Opfordring til kriminalitet er ikke lovligt og derfor må det selvfølig heler ikke forgå her på lige fod med alt muligt andet, som salg af stoffer osv. det står måske ikke direkte i vores disclaimer, men er det ikke lidt logik?
Så drop jeres snak om tyveri af lamper!
@Pigen alene
En 18 Watt lampe vil gøre det fint som lys til dine cloner, men du kan ikke vegge eller blomstre med sådan et lys. Så læs du bare videre på alle de der forumer, du kan evt. kigge lidt i in signature og finde link's på div. internationale forumer jeg har fundet gavnlige.
70x70 cm skulde være fint at dække med en 400 Watt lampe som andre har nævnt, men kunne du evt. afsløre hvor højt dit "skab" er?
Citat:
Hvis i synes at mit indlæg er dumt, så undlad blot at svare... jeg ønsker ingen sure miner, da jeg vidterligt er meget begejstret for dette forum
Sikke noget crap at lukke ud, for dit indlæg er sq lidt dumt som KK pointere i det første svar på tråden. Du har ikke læst en skid seriøst på emnet, for så havde du ikke stillet et spørsmål om man kan dyrke under 18 Watt fluro. Når alle os andre bruger special lamper til vækst, det er efter hånden et meget belyst område og der kan ikke herske meget tvivl om hvor vidt man kan dyrke under 18 Watt lys (om det så var HPS eller MH)
LOL en 18 W HPS kunne være for cool, så kan man måske dyrke en enkelt joint af gangen hvis man ikke er den store ryger.
Så hvis vi skulde lytte til dig, ville det jo ikke være nogen svar på dine spørsmål andet end fra folk der ved lige så lidt om at dyrke noget som helst som dig selv, det kommer du jo ikke videre af eller få dyrket noget rygbart hamp.
MVH
Piercer :twisted: