Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 00:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Godaften drenge!

Jeg sad og snakkede med min mester i dag ang. rygeafvænning. og han fortalte så om hvordan han havde været stor ryger hvorefter han havde prøvet øreakupunktur (som jeg _aldrig_ har hørt om som afvænnings metode), men han fortalte om hvordan han dagen før behandlingen skulle kvitte smøgerne, og han havde det forfærdeligt både dagen før og timerne og til behandlingen, men lige da den første behandling var ovre var trangen stortset væk og efter 2 behandlinger var han stortset ved at brække sig hvis folk snakkede om en morgen smøg..

Så var det keg spekulerede på om nogle af jer evt. har erfaringer med behandlingen, og så kan jeg egentlig heller ikke rigtig forstå hvorfor det ikke er mere fremme i forehold til nekotin tyggegummi
/plaster osv.

- jeg er selv ryger, og overvejer i højste grad at finde ud af hvor behandlingen kan foregå og få den foretaget..

z0unds

Titel:
Medlem

Min gamle folkeskolelærer fik det samme mener jeg, noget med at han fik en lille magnet i øret, så han kunne "stimulere" sig væk fra trangen med en anden magnet. Men det skal siges at jeg godt kan forestille mig at han ville være ret nem at narre, så det kan højst sandsynligt være placebo. Placebo er dog også en effekt, så hvis det virker er det vel resultatet der er det vigtigste, right?

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Jeg har arbejdet sammen med to storrygere, som væddede om at de skulle stoppe med at ryge.

Den ene tog derefter til sønderjylland et eller andet sted hvor han fik et par prik (ved ikke om det var i øret) og så var rygetrangen væk.. og et par dage efter fik hende den anden det også.
Ingen af dem har lyst til at ryge mere. Så det kan da ske at det virker.

Så ville jeg gerne ofre 500 kr på det, de er da hurtigt sparet :)

Titel:
Junior medlem

Min bror som røg i 7 år stoppede også ved den omtalte nåle metode. Nu har jeg overtaget ryger-faklen :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tak for alle kommentarene, jeg er overbevist om at jeg vil prøve det.. selvfølgelig skal man også være parat til at stoppe og virkelig gøre noget for det!

Jeg sætter det som et nytårs fortsæt :>

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Ude i solen , ! :b
Jep ,, De gamle prøvede det .. Det hedder vist laserakupunktur .. Noget med øret ?! Det virker !.. 8)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]