Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 07:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
hey tænkte på om man behøver ryge cebilfrø på bong? jeg har nemlig kun et mini skod bonghovede og tænkte på om man kan få ordentlig effekt af en kællingepibe?

og så lidt ekstra
hvor lang tid vare virkningen?
nogle speciele ting der sker?
bvirkninger?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Der kan godt forekomme kvalme under rusen, pga. bufoteninen i frøene..

Nu er en "kællinge pipe" og et "lille boghoved" et ret vidt begreb.. Kunne du evt. tage et billede af din bong ved siden af noget som en lighter eller lineal..

så kan vi se på det :wink:

Mvh. Cope

Titel:
Dedikeret medlem

det bare det der metalhoved der sidder der når man køber den :wink:
tænkte også på om det bedste ville være at lave snus som når man vil sniffe det og så bare smide det i piben i stedet?(kæresten vil nemlig ikke sniffe,men hendes valg)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Lad være med at fylde det på kæresten, hvis du ikke er helt 100% på hvad du/i foretager jer. Er du sikker på, at kæresten er klar?
Ellers, held og lykke, det er fedt at trippe med kæresten..

Titel:
Dedikeret medlem

tjah det er hun vidst så længe jeg er der. Hehe tak

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Hey Sektoi!

Jeg kan henvise dig til dette topic hvor der både bliver diskuteret rygning og andre indtagelsesmetoder for Celbil frø.

http://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... highlight=

Som du kan se i linket er der ikke det helt store at komme efter - andet end et mildt buzz, kvalme og svage synspåvirkninger - hvis du har tænkt dig at ryge frøene.

Den eneste vej frem er det traditionelle yoposnus eller evt. Blue's egen opskrift, som jeg dog ville være meget forsigtig med at indtage.

Når det er sagt, så synes jeg ærlig talt at du burde passe lidt på hvad du vælger at indtage. Du er ikke så gammel endnu og det kunne jeg forestille mig at din kæreste heller ikke er. Cebilfrø der bla. indeholder DMT er ikke legetøj - hvilket du selvfølgelig ved - men man skal fandme passe på med det...

Nu må jeg indrømme at jeg aldrig fik prøvet et yoposnus, kun et "lamt" forsøg med at ryge det, uden effekt. Men efter at have læst mange rapporter har jeg sq fået lidt mere "respekt" for stoffet.

Har din kæreste prøvet andre entheogener før?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Brug venligst det rigtige forum næste gang du poster.

//Edit: Flyttet til "Visionære Planter"

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvis jeg var dig, ville jeg prøve med noget Epeña snus.. Jeg har erfaringer med både Epeña og Yopo, og efter min mening er der meget mere ryk i Epeña end i Yopo snus..

Bare en mindre anbefaling :wink:

Doserne for Epeña er den samme som for yopo..

Mvh. Cope

Titel:
Medlem

Med Epeña, snakker vi så ikke et ekstrakt af DMT fra Virola C.? Eller er barken potent nok til at virke når den er pulveriseret?

Titel:
Dedikeret medlem

Entheo: jamen at ryge Blue's opskrift på yopo snus kunne jeg godt forestille mig der sparker ret godt,nej jeg er ikke så gammel og det er hun heller ikke,men jeg skal nok passe rigtigt godt på hende. Hun har prøvet hash og så lightergas men syntes det var kedeligt såå og ved godt lightergas ikke er entheogent :)
Infected Cope: okay lyder da godt ville ikke være ringe at rykke rent igennem på det

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Personligt ville jeg ikke dosere 5-MeO-DMT til mindreårige piger som mangler enhver form for psykedelisk erfaring, men sådan er vi jo så forskellige.

Titel:
Dedikeret medlem

Halifaxxx: hun ber selv om det og har sagt sådan og sådan til hende,men jeg vil da ikke stoppe hende hun skal have lov til at prøve selvom hun ikke vil sniffe det. Så er chancen for at hun får et badtrip vel også mindre? ja altså jeg sniffer det jo,men det skader jo nok ikke hende :wink:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Halifaxxx skrev:
Personligt ville jeg ikke dosere 5-MeO-DMT til mindreårige piger som mangler enhver form for psykedelisk erfaring, men sådan er vi jo så forskellige.

Jeg må så nok trække min anbefaling tilbage og give Halifaxxx ret.

DMT og 5-MeO-DMT er ekstremt svært at styre når først det virker.

Men den Epeña som jeg har prøvet var ikke synderligt potent, dog gav det en del ubehag i kroppen. Nok fordi det mest af alt påvirkede mig langt mere psykisk end visuelt.
Når min psyke bliver påvirket hårdt, får jeg fysisk ubehag. Det sker ihvertfald på DMT. Ikke så ofte på psilocybin.

Sekstoi. Jeg synes liii at i skal prøve nogle mildere psykedelika i stedet for at gå direkte til det stærkeste.. Jeg vil fraråde dig DMT til du bliver ældre! Hvor gammel er du egentligt?

/Cope

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

sekstoi skrev:
Entheo: jamen at ryge Blue's opskrift på yopo snus kunne jeg godt forestille mig der sparker ret godt

Du ønsker ikke at DMT eller 5-MeO-DMT sparker dig hvis du knap nok kender til en rigtig psykedelisk oplevelse.!

Ved du overhovedet hvad der sker med Natriumhydroxiden når du propper det i en pipe, og varmer det op?

Hvis du ikke gør, så vil jeg råde dig til at glemme ALT om dine planer!

/Cope

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Sekstoi du misforstår mig... Du skal ikke ryge denne opskrift! Det er den første opskrift han skriver jeg snakker om.

Der er ingen effekt ved rygning, tro mig. Ved mindre du laver en - er det en krystallisering? - som Blue har forsøgt sig med at ryge. Og jeg kender dig nok til at vide at det er du ikke i stand til.. Selv om jeg ikke kender dig :wink:

En anden ting.. Kan godt være at din kæreste siger okay til at prøve det, men hvor meget ved hun om det? Seriøst du må næsten kende til det der, når man forklarer en ven om et eller andet stof, lad os tage DMT f.eks. så bliver de ellevilde... "orh hvad det lyder sygt, lad os prøve det man!" Så prøver man at forklare dem lidt om dvs. risici ved indtagelse af stoffet osv.. Men hvad hjælper det? Nada.. De er lige glade, hvis du forstår.. De fleste i hvert fald.

Hvis jeg var dig ville jeg ikke fylde et DMT-holdigt stof på en pige på +/- 15 år, som ingen erfaringer har i forvejen. I det hele taget synes jeg ingen gang det ville være smart for dig selv at gøre.

Undskyld hvis jeg overdriver, men jeg har selv brændt nallerne et par gange, netop fordi jeg ikke var klar til så store oplevelser, har jeg senere fundet ud af. Jeg er 17 nu og har endelig fundet ud af at jeg godt kan vente et par år endnu.. Pas på dig selv :wink:

Jeg rambler lidt her.. Hygge

Titel:
Dedikeret medlem

Entheo: jeg sniffer det bare så og så må kæresten få noget andet(shrooms). Hun er 15½ og ja jeg ved at de fleste fatter nada,men rart du aligevel ikke disser mig helt for at jeg ihvertfald skal prøve. Det sikkert og vidst

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Igen vil jeg lige påpege at jeg finder det dybt uansvarligt at give nogetsomhelst psykedelisk til ens 15-årige kæreste!

Men hvis du gør det er det essentielt at du selv er ædru. Du skal være i stand til at støtte og rådgive hende, hvis hun har spørgsmål eller er nervøs. Får du har vel forhåbentlig god erfaring med svampe?

Titel:
Dedikeret medlem

ja det er klart jeg skal jo passe på hende og rigtigt godt endda. Ja det har, jeg det eneste stof jeg har haft en dårlig oplevelse med er standard hash :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
Har du ikke kun spist svampe en enkelt gang derhjemme på dit værelse?

Vent nu et par år med alle de stoffer, du er 15 år og langt fra psykisk udviklet. Bare mine 25-øre...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between somewhere, elswhere, right there and everywhere!
Jeg må sige mig helt enig med Armaghetto og Halifaxxx!
Vent da med at lamme dig i psykedelika, man! lær dig selv, din psyke og dine grænser at kende noget bedre før du kaster dig alt for langt ud i den psykedeliske verden!
Og du skal da slet ikke tage kæresten med. Det ville være meget uansvarligt idet i er 15 år og idet du selv er påvirket og ikke kan hjælpe hende optimalt....
Gør dig selv en tjeneste og lad vær! og hvis du beslutter dig for at tage turen alligevel så bland tøsen udenfor, det tror jeg næppe hun er klar til...

held og lykke...

mvh
Foger

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]