Fred være med jer
Før i blankt afviser det her, bør i undersøge emnet nermere. Jeg er ikke ret vild med Alex Jones stil, og han laver mange fejl og forhasted konklutioner, men enhver kan researche hans påstande da han udelukkende bruger det de coorporative medier selv skriver, og ikke en samling obscure bøger udgivet i 100 håndskrevne eksemplarer. Undertegnede har selv valgt at gøre det (for atmodbevise det, da jeg ikke kunne lide Jones) og jeg blev pænt sagt chokeret. Men det kræver en indsats.
Alle tror på konspiratons teorier. vi gik i krig i Irak baseret på en konspirations teori om at onde arabere er ved at overtage verden, når der bare er tale om en lille vokal gruppe der hverken er større eller vildere end rote arme fraktion og andre politisk/relegiøst antændte tåber.
Der hvor filmen hopper af er når folk begynder at pege fingre alle muligt steder hen for at udpege "de skyldige" det være sig ; jøderne, illuminati, bankerne, Knights hospitalar, Knights templar, Knights of malta, frimurerne eller rumvæsner osv osv osv...De er alle organisationer der består af mange mennesker og mange holdninger, men flere af dem har en kerne af folk der kun har sig selv i tankerne, og DET er en farlig situation.
Et godt sted at starte er her:
http://reactor-core.org/none-dare.html (gratis e-book)
Der er skrevet af Gary Allen der er tidligere Republikansk parlaments medlem, Og udgivet i 1971
At mange af dem der researcher er relegiøse og at det tydeligt skinner igennem skal i ikke lade jer skræmme af. Det er jo bare deres grundholdning, og den er somregel at organiseret ondskab ikke er iorden, det er ikke et concept jeg har problemer med overhovedet bare folk ikke prøver at sælge deres kæletro til mig.
Kritiser budskabet, budbringeren og dennes (formodentligt åndsvage) holdning er ligegyldig i sammenhængen.
Mht. Bohemian Grove ER det fandme et problem at verdens absolutte elite , dvs dem der er helt oppe i toppen af kransekagen i organisationer der styrer vores alles liv i en eller anden grad, mødes og holder et ritual der hedder "the cremation of care". Det vil jeg bare ikke høre fra dem der netop SKAL "care" pga. deres høje position i vores samfund.
Så siger folk at det bare er teater og for sjov, men kære venner skru nu lige hovedet på igen hva. Vi shamaner har også teaterstykker vi gentager år efter år. det kalder vi et ritual!.
ONE!
Enki
Tak Enki, du er en af de få som godt kan forstå mit budskab, jeg ville ønske at nogen flere så lidt dybere bag overfladen og ikke var så fordomsfulde til at acceptere ting som umidelbar forekommer fantastiske, virkeligheden er ofte langt mere skrækindjagende og/eller fantastisk end den som vi møder i fiktion: film og bøger mm., men ofte er meget af det folk ser som underholdning tættere på sandheden end meget af det der bliver fortalt i massemedierne