Hvad mener i med ikke at drømme ? OK man drømmer selvom man ikke husker dem, men hvad mener i med ikke at kunne huske dem når i ryger ?
Jeg får personligt meget vilde og crazy drømme når jeg ryger, især hvis jeg stadigvæk er skæv når jeg går i seng (og det sker tit) så drømmer jeg de sygeste drømme... Og jeg kan huske dem. Meget bedre end hvis jeg ikke havde røget. Det synes jeg er en af opturene ved at ryge, de drømme føler jeg gør en hel del klart i mit liv og hverdag.
Når der sker et eller andet sygt i virkeligheden og man får adrenalinrush og så videre, så har jeg tit optur på og en speciel følelse i kroppen. Svært at beskrive, men når jeg drømmer en af mine drømme i skæv tilstand, og der sker noget vildt, får jeg den samme følelse, som om at jeg får adrenalinrush i søvne når jeg har røget. Får det sjældent hvis jeg ikke har røget, <2 gange om året.
Nogen der kender til det ?
Det er utroligt nice, og ikke noget med mareridt at gøre. Jeg har ikke haft mareridt i 5 år, og har også holdt pause mange gange fra røgen, men ingen mareridt.
Tilbage til topic
Det var en ting jeg glemte, MOTION !!!
En naturlig ting i min hverdag, så ikke noget jeg tænker over. Begyndte at dyrke motion efter at jeg begyndte på pausen, og det virkede fantastisk. Nu træner jeg (jern) 3-5 gange om ugen, og cykler 30-50 kilometer om dagen. Har aldrig været i så god form som nu, og ryger samtidigt. Tror bare jeg skal skære ned på mit rygeri og få trænet lidt mere seriøst...
Der er ikke noget bedre end den fysiske udmattelse og narturlige high efter motion... Kombineret med en joint selvf :twisted: