Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jun 2025 23:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 66 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!

Infected Cope skrev:
ManFromAnotherPlace skrev:
Andre, jeg har talt med, kendte til folk, der var døde af ayahuasca. Deres forklaringer på dødsfaldene var, at sjælen ikke havde været i stand til at vende tilbage til kroppen.

kunne også skyldes Natskygger :?:

/Cope

Eller mangel på kendskab til MAOIers virkningsmekanisme(r)?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Der har for nyligt været et Ayahusca-dødsfald, hvor man ud fra blod-analyser har fundet enorme mængder nikotin.

Det er åbenbart stadig populært i visse lande, at putte tobaksplanter i Ayahuasca-bryggen! :roll:

Titel:
Junior medlem

Dextrose, dog han/hon av nikotinet? Var har du hört om det?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Dextrose skrev:
Der har for nyligt været et Ayahusca-dødsfald, hvor man ud fra blod-analyser har fundet enorme mængder nikotin.

Det er åbenbart stadig populært i visse lande, at putte tobaksplanter i Ayahuasca-bryggen! :roll:

Tobak er en shamanistisk plante

Medmindre det er den tobak vi kender her fra vesten, som er prop fuld af kemikalier, radioaktive tungmetaler, pesticid rester og andre "gode" ting...

Damn hvor er jeg glad for at jeg lagde cigaretterne på hylden...

Tror faktisk man skal tage Shamanernes advarsler alvorligt, for jeg tror faktisk seriøst på at Ayahuaca kan løsne legemet og give ud af kroppen oplevelser (har selv erfaringer med Ayahuasca, så ved nogenlunde hva jeg taler om)

Den største fare er nok ikke så meget døden, som det er at andre små væsener smutter ind af bagdøren uden at man opdager det, trust me, du kan være være vært for mange forskellige væsener uden at du har en anelse om det, der findes væsener som begære at være i fysiske kroppe ligesom du begære stoffer ;)

Mvh. Astral

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Jeg har det også sådan lidt somom at Ayahuasca er svaret på "alt"...
Der er simpelthen ikke det man ikke tænker på igennem et ayahausca trip, og alle spørgsmål synes som at lægge 2 og 2 sammen...
Når jeg drikker aya er det som at begive sig i et fly med 40000 km/t ud i rummet.
Jeg kan godt begrunde hvorfor jeg har den teori at DMT er svaret på "alt", men det vil jeg hellere gøre når jeg engang er færdig med min stil om psychedeliske substanser. Det er en stil jeg skriver til mig selv, så jeg ikke altid behøver at forklare folk om hvad jeg mener. Så kan jeg liii finde det i min stil, og så sparer jeg den forklaring. Jeg vakler altid i ordene herinde ligesom når jeg taler, men når jeg sætter mig ned og giver migselv god tid, så tror jeg nok at den skal blive god :D

/Cope

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Astral@

Citat:
Mener ikke altid det er godt at reklamere for stoffer frem for selve det spirituelle, stoffer er ikke alting godt for alle, desvære er det heller ikke altid nok at se, når det man ser kan være en forvrængning, en illusion eller fantasteri.

Helt enig. Det var også lidt ment som en joke. Men dem som viser interresse for psykedeliske stoffer, kan jeg godt finde på at opmuntre.

Citat:
Vil gerne høre dig rable om 11 dimensioner, sjæle og væsener
Vi må vel dele hvores viden, så de kan være til glæde for mere end blot os selv...

Jeg vil skam gerne fortælle andre hvad jeg ser og oplever, men jeg tror det er farligt at gøre sin egen viden til lov over for andre. Iøvrigt tror jeg ikke min viden er noget værd for andre, med mindre de selv erkender det samme. Lidt lige som psykologen der heller ikke kan "presse" erkendelsen ned over hovedet på patienten. Men han kan komme med de rigtige spørgsmål og få patienten til at gå ind og erkende sig selv. Håber du forstår hvad jeg mener.

Citat:
Jo den gør, for hvis du ikke har en god rejse guide med dig, ka så kan du hurtigt ende galt afsted og blive spist
Desuden så synes jeg at vi har pligt til at hjlælpe hvores medrejsende så det ikke kun er for hvores egne egoistiske vejgnes skyld at vi får spirituelle oplevelser, men sådan at de kan blive til gavn for hele menneskeheden, vi er jo alle brødre og søstre *S*

Hmm... Jeg tror ikke på at man kan blive spist. Jeg tror ikke på Onskaben som en manifesteret selvstændig kraft. Jeg tror at ideen om onskaben er (menneske-)skabt i religionerne, for at lave et skræmmebillede, som skulle få folk til at gøre som præsterne ville have. - Atså et magtmiddel. Det som stimulerer levende væsener til at gøre "det rigtige" eller "det gode" er ikke frygten for det onde, men ganske enkelt fordi den rette handling får energien til at flyde gennem væsener. Dvs. ingen straf; kun belønning. Dem som handler dårligt bliver ikke straffet, de stagnerer kun, til de lære den rette bevægelse.
Jeg ved ikke om der findes væsener som higer efter at stjæle vores kroppe, som du et andet sted giver udtryk for at tro på. Jeg kan kun sige, at jeg aldrig har mødt dem. Jeg er eksistentialist og tager ansvar for alle mine handlinger og alt hvad der sker mig. Jeg giver ikke onde dæmoner skylden, hvis jeg har det dårligt. Jeg række i stedet ud efter den dårlige følelse, fordi der er en grund til at den er der., og prøver at forstå den. Hvis jeg afviste den som en fremmed dæmon, ville jeg aldrig lære at forstå hvorfor den er der, og den ville blive ved med at være der som en sort skygge.

Citat:
Kirken er blevet brugt som en magtfaktor, et magtapparat til at styre masserne, ligesom så meget andet f.eks. EU, regeringer, militæret, massemedierne, industrien etc.

Mennesket søger magt, det kan religionen ikke gøre for, det er menneskene som udøver religionen som der kan være svage, ikke selve religionen, jeg mener de fleste verdensreligioner har deres retsmæssige plads, de skal bare ikke tro deres plads er støre end den i virkeligheden er, selv Islam har en plads og takket den kan se på en stor del af udvikligen af den materlistiske intelektuelle videnskab, som har været med til at udvikle den vi har i vesten, i mellemøsten har manreligionen her har vi videnskaben, begge vil de gøre sig til den store autoritet og brede sig udover deres funktion.

Jeg tror ikke du læste min defination på religion kontra spiritualitet ordentligt. Det er naturligvis ud fra disse definationer jeg udtaler mig.

Som sagt definerer jeg det spirituelle som hver enkelt individs direkte forhold til sin sjæl/det guddommelige. Det spirituelle er det som rent faktisk sker, uden ord og fortolkninger. Det spirituelle er her og nu og er først og fremmest en personlig oplevelse.

Religioner definerer jeg som menneskeskabte fortolkninger af det spirituelle. Det kan aldrig viderebringes mundligt. Det kan kun opleves, og et hvert forsøg på at beskrive det, er en fortolkning. Selvfølgelig er det iorden at fortolke det spirituelle og prøve at viderebringe nogle metoder til at opleve det spirituelle, men desværre har de fleste religioner jeg kender taget patent på "den eneste sande vej". Det synes jeg er magtmisbrug, og derfor har jeg ingen respekt for dem. Ved at sige at man kun kan nå til det guddommelige (det spirituelle) gennem brug af deres metoder (og man vil brænde i helvede hvis man ikke gør det!) har de gjort det guddommelige til en god forretning. Sådanne institutioner har jeg ikke respekt for. Jeg mener vi er tjent bedre med spirituel frihed.

Citat:
Jeg vil absolut ikke håne andre menneskers religion, eftersom jeg mener det er at pisse folk op ad ryggen og ikke at respektere folk og deres tro er i mine øjne en forkert attityde, eftersom man skal respektere sine medmennesker hvis man selv ønsker at blive respekteret, at du siger at du er den eneste som kan definere det gudommelige lyder for mig temlig indsnævret, for så siger du at ingen andre end dig selv kan definere noget, som du måske i virkeligheden bare er noget som du bilder dig ind, du siger faktisk indirekte at ingen kan vide bedre end dig, men det mener jeg er helt forkert, jeg ved at der er mange som ved meget mere end mig, det kræver simpelthen blot at være istand til at lære at erkende sine grænser og se hvornår der er en som ved mere end en selv, uden at føle man mister sig selv, eller bliver mindre af den grund, i gamle dage fulgte man en mester, som kendte faget og derfor kunne visse en vejen sikkert uden om alle illusionerne, indbildningerne og ønsketænkningen og de fare og de drager som ligger i ens sjæl, dragen som vogter skatten er ens laver natur, vi ved faktisk ikke ret meget og der er folk som ved meget mere end os, det er min fillosofi, det kræver blot at man er istand til at kunne gennemskue en falsk lære fra en ægte og vide hvad der er det væsentlig og hvad der ikke er, jeg har ikke noget imod at man bruger flere religioner, men at pisse på dem, er som at pisse på sig selv

Jeg ville godt have delt denne del op i to, men der var ikke noget punktum :wink: .

For det første: Jeg pisser ikke folk op og ned ad ryggen ved at hævde at religioner er nogle magtlidderlige institutioner som tager Gud i pant for egen vindings skyld!
For det andet siger jeg ikke, at jeg kan definere det guddommelige for andre, -kun for mig selv, ligesom kun du kan definerer det guddommelige for dig selv, ect. Ganske enkelt fordi det guddommelige ikke lader sig intelektualiserer, men er en direkte oplevelse.
Jeg har intet imod at dele ud af mine erfaringer, ligesom jeg også gerne vil høre på andres, men jeg står af, når folk begynder at hævde at det de siger er SANDHEDEN. Jeg passer selv på med at sige den slags, og gør altid opmærksom på at det er MIN oplevelse af det spirituelle jeg snakker om.

Citat:
At missionere er en ting, at debatere er en anden ting, men at sige at viden ikke er noget værd med mindre man selv har været der er helt forkert, man kan sagtens få noget ud af at lære om Rom INDEN man tager dertil, så man VED hva man går ind på, be informed, THEN choose....

Ja, jeg kan godt lide debat, sålænge man ikke diskuterer med en missionær eller andre som tror de har hele sandheden. Jeg elsker åbne debatter hvor folk virkelig lytter til hinanden og er åbne over for den andens oplevelser.

Citat:
Hilsen Fanny

-Og tag så lige at fjerne min hilsen under det du har skrevet :!: . Man skulle nødig tage fejl af os :wink:

Hilsen Fanny

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 8000 Botanical Dimensions
Infected Cope skrev:
Andre, jeg har talt med, kendte til folk, der var døde af ayahuasca. Deres forklaringer på dødsfaldene var, at sjælen ikke havde været i stand til at vende tilbage til kroppen.

/Cope

Jeg fik ikke en videnskabelig forklaring på dødsfaldene, men shamanen nævnte, at han kendte til andre shamaner, der blandede datura-blade i deres ayahuasca-bryg.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Infected Cope skrev:

/Cope

Jeg fik ikke en videnskabelig forklaring på dødsfaldene, men shamanen nævnte, at han kendte til andre shamaner, der blandede datura-blade i deres ayahuasca-bryg.

Det lyder som en meget plausibel forklaring, fortalte han noget om ånderne? :)

Mvh Astral

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Astral skrev:

Mvh Astral

Han fortale, at hans sang holdt de onde ånder væk fra rummet. Trippede man uden en shaman, ville man ikke have nogen beskyttelse mod disse.
I øvrigt lagde jeg under trippet mærke til, at han ofte sagde nogle lyde a la "sch, sch, sch", som når du tysser på nogen, bare meget kraftigere. Næste morgen forklarede han, at når han sagde disse lyde, var det fordi han mærkede en ånd.

Titel:
Junior medlem

Astral skrev:
Idag er videnskabsfolk så forstokkede at mange ik kan se over deres egen næsetip, de tror at fordi DE ikke kan se ånder, jamen så kan INGEN og det er jo opblæst, arrogant, latterligt og selvhøjtideligt, måske de har læst for mange bøger, måske har de lært ALT ALT ALT for meget om ALT ALT ALT for lidt....

Jag har inte läst så mycket om det, men i alla fall en bok som heter 'How about Demons', kommer tyvärr inte ihåg författare just nu. Det är en vetenskapsman i någon form (vilken kommer jag inte heller ihåg) som skrivit den och han visar på flera dokumenterade fall där med 'posession', exorsism, andekontakt bland urbefolkningar osv. Han argumenterar vidare för att hållningen att det är 'irrationelt att tro på andeväsen' är just irrationel och jag håller med honom.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Astral skrev:

Mvh Astral

Han fortale, at hans sang holdt de onde ånder væk fra rummet. Trippede man uden en shaman, ville man ikke have nogen beskyttelse mod disse.
I øvrigt lagde jeg under trippet mærke til, at han ofte sagde nogle lyde a la "sch, sch, sch", som når du tysser på nogen, bare meget kraftigere. Næste morgen forklarede han, at når han sagde disse lyde, var det fordi han mærkede en ånd.

POINT PROVEN!

Indianerne har tusindvis ar erfaringer med brug af psychedeliske stoffer og så kommer vesterlændinge naive som de er og tror at de kan feje Shamanernes viden væk og benægte det som Shamanerne har vidst i tusindvis af år, blot fordi de får et lille smugkig ind af nøglehullet og bliver så betaget af den gode oplevelse at det skygger for det som sker uden at de ved noget om det, hvad ved vi egentlig om os selv om hvores krop og om de ånder som omgiver os? Ikke ret meget kan jeg fortælle....

Jeg har LANGT mere respekt for hva Shamanerne fortæller som har tusindårs tradition bag sig, når de fortæller om ånderne frem for nogen syre-hoveder som tror de kan affeje alt som hedder religion, faktisk så betyder ordet ikke andet end gen-forening, dvs. en vej tilbage til det gudommelige, der findes mange veje, men de føre alle til den store vej som føre til oplysning.

Men mit spørgsmål er så, hvad nu hvis man bruger en Icaro som er optaget på CD, vil det være til strækkeligt for at holde ånder væk måske?

Eller skal det være levende musik/en som synger ?

Isåfald så må vi spørge os selv om det er vibrationerne fra sangen eller det er følelsen bagved som bliver båret af sangen?

En ting er ihvertfald sikkert, Shamanerne opfandt ikke alle mulige faster og ritualer iforbindelse med indtagelse af Ayahuasca hvis det ikke var fordi de havde et seriøst formål....

Det er klogt at lytte til dem som ved bedre end en selv...

Mvh. Astral

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Astral skrev:

Indianerne har tusindvis ar erfaringer med brug af psychedeliske stoffer og så kommer vesterlændinge naive som de er og tror at de kan feje Shamanernes viden væk og benægte det som Shamanerne har vidst i tusindvis af år, blot fordi de får et lille smugkig ind af nøglehullet og bliver så betaget af den gode oplevelse at det skygger for det som sker uden at de ved noget om det, hvad ved vi egentlig om os selv om hvores krop og om de ånder som omgiver os? Ikke ret meget kan jeg fortælle....

Selvfølgelig er shamanernes viden vigtig at tage med, men hvis vi ikke udvikler vores spirtuelle søgen og er åbne for nye inspirationer, stagnerer vi. Derfor tror jeg ikke religioner (altså læren om åndelige veje til det guddommelige) skal være fastfrossede i den form de var engang, men have lov til stadig at udvikle sig. Verden er hele tiden i bevægelse, og det som gjaldt engang kan have ændret sig nu.

Citat:
Jeg har LANGT mere respekt for hva Shamanerne fortæller som har tusindårs tradition bag sig, når de fortæller om ånderne frem for nogen syre-hoveder som tror de kan affeje alt som hedder religion, faktisk så betyder ordet ikke andet end gen-forening, dvs. en vej tilbage til det gudommelige, der findes mange veje, men de føre alle til den store vej som føre til oplysning.

Hvilke syrehoveder hentyder du til? De fleste af dem herinde som tager psykedeliske substandser affejer vist ikke den spirituelle verden. Jeg skrev tidligere, at jeg ikke havde respekt for religioner, pga. magtmisbruget inden for dem, men det har intet at gøre med at jeg ikke oplever og har RESPEKT for det spirituelle.
Det virker som om du sætter et ukritisk lighedstegn mellem Religion og Spiritualitet. Og du har slet ikke kommenteret hvad jeg tidligere skrev om religioner. Jeg synes du er meget naiv hvis du bare ukritisk æder hvad de store verdensreligioner byder dig.

Spirituel frihed, frem for dogmatisk religiøsitet.

Hilsen Fanny

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Fanny skrev:

Selvfølgelig er shamanernes viden vigtig at tage med, men hvis vi ikke udvikler vores spirtuelle søgen og er åbne for nye inspirationer, stagnerer vi. Derfor tror jeg ikke religioner (altså læren om åndelige veje til det guddommelige) skal være fastfrossede i den form de var engang, men have lov til stadig at udvikle sig. Verden er hele tiden i bevægelse, og det som gjaldt engang kan have ændret sig nu.

Ja men at sige at det de fortæller ikke er rigtigt, men som de har tusindvis af erfaring med, det er arrogance, når de fortæller om ånder så er det fordi de har ERFARINGER med ånder, at affeje dette er meget uvist
Du har ret i at det som var rigtigt engang ikke nødvendigvis er det mere, derfor er det netop så vigtigt at være opmærksom på hvilke ting man vælger ud og bruger, se på techno kulturen, den bære helt klart præg af gamle shamanistiske ting, musikken og dansen hen imod ekstase er gaaaaaamelt, det har man gjort siden ældgamle tider, stoffer har man også taget i laaaang tid, piercinger og tatoveringer er også gamle ting, faktisk for at give personen en selvidentitet eller jeg følelse om man vil, der var også en tid hvor det var meget populært at lave forskelige åndedræts øvelser, trandscendental meditation, kundalini meditation osv. alle disse ting har været rigtige for de folk som levede de steder, dengang, vi er anderledes idag, vi lever et andet sted og i en helt anden tid, derfor virker tingene anderledes og mange af tingene kan være direkte farlige eller ødelæggende for en. Altre hvor man før tilbedte gode Guder, bliver overtaget af Dæmoner og andre dårlige væsener, fordi at tingene udvikler sig som du siger.
Religionerne har været rigtige for de forskellige folkeslag på deres tid, de har en mission, alle de store verdensreligioner har en mission, hvis man bare vælger sin egen, eller en misk-mask blanding af noget man egentlig ikke rigtig forstår, så kan man risikere at man tiltrækker forkerte energier eller væsener om du vil. Det som var rigtigt engang, behøver ikke nødvendigvis at være det mere

Citat:
Det virker som om du sætter et ukritisk lighedstegn mellem Religion og Spiritualitet. Og du har slet ikke kommenteret hvad jeg tidligere skrev om religioner. Jeg synes du er meget naiv hvis du bare ukritisk æder hvad de store verdensreligioner byder dig.

De er en realitet, de findes, derfor det er farligt at tage stoffer, mange bliver det på et tidspunkt hvis de er uheldige om det er negativt eller positivt må være op til en selv, mange når de har fået et lille glimt igennem nøglehullet, så tror de straks de er blevet indviet i universets store hemeligheder og skabelsen og mister derved forbindelsen, der er så meget illusion og selvbedrag og der sker ting i en man slet ik har nogen anelse om, især når man igengang er istand til at forstå og styre sit eget sind, hvilket kræver meget personlig arbejde med sig sig, negative kræfter kan manifestere sig på højest uheldige ting det er en af de risici man risikere, hvis man neglicere autoriteterne som f.eks. Shamanerne som fortæller at der findes negative ånder, eller Bibelen som fortæller om negative ånder, eller selv tilbage til Egyptens præste visdoms tid, kendte man til negative ånder, i de gamle civilisationer kendte man til dem, vidnesbyrdene er MANGFOLDIGE, hvis man sætter sig ordentlig ind i sagerne
De store religioners kerne er meget spirituel, det er bare blevet forvansket iløbet af tiden, meget af det er blevet censureret, f.eks. den katolske kirke , hvis du vidste hva de holder skjult i vatikanet.
- ik ment som noget racistisk forøvrigt- Har jo selv taget stoffer, så kan vel os betegnes som et stof hoved :D
Men det er jeg sådan set ligeglad med, for jeg ved hva der er vigtigt og det er ens tro, ens religion....

Det virker for mig at se som om at du sidestiller religion, med kirken eller den måde den verdslige religion bliver udøvet på, for mig at se er religion lig med spiritualitet, det er ikke noget man behøver at gå i kirke for, men for mig at se er et religiøst menneske en som søger sandheden, som gerne vil forvandle sig til et bedre menneske, en som erkender at han er fuld af fejl og som har et ideal, et spirituelt ideal og en som tror på en overordnet skaber, en Gud, en åndelig verden og at der er et formål med verden.

Det som er religion for mig er at erkende at man er et menneske fuld af fejl og negativitet og som har mange dårlige sider og egenskaber, en synder som godt kunne have behandlet andre bedre.
Vi er kun mennesker og vi er fuld af fejl, den vise ønsker at overvinde sig selv, ved at forsøge at overvinde sine egne fejl og dårlige sider, for at komme tættere på Gud og sine medmennesker som alle er en del af Gud, vi er alle sammen ET, så det man gør - gør man faktisk ved sig selv....

Der er måske nogen som vil kalde mig et pot hoved, men det er jeg ligeglad med, det er fint med mig ´lol´ isåfald er det ikke så dårligt enda

Derfor så ser jeg religion som en rensende vej, hvad enten man er Budhist, Kristen, Hinduist, Muslim osv.

Det vigtigste er den gode vilje til at blive et bedre menneske....

Citat:
Spirituel frihed, frem for dogmatisk religiøsitet.

Hvilke dogmer? De verdslige religioner har dogmer, men man behøver ikke at gå i kirke for at være Kristen f.eks.

Det vigtigste er viljen i at blive et bedre menneske, at følge sit ideal Jesus Kristus som hjalp de svage, som elskede menneskene og som ofrede sig for menneskeheden

Jeg synes meget godt om religionernes sande budskab og hvordan de har været med til at forædle menneskeheden, som var meget barbarisk

At religionen har været misbrugt, er ikke religionens skyld, men derimod menneskelig magtbegær og ilfiltration af dårlige energier og væsener

Mvh. Astral

Lys og kærlighed til alle

Ps. Fanny jeg skal nok skrive tilbage til dit andet indlæg når jeg får tid ;)
Men så kan du jo os lige svare min PM

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Astral skrev:

Mvh Astral

Prøv lige at hør denne Ayahuasca shaman synge! Han siger til sidst noget i retningen af "usch usch" :D
Er det men slags "sch" du mener *ManFromAnotherPlace* ?

http://www.ayahuasca-shamanism.co.uk/ic ... me-mp3.htm

Det lyder faktisk ret så godt og hyggeligt når man lige vender sig til det :D

/Cope

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Infected Cope skrev:

Prøv lige at hør denne Ayahuasca shaman synge! Han siger til sidst noget i retningen af "usch usch" :D
Er det men slags "sch" du mener *ManFromAnotherPlace* ?

http://www.ayahuasca-shamanism.co.uk/ic ... me-mp3.htm

Det lyder faktisk ret så godt og hyggeligt når man lige vender sig til det :D

/Cope

Ja, det var noget i den stil!

Titel:
Medlem

Hej Fanny og i andre. Jeg blev lige nysgerrig og ville lige høre om der blev startet en gruppe der benyttede planter og svampe shamanistisk til udforskning af den åndelige verden og som hjælp i spirituel søgen. Jeg synes det lyder meget spændende og har altid lyst til at lære mere om mig selv og min spirituelle natur :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
troldmandens lærling skrev:
Hej Fanny og i andre. Jeg blev lige nysgerrig og ville lige høre om der blev startet en gruppe der benyttede planter og svampe shamanistisk til udforskning af den åndelige verden og som hjælp i spirituel søgen. Jeg synes det lyder meget spændende og har altid lyst til at lære mere om mig selv og min spirituelle natur :D

Tag noget speed! Og det er sgu ikke pis.

Titel:
Medlem

Jeg bryder mig ikke om amtetamins virkning på hverken organisme eller sind. I mine øjne er det et destruktivt lortestof, der skader både krop og sind. Jeg var for en del år tilbage bartende og også Dj i en periode og har foruden selv at "snuse" :D til både amfatamin og kokain en del, set en masse mennesker ændre sig adfærdsmæssigt i en grim retning og jeg har sågar flere tidligere "venner" der er blevet kronisk psykisk syge af stoffet. Ligeledes kunne jeg mærke på mig selv at stoffet tog mig i en retning der var meget dårlig for mig og jeg havde nogle meget kedelige oplevelser. Jeg er meget kropsbevidst og har altid styrketrænet meget og også her har jeg kunnet mærke hvordan amfetamin påvirkede mig i en negativ retning. Eneste spændende effekt jeg har oplevet i forbindelse med indtagelsen af stoffet var ud af kroppen oplevelser nogle gange, når jeg endelig lagde mig for at sove efter måske to eller tre dages fest i træk uden søvn. Dette kan nu sagtens opnås uden og derfor er stoffet for mig ikke interessant, men derimod er naturens skatkammer af psykedelika mm. en spændende nøgle til opdagelsen og af vores guddommelige natur mener jeg

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Amfvrag koger deres liv i begge ender

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

JEg er helt sikkert også klar på det der.. Det kunne være for fedt. ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 66 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]