Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 17:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 67 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel:
OCB -Smoking - Rizla egentligt er det pisseligemeget, bare det kan rulles så er det mit yndlings papir, det er jo for fanden ikke papiret der er vigtigt men hvordan man ruller det og hvad man putter i det.....

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Papiret er enormt vigtigt din sjoller..

Ryg en joint med rizzla og en med Smoking/OCB. Det er nemt at smage forskel.

Selv har jeg ikke rørt rizla i mange mange år og røg en joint med det for et par uger siden, og var ved at brække mig! Rizla er til grin

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
Jeg skrev:
Rizla Sølv!!!

Og det er og bliver det bedste... Tyndere end ocb, stærkere end mahogni!!!

Ed: Mente bare jeg skulle forsvare mig, da alle disser rizla.. Og ja, det røde sutter, men det er noget helt andet med sølv...

Senest rettet af flex 26 sep 2005 19:22, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Hvorfor skal det skrives 2 gange flex?

eller... det ved jeg selvfølgelig godt. Jeg har selv lidt af post-så-meget-du-ka-spasser syndromet.

Bryder mig ikke så meget om rizla sølv i forhold til Sort Smoking.

Ellers er rips papir fint når man lige ska rulle en fødseldagspind med 10-15 smøger i.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The Beach
Blå Rizla+. ingen tvivl, ingen klorin ;)

Titel:
hvid rizla mente jeg - ikke det røde røvsutter lort, det bruger jeg kun til mine smøger....

Titel:
Medlem

Cones! ja jeg er et dovent svin

men var positivt overrasket over rizzla's silver brand. Normalt plejer rizzla at være tykkere end a4 ark.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hvor er jeg?
Ryger normalt bare 1 smøgs joints, slim.. så dertil: Sort smoking eller sort OCB..

Til de store partyjoints på mit kæmperør, fortrækker jeg blå eller grøn smoking.. :)

kan huske nogle stoddere jeg købte hash hos engang. De røg joints af bagepapir.. shame on them!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Blå Smoking helt klart...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden
Bedste papirer:

Blue Smoking (Hash)
    Black Smoking (Pot)
    Sølv Rizzla (til små jays)

Kører ligesom Piercer med kasser, har 2 kasser Blue og en Black og så en del Sølv Rizzla nede i den ene Blue der allerede er halvt tømt ^^

Søvl Rizzla er SÅ meget bedre end OCB.. Det er tyndere og stærkere.. 8)

-c0ne

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Holder mest af eco versionerne af smoking.

Grøn til store joints
Gul til små joints

Men efter jeg er begyndt at ryge på rør synes jeg Kulu papir er det nemmeste at rulle. Fatter ikke hvorfor jeg ikke kan få det til at lykkes med smoking :x

"In many shamanic societies, if you came to a medicine person complaining of being disheartened, dispirited, or depressed, they would ask one of four questions: When did you stop dancing? When did you stop singing? When did you stop being enchanted by stories? When did you stop finding comfort in the sweet territory of silence?"
-Gabrielle Roth

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Btw altid et-lags..

Ryger ikke med hvis der er en eller anden n00b der tror han har lavet en god jay og så er den ikke et-lags..

MINIMUM papir ffs :roll:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hvor er jeg?
c0ne skrev:
Btw altid et-lags..

Ryger ikke med hvis der er en eller anden n00b der tror han har lavet en god jay og så er den ikke et-lags..

hehe.. true.. ruller nu ikke et-lags selv.. og vil ikke sige at jeg selv er "noob".. syntes mange gange et-lags det fucker op og bliver klamt..
en "normal" ser mere appetitlig ud.. så det er vel smag og behag..
er man måske ikke også lidt sipped vis man ikke ryger med fordi det ikke er et-lags?.. vis jeg ik har noget ryger og du vifter med en joint rullet i brugt lokumspapir, er jeg klar...(joke).. men man kan også gå lidt for meget op i sine små underlige ritualer når man skal ryge med andre. for der er ikke 2 der gør det ens... :)

Titel:
Tidligere holdmedlem

Citat:

ok seje :roll:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Normalt bruger jeg blå smoking til hashjoints, til skunk og pot, og til nol...

Kan dog godt lide grøn smoking grundet det er lavet af hamp. Det er lidt mere stift, og nice at rulle med. Derudover er det bredere end blå smoking, og da jeg godt kan lide lange tykke joints så er det jo bare sagen... Jeg vil også hellere ryge ren hamp end hamp og ris ;)

Sort smoking bruges til spliffs med pot, men normalt så bruger jeg bare blå hvis jeg lige skal krølle en hurtig joint i hånden. Normalt fordi jeg altid har blå på mig ;)

Sort er lidt for smalt til mig, men meget nice papir. Jointsene bliver bare så tynde synes jeg...

Alt den skriven har gjort mig rygetrængende, tror lige jeg går ud og vikler lidt pot ind i noget blåt papir :twisted:

Go ryger derude ! Og fuck regnvejret, jeg skal snart hjem :evil:

edit: Og selvf. altid et-lags. Ruller med limen "omvendt" og river flappen af. Ikke noget med at brænde ;) (synes det gir jointen en brændt smag, og så er det ikke helt ligeså flot som hvis man river)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: odense
Gul(d) smokers og sølv rizzla, det er lækkert og tyndt..
De er selvfølgelig ikke de bedste til store joints (kun hvis de skal være rigtig store)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Nemlig Xp3rt! Ikke noget med at brænde flappen på et-lags jointen af, riv! Mm. man er mongol og ikke kan finde ud af at rive et stykke papir og river hul i siden, det er neder :evil:

Ruller os altid med limen omvendt, nemmere at lukke og giver en nice form 8)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

MaKseN skrev:
c0ne skrev:
Btw altid et-lags..

hehe.. true.. ruller nu ikke et-lags selv.. og vil ikke sige at jeg selv er "noob".. syntes mange gange et-lags det fucker op og bliver klamt..
en "normal" ser mere appetitlig ud.. så det er vel smag og behag..
er man måske ikke også lidt sipped vis man ikke ryger med fordi det ikke er et-lags?.. vis jeg ik har noget ryger og du vifter med en joint rullet i brugt lokumspapir, er jeg klar...(joke).. men man kan også gå lidt for meget op i sine små underlige ritualer når man skal ryge med andre. for der er ikke 2 der gør det ens... :)

Nej det synes jeg ikke man er...
De fleste jays der bliver lavet af nybegyndere smager i forvejen ikke godt..
Der er mange elementer der spiller ind, med sådan noget som:

Brændt smøg, uristet smøg, flerlags-cones, skæve cones, foldet cone (papiret folder i sig selv pga den overdrevne brug af savl) eller bare generelt dårligt mix..

Og noget der betyder meget for mig er hvordan smagen af jointen er.
Det er en af grundene til at jeg ALTID går ind for:

MINIMALT papirsforbrug og MINIMALT cigaretforbrug..

Jeg synes det betyder enormt meget for den oplevelse man får ud af jointen, ikke noget værre end tjald der går til spilde (brændt smøg, uristet smøg, flerlags-cones, skæv cone, foldet cone) pga manglende erfaring.. Kan jeg kun ryste på hovedet af..

Dem jeg har været meget sammen med og røget med er nogle n00bs.. De kan ikke en skid.. De har røget i flere år og ALLIGEVEL laver de stadig de dårligste joints EVER!
Derfor når jeg er sammen med dem ryger jeg på mit eget og kun på noget jeg selv har lavet (eller været med til at lave).. Det eneste de kan er at nolle ud... Dvs. resten af arbejdet går til mig (riste, lave cone, fylde ordentlig i).. Jeg har altid selv ryger (eftersom jeg gror), derfor har jeg ikke brug for at folk vifter mig om næsen med deres f*cked up joints, så siger jeg med et smil på læben nej tak, og laver min egen! :wink:

Når det er sagt så ville jeg heller aldrig sige nej til at ryge med på en joint der er flerlags hvis stemningen er god og det er folk jeg ikke kender (som til en festival eller lign. når man bliver budt på tjald) eller venners venner...

Sådan er vi alle forskellige.. :wink:

-c0ne

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg bruger somregel mit red smoking / bob marly papir da de går rigtig godt på mit rør som godt nok blev stjålet tidligere idag af en flok indvandre.. :/

Men i weekenden fik jeg noget 30cm lang papir som ved at ligge 2 stykker i breden af hinanden lige kunne nå at komme rundt om mit rør..

Det sjove ved det var at de andre ikke engang ville ryge med da den endelig var færdig .. (5 smøger - 4-5 g "semi") .. og blev godt basket!

- men glæder mig til jeg får mulighed for at begynde at hjemme dyrke.. :>

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Det værste er fandme folk der ikke kan finde ud af at ryge en joint og skam-suger den... Kan fandme pisse mig af

F.eks. på teknisk skole for en del tid siden, skulle vi 3 personer ud og suge en lille stor en, med skunk, smøg og klump...

To kommer til, og får også lov til at suge med fordi de gav en anden dag ;)

MEN... Super hurtige og kraftige sug, masser af dem lige efter hinanden, og jointen brændte fuldstændig skævt... To cm hvor 1/3 del til ½ delen var brændt af i den ene side... OK det kan ske en gang i mellem, og fortalte dem at de altså skulle ryge den ordentligt i stedet for at stå som en eller anden gangster i en film og se rigtig smart ud, tage nogle kæmpe lunger, og suge utrolig hårdt. OK jeg fik hakket de 2 cm af der var gået til spilde af den 10cm joint jeg lavede, og vi røg videre. Da vedkommende fik den igen gjorde han præcis det samme, og så fik han sku tæsk... :twisted:

Ej jeg fortalte dem bare at det skulle de fandme ikke gøre, og da de gjorde det igen (hvor jointen nu var 1cm) blev de sku smidt væk... Fuck hvor var vi gale...

Startede ud med en 10cm joint godt tyk, fyldt op med 1g. 80'er fra den lokale klub, 0,75g hjemmedyrket skunk og 2/3 dele af en smøg...

INGEN kunne mærke noget pga. de tosser skulle skam-ryge den kære joint :evil: :evil: :evil:

Det er sku skod

De fik sku heller ikke lov til at ryge med på en smøg for eftertiden :evil:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 67 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]