Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 13:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Drupe skrev:
DeHades skrev:
Drupe skrev:
Er det en god rus det giver siden du er villig til en eller anden grad at satse dit liv på den? :?

Jeg er ikke sikker på det skal tages så bogstaveligt...

Tjah, det er jo en kendt sag at der er flere der er døde af blandingen alkohol + GHB. De har sikkert været godt fulde da de indtog GHBen, og det kan da godt være at man kan indtage lidt alkohol sammen med GHB uden døden til følge, men hvorfor løbe så stor en risiko?

Ja, det kan jeg ikke svare dig på. Jeg har aldrig taget GHB, men eftersom det er en downer, kan jeg heller ikke rigtigt se at man i kombination med alkohol ender med en rus der er det værd...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Ok, jeg lukker den her nu. Egt. er noget af den helt ok, men tråden er så rodet og ustruktureret at jeg ikke ved hvor jeg skal ende og begynde. Doktoren og Jensus, I er så gamle at I burde kende reglerne: Hvis I har et problem med moderationen rettes der henvendelse til den ansvarlige moderator i en PM! (tænk at jeg skal være den voksne :P)

Bottom line: Lad være med at blande Alkohol, GHB og Benzodiazepiner indbyrdes.

//Edit: Topic Låst.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]