Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 10:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Hej, jeg prøvede for nyligt at spise 350 knuste morning glory frø, og fik dog lidt ondt i maven i starten. Jeg havde det utroligt rart, og på et tidspunkt lukkede jeg mine øjne og så farver til musikken, jeg var med en ven på diskotek. På et tidspunkt kom der tre af de smukkeste piger jeg nogen sinde har set i mit liv, de kom og satte sig henne ved mig og min kammerat, jeg kiggede bare på dem og beundrede dem, de varhelt utrolige skabninger. Jeg havde det utroligt rart. Jeg faldt i søvn klokken 6 om morgenen, og da jeg stod op, havde jeg ingen bekymringer, der var ingen stemme som hele tiden talte til mig, jeg følte at jeg levede mere i nuet. Det er meget dejligt. :) Som om min underbevisthed er renset. Er det normalt ?

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
hvid-afrikaner skrev:
Jeg faldt i søvn klokken 6 om morgenen, og da jeg stod op, havde jeg ingen bekymringer, der var ingen stemme som hele tiden talte til mig, jeg følte at jeg levede mere i nuet. Det er meget dejligt. :) Som om min underbevisthed er renset. Er det normalt ?

*LOL* Nej, normalt kan man vist ikke kalde det... De færreste får så positive første oplevelser på psykedeliske stoffer. :P Jeg tror på ingen måde du skal være bekymret over din tilstand; du har bare været unormalt god til at fange nogen vigtige pointer i den psykedeliske oplevelse. Det KAN virke enormt udrensende i underbevidstheden, men ofte bliver disse oplevelser set som svære - af og til endda som deciderede bad trips . fordi det kan være en beskidt omgang at få gjort rent på det plan.
Alt godt herfra - og dejligt at høre en så positiv historie.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
Er det ikke normalt? Det er da ellers min erfaring at planlagte førstegangstrips har et særdeles positivt udfald, men det er nok meget svært at generalisere. Min første tur på psykedelia, var et ret kraftigt svampetrip, som var ret så overvældende. Da det var overstået og jeg var mig selv igen, sad jeg lidt tilbage med en lignende opfattelse.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

okay det er jeg glad for at høre. Før havde jeg os hele tiden en bekrymrings stemme inde i mig, men den er bare væk. Nu er jeg bare blevet mere "mig selv" tror at jeg vil prøve at tage et trip i en skov på et tidspunkt, det skulle være noget så smukt

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Det skal os siges at før jeg havde taget det psykedeliske stof, der havde jeg søvn besvær, og havde underbevistheden fuld af underlige dumme tanker, som gjorde at jeg ikke kunne sove.. og efter at jeg havde min psykedeliske oplevelse, der har jeg kunne sove på kommando :D hvis min krop er træt.. det er bare fedt :) .. Det er bare såååhh kanon

Titel:
Insane psychedelia user!

Hvor længe er det siden du tog de frø? Der går altid lige et par dage før man lander helt igen, efter et trip. Efter en uges tid skulle der ikke være noget. Du snakker om at være på diskotek, så måske var det i weekenden? Anygays, fedt at du har haft en god oplevelse, men jeg tror desværre ikke følelsen som du beskriver, varer ved.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Første gang på mine psychedeliske stoffer, har jeg næste dag følt mig renset og klar. Har haft det præcis som hvid-afrikaner, at man lvever i nuet, og verdenen ser flot og klar ud.

Titel:
Insane psychedelia user!

Det lyder jo meget som mange andre forklarer det dagen efter de har trippet. Hoffmann beskrev jo også hvordan planter og træer skinnede på en hel ny måde og verden virkede harmonisk og fredsfyldt, dagen efter han tog en betydelig dosis LSD. Det samme beskriver Shulgin mange gange, og det er generelt at man har lidt et "lykke-jetlag" dagen efter, nok pga. den store stimulering af forskellige serotonin-receptorer.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Jeg tog dem her i lørdags. Jeg har det stadig super godt, som om jeg er mere åben for nye ind put end jeg var før. Har os lyst til at være gladere.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
hvid-afrikaner skrev:
Hej, jeg prøvede for nyligt at spise 350 knuste morning glory frø, og fik dog lidt ondt i maven i starten. Jeg havde det utroligt rart, og på et tidspunkt lukkede jeg mine øjne og så farver til musikken, jeg var med en ven på diskotek. På et tidspunkt kom der tre af de smukkeste piger jeg nogen sinde har set i mit liv, de kom og satte sig henne ved mig og min kammerat, jeg kiggede bare på dem og beundrede dem, de varhelt utrolige skabninger. Jeg havde det utroligt rart. Jeg faldt i søvn klokken 6 om morgenen, og da jeg stod op, havde jeg ingen bekymringer, der var ingen stemme som hele tiden talte til mig, jeg følte at jeg levede mere i nuet. Det er meget dejligt. :) Som om min underbevisthed er renset. Er det normalt ?

Det lyder næsten som min debut på psykedelika. Det var dog med 4 HBWR frø. Mange dage efter trippet gik jeg rundt og fik en ide om at nogen måtte smugle lykkepiller i mig om natten eller sådant noget, for jeg havde det bare SUPER i.. ja over en måned..

/Cope

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C.
Jeg betragter selv mine psychedeliske trips som en art anti-depressiver: I op til 14 dage efter et psychedelisk trip føler jeg mig lettere, gladere og mindre kompliceret.
... Jeg plejer dog alligevel med tiden at få sovset mig til igen, og så må jeg arbejde mere aktivt for at beholde de gode effekter af mine trips.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg husker det da tydeligt som en ændring i mit liv og mit syn på mange af livets aspekter efter min første oplevelse med psykedelica, og ikke bare et "afterglow" nogle dage efter.

Det glæder mig at du har haft en god og positiv oplevelse, hvid.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]