Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jun 2025 01:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 68 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Medlem

Iodjini skrev:
Citat:
De fleste jeg kender og jeg gør det fuldstændigt modsatte og bruger MDMA/kiks efter en ordentlig omgang amf. MDMA og joints til en morgenfest er bare lækkert Razz

Ja tak :D :D

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Downtown
Tom's skrev:
Iodjini skrev:
Citat:
De fleste jeg kender og jeg gør det fuldstændigt modsatte og bruger MDMA/kiks efter en ordentlig omgang amf. MDMA og joints til en morgenfest er bare lækkert Razz

Har aldrig prøvet det, men lyder lækker!

for at komme tilbage til emnet:

har selv prøvet det, kan lave en lille trip rapport, den bliver ikke specielt lang eller detaljeret, der er alkohol indblandet så kan ikke give en beskrivelse af hvordan det vil virke unden selvf. :P .. .men her kommer det:

S = Starttidspunkt for første indtagelse.

S: Alkohol i blodet!
S + 00:10 - indtagelse af ukendet mængde amf(ca ½ bane hvis det er forståeligt?)
S + 01:00 - Amfen har sparket lidt, ikke meget, føler mig dejligt tilpas. tager en bane amf + ½ Mitzi hvid.
S + 01:30 - 1 Mitzi mere.
S + 02:30 - sniffer ukendt mængde coke.
S + 03:00 - thjaa.. hvad kan jeg sige? fedt trip, sikkert coken der gjorde det sidste !

det skal siges under hele forløbet blev der drikket alkohol.

for at få lidt kød på hvordan det var undervejs kan jeg kun sige det var lidt skuffende inden coke'en.. synes ikke engang det var bedre end K3x alene ( kan det have noget at gøre med det kemiske? ). men coke'en spakede trippet op på en god plads i mit hiraki, men well, gør det ikke altid det? :P ... ... hvis det er, så tag k3x alene med alkohol, virker for mig. ellers mener jeg amf er et hygge drug.

ellers hold komboerne ved LSD og den slags :)

håber du kunne bruge det! og hvis jeg ikke gjorde det helt klart i pap, så synes jeg ikke det er en god "Kombo"

Mvh: M. N.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Ude i solen , ! :b
HalløJ !! .. Tror næsten jeg er den eneste pige herinde :shock: !!

Hver gang jeg er på kix, sniffer jeg 1g amf inden.. Virkningen bliver meget bedre og du holder længere.. Man må dog ikke sniffe amf efter man har taget kiks, for så er det at virkningen fra kiksen går væk.. Håber det var svar nok på dit spørgsmål :-)

-Mette

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Det lyder ikke som en videre sund combo!

Ved ikke om jeg burde starte et nyt topic, men det er vel ikke helt irrelevant i den her sammenhæng: Hvis det er frigivelsen af dopamin, samtidig med frigivelsen af serotonin som er neurotoksisk, ville det så ikke kunne være en fordel at blande mdma-rusen med kokain, som, så vidt jeg har forstået, skulle hæmme genoptagelsen af dopamin?

Det er måske lidt ude i hampen!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fyn
min mening er at det er noget der virker!!!

hvis du drikker lidt.. og river nogle baner til at styre hvor fuld du bliver. og senere tager keks! så bliver man knallet vildt af!.. alle gange jeg gør. ser jeg syner. så det sagt.!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tæt på Kongebyen
crasher skrev:
Tom's skrev:
Iodjini skrev:
Citat:

Det værste narko du kan få er sQ da hash'en (min mening) det burde aldrig være kommet videre end til børnehaven

Titel:
Dedikeret medlem

Gider du uddybe det, kiliman?

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Ude i solen , ! :b
Har ikke prøvet at drikke inden ?.. Måske sku man prøve det næste gang... Men jeg ville også sige at ens MDMA-trip blir bedre når man tar amf inden..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Johndeere skrev:
Gider du uddybe det, kiliman?

Jeg ryger ikke hash, jeg mener personligt det er et alt for nederen stof!

Titel:
Dedikeret medlem

Hver sin mening, sådan som min måde at tage stoffer på har udviklet sig, ville jeg ikke tage stoffer overhovedet uden at kunne ryge hash samtidig.

Vil du uddybe hvad der gør at du synes stoffet er et lorte stof?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Virkningen

Titel:
Dedikeret medlem

Okay: Igen, hver sin smag :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Ja gudske lov for det da

Titel:
Junior medlem

mig og de fleste andre drugheads jeg kender har altid først taget amf og så knapper, så jeg blev enormt overrasket over at flere herinde advarer imod kombinationen.. håbede at finde svaret i denne her tread, men der er ikke nogen advarsler.. så hvis en eller anden som er god til at skære tingene ud i pap for mig kunne sige hvor vidt den combo er (livs) farlig oder was.. grunden til at jeg følte at den combo var ok var at mange af de kiks som er i omløb er med amf i..
så byd endu en tøz velkommen..
og forresten kiksehoved nu er du da ikke den eneste pige herinde mere
Peace

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
Citat:
håbede at finde svaret i denne her tread, men der er ikke nogen advarsler.. så hvis en eller anden som er god til at skære tingene ud i pap for mig kunne sige hvor vidt den combo er (livs) farlig oder was..

Citat:
Og så skal man selvfølgelig tage højde for at både MDMA og speed stimulerer udløsningen af dopamin, så det bliver et rimelig heftigt dopamin kick, der nok ikke skal foretages alt for mange gange om ugen. For stor stimulering af dopaminerge receptorer, specielt Dopamin D2-receptoren, kan medføre vrangforestillnger, hallucinationer osv. altså det man normalt ville kalde en psykotisk tilstand. Det gælder også for blandingen af MDMA + coke og coke + amf.

...eller skal det lasercuttes i lexanplader?? ;)

Forresten er der da en del tøser herinde...
Tjek alle trådene med "piger" eller "pigeting"... (Jaja, de er efterhånden blevet overtaget af mandehørm, men tøserne er der da)
Kan da nævne Indigo Spinx, bluevision, fanny, miss84, tiffany, tribe79, og alle dem der hedder noget med 'girl' (bortset fra fusk) :D

Titel:
Junior medlem

thanx.. men hallucinationer.. undskyld *GG* men er det ikke det vi kan lide.. ?? det mix jeg kender til at værre rigtig dårligt er forskellige kiks og så selvfølelig ghb+alkohol
thanx flex

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nowhere land
flex skrev:
Citat:
håbede at finde svaret i denne her tread, men der er ikke nogen advarsler.. så hvis en eller anden som er god til at skære tingene ud i pap for mig kunne sige hvor vidt den combo er (livs) farlig oder was..

Citat:
Og så skal man selvfølgelig tage højde for at både MDMA og speed stimulerer udløsningen af dopamin, så det bliver et rimelig heftigt dopamin kick, der nok ikke skal foretages alt for mange gange om ugen. For stor stimulering af dopaminerge receptorer, specielt Dopamin D2-receptoren, kan medføre vrangforestillnger, hallucinationer osv. altså det man normalt ville kalde en psykotisk tilstand. Det gælder også for blandingen af MDMA + coke og coke + amf.

...eller skal det lasercuttes i lexanplader?? ;)

Ikke at jeg er ekspert på området, men sådan som jeg har forstået det, er grunden til man siger de ikke skal blandes at:
Efter man har været påvirket af MDMA, er ens serotoninreserver tømt (kommer selvfølgelig an på hvor meget man har taget). Hvis man så også er på amfetamin, har man en masse ekstra dopamin i omløb som de serotonerge transportproteinreceptorer muligvis optager i stedet for serotonin da der ikke er mere serotonin at optage, hvilket ikke er sundt da dopaninen efterlader frie radikaler efter det bliver nedbrudt som serotonin..

Sagt på en anden måde er kombinationen ikke nødvendigvis livsfarlig, men kan muligvis give hjerneskade i form af slem depression..

Titel:
Insane psychedelia user!

Smølfetøzen skrev:
thanx.. men hallucinationer.. undskyld *GG* men er det ikke det vi kan lide.. ?? det mix jeg kender til at værre rigtig dårligt er forskellige kiks og så selvfølelig ghb+alkohol
thanx flex

Nej jeg tror ikke du vil bryde dig om hallucinationer. Der er forskel på at have farve- og formforstyrrelser, det man normalt kalder visuals. Bølger/mønstre/farvespil, hører ikke under hallucinationer, men nærmere sanseforandring. Hallucinationer hører under delerium og er en psykotisk tilstand hvor du hører, ser og føler ting, som ikke eksisterer. F.eks. høre stemmer, der snakker om at ville slå dig ihjel eller føler hvordan insekter kravler over din krop.

Tjille har vist skrevet en triprapport om da han blev psykotisk efter at have taget for meget syre og amfetamin.

http://psychedelia.dk/trips/trips.php?show=view&id=767

Titel:
Insane psychedelia user!

TimeKiller skrev:
Sagt på en anden måde er kombinationen ikke nødvendigvis livsfarlig, men kan muligvis give hjerneskade i form af slem depression..

Det er nok ikke nedbrydningen til frie radikaler, der giver depressionen, men snarere udtømningen af serotonindepoterne. De frie radikaler er karakteriseret ved at have et lone pair (elektronpar) og er således det man kalder nukleofile (proton-elskende) og vil derfor også reagere basisk. Jeg skal ikke kunne udtale mig om hvor reaktive disse frie radikaler er, men det er ikke usandsynligt, at de vil reagere med forskellige bestanddele af selve neuronet - hvilket sætter en kædereaktion i gang (ved at hive protoner ud af andre forbindelser, som så giver dem et lone pair osv.), som undertiden godt kan give store forandringer. Det værste man kunne forestille sig er, at de inaktiverer ionkanaler og receptorer som i sidste ende vil neuronet ufunktionsdygtigt og det vil dermed gå hen og dø. Og som bekendt bliver neuroner ikke gendannet - undtagen i hippocampus (søhesten).

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nowhere land
Treasure skrev:
Det værste man kunne forestille sig er, at de inaktiverer ionkanaler og receptorer som i sidste ende vil neuronet ufunktionsdygtigt og det vil dermed gå hen og dø. Og som bekendt bliver neuroner ikke gendannet - undtagen i hippocampus (søhesten).

Hvis en masse serotoninneuroner bliver ufunktionsdygtige, vil det vel også give en depression?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 68 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]