Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 13:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Aalborg
Jeg købte en BC vaporizer for et par måneder siden, bare for at prøve hvordan den fungerede. Jeg synes bare ikke rigtig der sker noget når jeg ryger.
Fremgangsmåden er som følger:
1. grind noget skunk
2. læg det op i varmebakken
3. sug, fyld kammeret, inhaler

Gør jeg det forkert, eller er der andre der kan komme med en ide, til hvordan jeg får det optimale ud af min vaporizer?

:? :? :? :?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The Strip, Las Venturas!
du skal holde det inde sån ca. 5 - 10 min

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The Beach
Har du prøvet det før? Du skulle ikke være i tvivl om det virker...

Men det kunne måske godt lyde som om du gør noget fundamentalt helt forkert i punkt 3....

Jeg har aldrig selv prøvet en af dette mærke, men de har en fin Q&A side, http://www.bcvaporizer.com/question.htm, jeg ser dog ikke spørgsmålet "I keep sucking, but I dont get high?" derinde... ;)

Titel:
Medlem

... husker du at varme? :P

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: København NV
Hehe..! Ja der skal sku helst være varme på ellers sker der jo ikke så meget..!

Fed komentar ...

Titel:
B3ND skrev:
du skal holde det inde sån ca. 5 - 10 min

Ja holder du vejert 5-10 min så bliver du helt sikkert påvirket, svimel og måske du har chance for at miste bevistheden?

Det er en helt anderledes måde at blive skæv på ved at Vaporice, det virkere "lettere" og som om man ikke er blevet skæv til at starte med, men efter et par min og sug så begynder det at kicke ind.

Jeg har prøvet lidt forskelige Vapes og Vulcano og den med en Heatgun er klart de bedste jeg har prøvet, det har noget med hvor jævnt de opvarmer matrialet osv. ellers så ryger jeg på min Hookah (arab vandpibe) som også fungere lidt alla en vape.

Din fremgangs metode lyder meget rigtig og nej du skal ikke holde det inde i 10 min så bliver man sku kvalt, inhalere som du finder det mest behalig og pust ud nårr du syndes. Det der med at holde det inde er for fatigrøve som ikke har penge til det næste fix, nyd det og load den op med en ny ladning når du har brug for det.

MVH
Piercer :twisted:

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
Jeg havde også en Vape & Shake fra headshoppen, og den synes jeg heller ikke fungerede særlig godt... (btw nogen der er interresseret? Da jeg ikke ryger mere...)
Indtil jeg røg lidt mere! Damn... Blæst!

Tålmodighed, godt med varme, og lidt mere skoink... Så er den hjemme!

Titel:
Junior medlem

Hmm man fylder vel sit kammer som det første. Derefter fjerner man fingeren fra sliphullet?!

Der kommer også røg i kammeret, men jeg synes ikke det virker ret godt.
Bruger i skunk til jeres eller hvordan? Har hørt nogen der bare lægger en klump og ryger den??

Hmm B3ND, ved du hvad du snakker om? 5-10min er meget :D

-Zoolog- skrev:
Har du prøvet det før? Du skulle ikke være i tvivl om det virker...

Men det kunne måske godt lyde som om du gør noget fundamentalt helt forkert i punkt 3....

Jeg har aldrig selv prøvet en af dette mærke, men de har en fin Q&A side, http://www.bcvaporizer.com/question.htm, jeg ser dog ikke spørgsmålet "I keep sucking, but I dont get high?" derinde... ;)

Titel:
Nu har jeg aldrig prøvet den omtalte Vape, men som regel skal man ikke bruge ret meget. Så det kan være du simpelt ligger for meget i hovedet, så det ikke bliver jævnt og hurtig opvarmet. Man skal bruger relativt lidt i en vaporiser i forhold til hvad man ellers stopper i sit mix, så prøv med en lille smule go skunk eller en lille kugle go hash.

Hash kan du bare ligge ind som en lille klump eller kugle ja, jeg ville trille noget der ligner 0.2 gram go hash til en lille kugle og give det et forsøg. HVis du ikke har noget gå ryger så svinger du bare forbi med din vape så skal vi nok finde ud af at gøre dig skæv LOL

HVis jeg lige havde fået en vape ville jeg være travelt beskæftiget med at ryge mig lam på den og se hvordan det virker bedst, har også tænkt på om det bare er fordi du forventer at blive bong skæv eller noget i den stil for det bliver du ikke med en vape.

MVH

Titel:
Junior medlem

nice der piercer.

Det kan godt være jeg har for store forventninger til den med hensyn til skævhed.
Muligvis kan mine mislykkede forsøg have noget at gøre med, at jeg finder den frem mens jeg er halvskæv i forvejen. :oops:

Men når jeg kommer hjem i dag så fyrer jeg sku da lige op i den igen og ser hvad der sker :!:

Piercer skrev:
Nu har jeg aldrig prøvet den omtalte Vape, men som regel skal man ikke bruge ret meget. Så det kan være du simpelt ligger for meget i hovedet, så det ikke bliver jævnt og hurtig opvarmet. Man skal bruger relativt lidt i en vaporiser i forhold til hvad man ellers stopper i sit mix, så prøv med en lille smule go skunk eller en lille kugle go hash.

Hash kan du bare ligge ind som en lille klump eller kugle ja, jeg ville trille noget der ligner 0.2 gram go hash til en lille kugle og give det et forsøg. HVis du ikke har noget gå ryger så svinger du bare forbi med din vape så skal vi nok finde ud af at gøre dig skæv LOL

HVis jeg lige havde fået en vape ville jeg være travelt beskæftiget med at ryge mig lam på den og se hvordan det virker bedst, har også tænkt på om det bare er fordi du forventer at blive bong skæv eller noget i den stil for det bliver du ikke med en vape.

MVH

Titel:
Medlem

Buttman skrev:
nice der piercer.

Det kan godt være jeg har for store forventninger til den med hensyn til skævhed.
Muligvis kan mine mislykkede forsøg have noget at gøre med, at jeg finder den frem mens jeg er halvskæv i forvejen. :oops:

Men når jeg kommer hjem i dag så fyrer jeg sku da lige op i den igen og ser hvad der sker :!:

JA gør lige det, for jeg har også luret efter at købe en da jeg gerne vil holde med at ryge tobak (Ihvertfald vaginia varianterne) helt. Men var lidt skeptisk overfor den. :)

Titel:
Junior medlem

Har lige været på ferie, så har ikke fået skrevet her :P
Men det virkede sku stadig ikke. Jeg kan ikke finde ud af om den virker.

Jeg lagde en lille klump ind på 0.2g, som piercer sagde. Klumpen bliver også fint brændt af, og lugter på ingen måde af hash efter den er vaporizet'.
Dette må jeg betyde, at den bliver brændt på den rigtige måde. Måske kan det være min vaporizer der fucker?!?! Jeg vil satme hellere suge et ordentligt hovede så :twisted:

Ellers er det bare mig der ikke er tålmodig nok :(

Titel:
Det var da lidt skod, men okay så ved vi andre at vi ikke skal købe sådan en model Vape.

Jeg kan så tilgengæld stå inde for Vulcano Vaporiseren, men den er desvære FUCKING dyr og svinger sig nemt op i 500 $ og det er lidt nasty en pris syndes jeg.

MVH
Piercer

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]