Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 01:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Okay, lad os forestille os at nogle fordækte bagmænd investerede nogle penge i at putte hero i piller... Der ville være tale om en underskudsforretning på kort sigt, men alligevel...
Pillerne bliver solgt videre til grossister, der sælger dem videre til pushere osv...

Problemet er bare at selv HVIS man blev hooked efter at have taget heroin-E over en periode, så ville man jo stadig ikke vide hvad der var sket... Abstinenserne ville skyldes en 'influenza', eller lignenede...
De få brugere der havde en formodning om hvad der var sket, ville nok nøjes med, når først absitnenserne var taget af igen, at besøge deres pusher med et baseball bat.

Heroin i E er simpelthen dårlig forretning, uanset hvordan man vender og drejer det...
Og forretning, mine damer og herrer, udbud o g efterspørgsel, er hvad det hele drejer sig om...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Right on.Jeg er helt enig.Men jeg fik virklig det indtryk at der var tale om bonafide oplysninger.
MEN...det skal dog siges at DET VAR under Ekstra bladets "skræmmekampagne".
Men ham Afrikaner fyren,lod til at have et ret solidt rygte,og gode kredentialer generelt.
Det er det jeg ikke rigtig kan forstå.
Jeg kan ikke forestille mig,at Ekstra bladet ville kunne få ham til at sige sådan noget hvis det var løgn.
Men...true..meget taler imod,også hvad Eleusis siger.De ville jo ikke vide hvad det var andet end noget influenza,medmindre det var hardcore brugere som kan mærke den der helt specielle Opiat hunger,der er en blanding af en syg krop,men også søvnløshed,angst...en helt speciel hæslig kombination,der ihvertfald kan få mig til at gå i selvsving. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Nu var det altså også temmelig mange E tabs han prøvede af,og jeg tror sq ikke at det er noget der er i "normale" E tabs.Men måske i nogle enkelte mærker fra nogen der ikke rigtig har ekspertisen endnu. [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Det kom jo frem at han havde taget fejl Gonzo. Læste du ikke dementien?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nej den er røget helt hen over hovedet på mig.Men så er der jo flere ting der begynder at gå op.
Så HAR det altså været Ekstra bladet,der har haft sin klamme hånd inde i billedet.
For meget! [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Medlem

Well, jeg har hørt fra rigtig mange at der skulle være heo i StarDust. ga også en dejlig effeck, men da jeg prøvede dem havde jeg ik prøvet så meget så... [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg ved ikke om der decideret findes piller med heroin, men jeg kan varmt anbefale en lille dosis mdma (80-150 mg) og så en lille røg af det brune (ca. 50 mg) når mdma'en kicker ind for alvor. Now thats ecstasy

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langeskov
Hvorfor svare på en tre år gammel tråd?

Titel:
Magnum skrev:
Hvorfor svare på en tre år gammel tråd?

Hvorfor spørge?

Har ihvertfald aldrig hørt om nogen kex med hero i.. Men på et tidspunkt blev der solgt et eller andet morfin sjov som E der hvor jeg bor.. Sådan nogen grønne aflange nogen med dele kærv..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Rohypnoler, det er ikke morfin men flunitrazepam der er i dem. Og jeg synes heller ikke der er nogen grund til at rode rundt i de gamle topics, hvis nogen skal bruge det kan de jo bruge søgemaskinen, så de nye stadig ligger øverst.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]