Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 21:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Paris +
hey' derude.

er der nogle der ved hvilke strains af skunk, der typisk blev solgt på pusherstreet ? dengang i de gyldne tider :wink: .
i det hele taget er jeg interesseret i info.
var det f.eks F1 og var de gode sager dyrket under HPS ?
eller var meget af det udendørs avl ?

mvh jim m.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Hvad jeg lige kan huske var der

Orange Haze
Skunk ICE
White Widow

og en helt masse andre jeg ikke kan huske navnene på

Men kvaliteten var langtfra godt, men meget bedre end pot :twisted:

Ej engang imellem fik jeg noget der bare slog benene væk under mig, og andre gange var det mere beskedent, og jeg kunne ligeså godt have røget noget godt pot der kostede 30 kroner/g :S

Ved ikke hvor det blev dyrket, men du kan sagtens selv lave skunk hjemme der er meget bedre og mere potent end det der blev solgt på Staden i De Gyldne Tider :P

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
De havde alverdens forskellige strains (eller også kalde de bare det de solgte alverdens forskellige ting :wink: )

Orange Haze, Silver Haze, Purple Haze, Golden Haze, White Widow, Northern Lights, Bubble Gum, Skunk #1, Jack Herrer kan jeg huske... Ja, det var tider dengang...

Synes altid man kunne få godt skunk derude, bare man sørgede for at være lidt kritisk med hvad man købte og altid tjekkede duft og udseende ud først. Sikkert ikke lige så godt som noget man selv som hjemmedyrker kunne have lavet det, men sindsygt skæv, det blev man!

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
nu lavede de jo også ryst på ret meget af det skunk der blev solgt. Ikke at alt fik turen, men en del gjorde.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

TJiLLe skrev:
nu lavede de jo også ryst på ret meget af det skunk der blev solgt. Ikke at alt fik turen, men en del gjorde.

Og derfor købte jeg også altid min skunk hos de "store" forhandlere, og tjekkede altid hvordan det så ud/duften...

Men man kan godt se om ICE'en var blevet rystet, for der lå altid trichomes i bunden af posen, pga der var så mange :twisted:

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Alle steder!!!
Jeg kendte engang nogle som lejede deres kælder ud til en fra staden,hvor de så dyrkede den dejlige urt!!!

Så det var ihvertfald dyrket under HPS ved jeg...

Jeg syntes osse kvaliteten svingede inde på staden,men der var da osse godt skunk imellem...

Sleminem

Titel:
Junior medlem

Kære Boyz!

Jeg ved godt at de gyldne tider er ovre. Men i må ikke glemme at der stadig er gang i handlerne derude, og det er altid muligt at få fat i noget... Hellere støtte pushere på staden end rygerklubber :D
Det tror jeg såmænd de fleste er enige i!

Mvh. Pigen

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langeskov
Nu har christianitterne jo så selv været ude og sige at de helst så at folk købte deres røg andensteds..
De lukkede jo selv pusherstreet for at undgå en fuldstændig rydning..
Så hvis i vil støtte staden, så køb jeres røg andre steder..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg må indrømme jeg fik noget udemærket skunk derinde forleden til små kugler, og vi blev ihvertfald godt basket, på en god måde! ;>

og måske er det usmart overfor christanitterne at købe røg derinde, men jeg ville aldrig se christania med samme syn, hvis ikke det var nogen lunde legalt at ryge sin stash derinde, så hvorfor ikke give betjentene fingeren og have i tankerne hvor meget bedre det er salget bliver holdt på sådan et sted hvor alt kemisk stuff bliver holdt nogenlunde ude..

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Room 420
Magnum skrev:
Nu har christianitterne jo så selv været ude og sige at de helst så at folk købte deres røg andensteds..
De lukkede jo selv pusherstreet for at undgå en fuldstændig rydning..
Så hvis i vil støtte staden, så køb jeres røg andre steder..

Ja selvfølgelig har de sagt det. At sige det modsatte ville da også være rent selvmord. Men ét er altså hvad de siger, noget andet hvad de gør. Der er stadig masser af christianitter det pusher, og hvis de virkelig ville have folk til at købe andre steder, kunne de vel bare stoppe med at sælge. Eller hva?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nu er Christinia jo ikke en stor homogen masse..
Og de har jo selv været ude og gøre en del for at få salget stoppet.. Jvf rydningen af pusherstreet..

Og det er jo primært en masse mennesker fra resten af byen der pusher derude (så vidt jeg har forstået) og de er skide ligeglade med stedet de vil bare tjene nogle hurtige penge..

Så jeg holder stadig på, at hvis folk også vil kunne komme på Staden om 5-10 år, så lad vær med at køb hash der..
Det har efter pusherstreets rydning ku givet problemer, i form af mord og sindssygt meget politi.. Og det må altså være en pestilens for dem som altså bor der..

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Room 420
De er bestemt ingen homogen masse, så når "christianitterne" beder folk købe deres røg et andet sted, er det altså også svært at vide, hvem der taler.

Det var dem selv der ryddede pusherstreet ja, men hvis ikke de selv havde gjort det havde panserne vel også bulldozet lortet. Det var jo heller ikke fordi det ligefrem stoppede hashsalget. Boderne var væk, men i stedet stod pusherne bare ved klapborde og der var stadig gang i Abegrotten og endda bageriet. Det var først senere, da politiet begyndte at stresse dem, at det begyndte at stilne lidt af. Eller retttere flytte andre steder hen.
Den øgede utrykhed blev for øvrigt af mange christianitter, i forbindelse med det dér mord, betegnet som et direkte konsekvens af rydningen og den magtkamp der er fulgt efter nu, hvor salget ikke længere foregår fra et centralt sted i byen.

Og btw tror jeg nok, at der, dengang der var boder, var en regel om, at man skulle bo på christiania for at pushe der, men ved ikke helt hvordan det fungerer nu. I hvert fald er det ofte de samme mennesker der gør det, så det er vel ikke så svært bare at smide dem væk eller sige, at de skal lade være, hvis det er. De stoppede da svampesalget meget effektivt i sin tid, men det er selvfølgelig også lidt noget andet...

Når dette er sagt, må jeg dog også indrømme, at Staden, efter min mening, er blevet et meget hyggeligere sted at komme, efter at boderne og alle de dér rockertyper er forsvundet.

Men (næsten on topic!) jeg savner sgu min Northern Light...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Dem jeg mener jeg har hørt det fra, er nogen af dem der udtaler sig officielt fra Christinia..

Og ja jeg ser også mordet som en direkte følge af rydningen..
Men de har før vist de kan smide uønskede typer væk (junkierne, bullshit) så lad os da håbe de også gør det denne gang :)

Og jeg skal ikke ku sige noget om reglerne for at pushe, så det tager jeg dit ord for :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Selvf. kan man sagtens finde cannabis på Staden, og må da indrømme at jeg har købt nogle gange derinde siden Pusherstreet lukkede...

Sidste gange jeg købte derinde (for 1,5 mdr. siden) fik jeg en klump, men det endte med at jeg smed en joint med 1,5g ud, fordi det smagte så dårligt. Og det skulle eftersigende være "90'er" :evil:

Jeg har også en sjælden gang fået fat i skunk, men det var ikke stærkere end halvdårlig pot, selvom prisen udemærket kunne bruges til Skunk ICE i gamle dage :evil:

Kvaliteten er faldet voldsomt, der er færre pushere, og det er herligt ! ;)

Så kan det være at staten vil lade Christiania være hvis hashsalget stopper

Dyrk jeres egen urt, eller køb af familie/venner/etc.

Lad være med at støtte nogen af hashklubberne, det er ikke alle der er helt alm. borgere...

Fik forresten en skarpladt MP5 stukket op i fjæset i går da jeg skulle hente lidt røg til busturen hjem (15 min :lol:)
Så måtte jeg lige tabe en dråbe sved fra panden :lol:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: God's blind spot
Xp3rt skrev:
Fik forresten en skarpladt MP5 stukket op i fjæset i går da jeg skulle hente lidt røg til busturen hjem (15 min :lol:)
Så måtte jeg lige tabe en dråbe sved fra panden :lol:

Wtf? :shock:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]