerne af med...

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Hvad med København? 8)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
noname skrev:
Hvad med København? 8)

København er en småby, men trods alt DKs hovedstad. Jeg håber på gode tv-billeder.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]