Jeg har nu hørt alle hans numre igennem de sidste dage, og jeg vil igen have lov til at rose ham for hans kunst! Virkelig fedt chillout!
Især
Hangar 18. (ole draeft), det er et af de fedeste chillout numre jeg nogensinde har hørt. Og laver man lektier mens man lytter til nummeret, har man meget sværere ved at blive stresset. Det egner sig bestemt også til afslappelse eller en god ryger!
Arise er også et af mine yndlingsnumre. Det har et perfekt flow hele nummeret igennem, mange detaljer i løbet af nummeret og bestemt velegnet til lange mentale rejser, afslappelse eller til baggrundsmusik mens man sidder og surfer på nettet.
Crossover er superfed og sprød i starten. Jeg synes dog det er synd at den udvikler sig ud af rytmen, i starten, mens man kommer længere henne i nummeret. Den kan dog til tider være lidt stressende, men kunne forestille mig at den er egnet til en god LSD- eller svampe-tur
Regen er meget sprødt nummer, dejlig stille, afslappende og flydende. Det har også en masse dejlige små detaljer og effekter, som kommer til udtryk i løbet af nummeret. Jeg er vild med det.
Into the Outside synes jeg er meget "orienteret" om universet, på en eller anden måde. Det minder mig om en rejse igennem rummet og galakserne fra mit 960µg LSD-trip. Også dette nummer indeholder mange små og dejlige detaljer, som er værd at lytte til med høretelefoner. Fedt nummer!
Traveling At 23000mph er et dejligt 17:19 minutter langt nummer. Der er masser af tid til at falde ind i rytmen, det er dejligt afslappende og flydende. Utrolig fed bas og trommerytme. Bestemt et vellykket nummer.
Create Reality er mit sidste yndlingsnummer. Jeg synes det er meget psykedelisk, sprængfyldt med effekter og detaljer, dejlige afslappende toner, og man bliver let og langsomt integreret i sangen (man flyder meget let med, og det starter langsomt). Der bliver også brugt fede samples i løbet af nummeret, hvilket uden tvivl er fedt. Godt nummer!
Konklusion: Jeg vil gifte mig med tyskeren

Det var mine yndlingsnumre... hent dem! Det er det hele værd.