Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 00:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 69 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4
Forfatter besked
Junior medlem

dankdawg skrev:
TruthSeeker skrev:
dankdawg skrev:
TruthSeeker skrev:
Og det er der rigeligt af Alex Jones og Dave vonKlest og Joyce Reilly,.Jack Blood ,Eskine,Dr. Leonard Horowitz,Richard Hoagland,Dr. Stan Monteith, Jim Marrs,Anthony J. Hilder,Eric Jon Phelps,Erskine. nedenunder kan du se lænken til hvordan du kan høre deres radio show :
Alex Jones og Dave vonKlest og Joyce Reilly,.Jack Blood ,Eskine,,Dr. Stan Monteith,

Genesis Communications Network

http://www.gcnlive.com/

http://www.gcnlive.com/listenlive

http://www.gcnlive.com/winmedia.htm

åh nej, ikke endnu en conspiracy-nut :roll:

Jeg er ikke nogen conspiracy-nut men en Conspiracy fact guy de personer der er nævnt i mit indlæg som du brokker dig over er Conspiracy fact researcher. Conspiracy theory er noget som der bruges af eliten for at lukke låg på sag der vil få deres status i samfundet til at gå
i opløsning.

Ikke fordi jeg tror det nytter at argumentere imod en conspiracy-nut, men det kunne jo være at der sad en og troede på dig derude. Jeg HAR læst en masse af en del af de tåber du omtaler. Det som du har bildt dig selv ind er beviser er forskellig information som man knytter sammen for at underbygge sine påstande om at der er tale om sammensværgelser. Sorry, men det holder bare ikke. Der er simpelthen ikke tale om beviser. Jeg er åben overfor at der kan være sammensværgelser, for somme tider overgår virkeligheden fantasien, men de mennesker du henviser til er simpelthen useriøse tåber og jeg har simpelthen ondt af mennesker som dig og Astral der sidder og æder det råt. Samtidig tror I at I ligger inde med en eller anden sandhed som kun I kan se. Det er satme sørgeligt. Brug jeres tid og intelligens på noget fornuftigt. Der er masser af rigtige problemer i verden som man kan tage fat på. Man behøver ikke at opdigte dem.

PS. Hvordan kan det være at 9 ud af 10 conspiracybuffs jeg har mødt var psykisk syge?

Senest rettet af TruthSeeker 18 nov 2005 14:28, rettet i alt 3 gange.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langeskov
@ Truthseeker:
Det vil jeg meget gerne se et bevis på... Gerne fra en saglig, objektiv kilde..

Junior medlem

Mener du en forsker fra et universitet? det er meget muligt at der er nogle der forskere der allerede har gjordt det, men de ville aldrig
få lov til at offenliggøre dem i Main Stream medier som aviser, tv og radio med mindre de de svinder det til på samme måde som nogle af jer gør det her. Men de ville godt kunne få penge af univeresitet til at sætte en website op på universitet server og udsende et nyhedsbrev som folk kan tilmelde sig pr email , på den betingelse at de holder det adskilt fra deres job på universitet. Til dem der ikke forstår hvorfor man ikke kan få sådan artikeler trykt eller bring i radioavisen eller tvavisen kan jeg kun sige disse private medie giganter der ejer medierne eller stats pressen som DR / TV2 er ikke intreseret at fortælle folk hvad der forgår i den virkelige verden. Ta og kig på gæstelisten fra bilderbeger møderne så vil i se at der er mange kendte journalister og Chefredaktøre fra de store dagblade og økonomiske tidskrifter http://www.bilderberg.org/bilder.htm i bunden af denne post er der en tale fra en kendt new york chefredaktør fra 1800 tallet.

How much influence do private networks of the rich and powerful have on government policies and international relations?
Bill Haydon reports on the secretive Bilderberg Group : http://www.bbc.co.uk/radio/aod/events/w ... alysis_thu

Bilderberg Conference 2005 - 5-8th May, Rottach-Egern, Munich, Germany

http://www.bilderberg.org/2005.htm#part

"I don't think it's true to say that we want to keep it [Bilderberg] out [of the public consciousness], we never wanted to get it in. We don't encourage people to mention it in the mainstream press because we don't encourage idle speculation about what we do. ...... We forbid individual attendees from giving press meetings at our conferences, and we do that not because we're secrecy mad, but because we want to control the politicians who come." Martin Taylor - Secretary General, Bilderberg - interviewed by Jon Ronson for the UK Channel 4 TV programme 'Secret Rulers of the World' transmitted 27Jun01

PS: Husk sproget var ikke politisk korrekt i 1880 så det kan lyde hård i nogle folks øre hvis de går meget i at alt skal være PK!!!

"John Swinton on the independence of the press"

One night, probably in 1880, John Swinton, then the preeminent New York journalist, was the guest of honour at a banquet given him by the leaders of his craft. Someone who knew neither the press nor Swinton offered a toast to the independent press. Swinton outraged his colleagues by replying:

"There is no such thing, at this date of the world's history, in America, as an independent press. You know it and I know it.

"There is not one of you who dares to write your honest opinions, and if you did, you know beforehand that it would never appear in print. I am paid weekly for keeping my honest opinion out of the paper I am connected with. Others of you are paid similar salaries for similar things, and any of you who would be so foolish as to write honest opinions would be out on the streets looking for another job. If I allowed my honest opinions to appear in one issue of my paper, before twenty_four hours my occupation would be gone.

"The business of the journalists is to destroy the truth, to lie outright, to pervert, to vilify, to fawn at the feet of mammon, and to sell his country and his race for his daily bread. You know it and I know it, and what folly is this toasting an independent press?

"We are the tools and vassals of rich men behind the scenes. We are the jumping jacks, they pull the strings and we dance. Our talents, our possibilities and our lives are all the property of other men. We are intellectual prostitutes."

(Source: Labor's Untold Story, by Richard O. Boyer and Herbert M. Morais, published by United Electrical, Radio & Machine Workers of America, NY, 1955/1979.)

http://www.constitution.org/pub/swinton_press.htm

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
Kære admin.

Jeg har et ganske enkelt spørgsmål: skriver TruthSeeker fra samme IP som Astral?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Nej, jeg har selvfølgelig tjekket, :lol: Truthseeker har også en anden måde at skrive på. Sådan en ambitiøs, ung go-getter facon som jeg personligt savner ved Astral.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
Nå, det var da ærgeligt. Så må jeg jo se i øjnene, at mindst to brugere af psychedelia.dk er nemme ofre for hjernevaskere. (her savner jeg en negersmiley ved et vaskebræt ved floden).

Junior medlem

Når man har en familie og venner der var aktiv i modstandkampen under anden verdenskrig og er senere selv vokset op under den kolde krig, før berlin murens fald så sætter man pris på frie systemer. For dem der husker den nat da de østtyske myndigheder gav øst og vestberliner ret til at kravle over muren ved midnat natten mellem den 8-9 november 1989 og på dagen den 9 nov så muren blive revet ned af alminelige mennesker og hviliken befrielse det var helt sikkert den samme føles af befrielse folk følte den 4-5 may 1945 så nu forstår i måske bedre hvorfor jeg føler at tiden er blevet skruet tilbage til den klode krigs værste år efter terrorangrbet 11 september 2001 på the world trade center og pentagon. Jeg skriver dette med tårrer i øjnene for selv om jeg og mange andre var glade for murens flad så er det stadig med delte følser p.g.a at muren gav både usikkerhed og tryghed.

1989: Berliners celebrate the fall of the Wall

http://news.bbc.co.uk/onthisday/hi/date ... 515869.stm

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
@TruthSeeker: Det kan godt være at du græder, men jeg kan altså ikke lade være med at sidde og smile når jeg læser alt det der, hvad har det at gøre med noget?
Jeg er sikker på at du kan komme med en eller anden helt vild fed forklaring på det, men medmindre den er jordbunden og har hold i den alment anerkendte sandhed (gider ikke høre kritik om denne) så bare lad være...
Lykke til med ufojagten - jeg har hørt at det er lettere at genkende ufoer på billeder hvis man bruger et engangskamera som ikke kan stille skarpt! :wink:

TruthSeeker skrev:
Når man har en familie og venner der var aktiv i modstandkampen under anden verdenskrig og er senere selv vokset op under den kolde krig, før berlin murens fald så sætter man pris på frie systemer. For dem der husker den nat da de østtyske myndigheder gav øst og vestberliner ret til at kravle over muren ved midnat natten mellem den 8-9 november 1989 og på dagen den 9 nov så muren blive revet ned af alminelige mennesker og hviliken befrielse det var helt sikkert den samme føles af befrielse folk følte den 4-5 may 1945 så nu forstår i måske bedre hvorfor jeg føler at tiden er blevet skruet tilbage til den klode krigs værste år efter terrorangrbet 11 september 2001 på the world trade center og pentagon. Jeg skriver dette med tårrer i øjnene for selv om jeg og mange andre var glade for murens flad så er det stadig med delte følser p.g.a at muren gav både usikkerhed og tryghed.

1989: Berliners celebrate the fall of the Wall

http://news.bbc.co.uk/onthisday/hi/date ... 515869.stm

Junior medlem

FarmerFy- Jeg er ikke det mindste intreserret i ufo`er eller noget i den retning, skal vi ikke være enige om at vi er uenige og slutte her.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 69 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]