Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 21:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
hey ville lige spørge om man måske kunne bruge de der humle og baldrianpiller til bad trip eller angst efter et trip?
det er noget med at de virker afslappende og at man ikke er bange mere hvis man tar 3 eller hvad man skal sige man er f.eks. ikke bange for at blive smadret hvis det var det man var bange for i starten.

tak på forhånd

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
jeg har selv forsøgt mig med baldrian mod noget social angst, det virked minus, de var dog nogenlunde at sove på, men de fleste jeg kender mærke ingen søvn forbedring af dem, tror Kava Kava ville være et bedre bud vis du absolut skal bruge sådan noget til at slå angst ned med, har jeg selv haft held med at holde min socialeangst nede med.

Titel:
Dedikeret medlem

der var en der sagde hans angst for at blive smadret forsvandt ved 3 af dem

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
lyder som en placebo effekt, den kan gøre ganske meget ved en.
benzoer eller Kava er det jeg ville forslå til at slå angst ned med, dog vil jeg stærkt fraråde, at begynde på det, da det faktisk virker langt bedre at arbejde med ens angst. end at forsøge at "glemme" fjerne den med medicin, men ellers er GHB også ganske godt mod social angst, en lille dosis omkring 2 gram og så supellert en 1-2 gange i løbet af dagen, det virker ganske fremragende , lavere doser kan gøre det, der må man prøve sig lidt frem, men vil ikke anbefale for store doser da man tit ender som savlende monster :)

Titel:
Dedikeret medlem

haha okay,men var også bare en tanke der strejfede mig

Titel:
Dedikeret medlem

sekstoi skrev:
"der var en der sagde..."

Jamen så må det jo være sandt. Det er verdenshistorien fyldt med plausible eksempler på!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I am everywhere
Jeg prøvede disse piller på et tidspunkt hvor jeg havde det meget dårligt. Min idé var at de skulle mig til at slappe lidt af og hjælpe mig med at falde i søvn, det virkede hverken på de anbefalede doser, eller doser langt over.....
Senere prøvede jeg at tage de sidste, en hel del, en aften hvor jeg havde lidt svært ved at falde i søvn, det virkede heller ikke, tilgængæld havde jeg en masse meget underlige drømme, efter at jeg endelig var faldet i søvn, men skal ikke kunne sige om det var pillernes skyld.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]