Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 19:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
hey pheux, sådan som du fortæller det kan det nemt være at det er hampfrø fra fuglefoder der er spiret, og det kommer der ganske rigtigt hampeplanter ud af, men du bliver ikke skæv af dem.

Nuvel, du kan jo have lov at være heldig. Hvordan du høster og tørrer planterne, ser hvornår de er modne etc. kan du læse dig til i denne guide (klik på grow fra a-z): http://www.dcfonline.dk/cf

ps: tag dig ikke af folks sure miner, det er fordi det lød til at du var ved at stjæle af andres grow, hvilket er meeeeget syndigt!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tak, Drupe! :) I stedet for at tænde af på nybegyndere indenfor rygning af cannabis, så forklarer du mig faktisk, at det er syndigt at stjæle fra andre. De andre råber og skriger bare om at jeg er en satans hampetyv og alt muligt. Ville nok heller ikke have taget det, hvis jeg kunne finde et sammenhænge med en eventuel ejer af disse planter. :)

Titel:
Dedikeret medlem

ok boys, ked af hvis jeg misforstod jeres hints, kan godt se hvad der ville ske hvis tyven gør sådan som klausen foreslår, nemlig ødelæggelse cannabissen(under alle omstændigheder en kedelig sag).

nå men iøvrigt lyder det ikke som om tyveknægten vil prøve at finde cannabissens rette ejermand. så må vi jo håbe ejeren kommer her eller på dcf eller andet...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aarhus Omegn
pheux skrev:
Vi spurgte, om de vidste, at der groede hamp derude, og hvad de ville gøre ved det. De var sådan set lidt ligeglade, men de og nogle forbipasserende, der hører til i området, vidste det også. Faktisk var der en forbipasserende, der selv havde været henne og hente en plante. .

arhh come on mayn :o var det det bedste du kunne finde på??? :lol:

I satte vel også små sedler op rundt omkring i byen :wink:

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
eb skrev:
ok boys, ked af hvis jeg misforstod jeres hints, kan godt se hvad der ville ske hvis tyven gør sådan som klausen foreslår, nemlig ødelæggelse cannabissen

Så fes den ind alligevel.....

Titel:
Dedikeret medlem

ja, men jeg synes under alle omstændigheder at det er dårlig karma at ødelægge den hellige røg....

Titel:
Spasser tyv!

Om dem der har sat det ham er du8me eller ej, er ikke en undskyldning for at tage planter sat af andre. Hamp har meget svært ved, for at sige næsten umuligt at få til at overvintre i DK. Da frosten for det meste vil sprænge celerne i frøne, så de ikke er frugtbare året efter så det er 99% sikket at de planter ikke er dukket op af den blå luft.

Jeg håber du brækker dig og får en rigtig dårlig karma skævert og derefter en nedtur, så kan du kanme lære det og finder jeg flere indlæg fra dig om ting du har stjålet vil du få et ban med på vejen for det er bare mega dårlig stil og det stinker af dårlige undskyldningner.

Dyrk din egen hamp fjols!

Til jer der har været behjælpelig, jeg håber sku at det er jeres hamp der bliver nakket af næste gang, hamptyve skal ha tæsk og ikke hjælp !

Piercer :twisted:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]