MaKseN skrev:
c0ne skrev:
Btw altid et-lags..
Ryger ikke med hvis der er en eller anden n00b der tror han har lavet en god jay og så er den ikke et-lags..
MINIMUM papir ffs

hehe.. true.. ruller nu ikke et-lags selv.. og vil ikke sige at jeg selv er "noob".. syntes mange gange et-lags det fucker op og bliver klamt..
en "normal" ser mere appetitlig ud.. så det er vel smag og behag..
er man måske ikke også lidt sipped vis man ikke ryger med fordi det ikke er et-lags?.. vis jeg ik har noget ryger og du vifter med en joint rullet i brugt lokumspapir, er jeg klar...(joke).. men man kan også gå lidt for meget op i sine små underlige ritualer når man skal ryge med andre. for der er ikke 2 der gør det ens...

Nej det synes jeg ikke man er...
De fleste jays der bliver lavet af nybegyndere smager i forvejen ikke godt..
Der er mange elementer der spiller ind, med sådan noget som:
Brændt smøg, uristet smøg, flerlags-cones, skæve cones, foldet cone (papiret folder i sig selv pga den overdrevne brug af savl) eller bare generelt dårligt mix..
Og noget der betyder meget for mig er hvordan smagen af jointen er.
Det er en af grundene til at jeg ALTID går ind for:
MINIMALT papirsforbrug og MINIMALT cigaretforbrug..
Jeg synes det betyder enormt meget for den oplevelse man får ud af jointen, ikke noget værre end tjald der går til spilde (brændt smøg, uristet smøg, flerlags-cones, skæv cone, foldet cone) pga manglende erfaring.. Kan jeg kun ryste på hovedet af..
Dem jeg har været meget sammen med og røget med er nogle n00bs.. De kan ikke en skid.. De har røget i flere år og ALLIGEVEL laver de stadig de dårligste joints EVER!
Derfor når jeg er sammen med dem ryger jeg på mit eget og kun på noget jeg selv har lavet (eller været med til at lave).. Det eneste de kan er at nolle ud... Dvs. resten af arbejdet går til mig (riste, lave cone, fylde ordentlig i).. Jeg har altid selv ryger (eftersom jeg gror), derfor har jeg ikke brug for at folk vifter mig om næsen med deres f*cked up joints, så siger jeg med et smil på læben nej tak, og laver min egen!
Når det er sagt så ville jeg heller aldrig sige nej til at ryge med på en joint der er flerlags hvis stemningen er god og det er folk jeg ikke kender (som til en festival eller lign. når man bliver budt på tjald) eller venners venner...
Sådan er vi alle forskellige..
-c0ne