Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 13:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
hun er blandet udenfor fordi jeg ved hun ikke er klar, det skal jeg også have rettet op på

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langeskov
Citat:
hun er blandet udenfor fordi jeg ved hun ikke er klar, det skal jeg også have rettet op på

Øhh..? Du får det til at lyde som om du enten vil lege psykolog eller pumpe hende fuld af hallucinogener...

Men godt nok du har taget skridtet og fået hende bladet uden om :)

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Sekstoi@>> Jeg vil anbefale dig til højst at spise svampe og holde dig fra DMT nogle år endnu. Tro mig, der er rigeligt for dig, at udforske i svampenes univers, og de kan faktisk virke DMT agtige i nogle tilfælde.
Der sker meget med psyken bare fra man er 15 til 16 og jeg tror at du skal vente med at space for meget ud, til du er lidt mere udviklet. Misforstå mig ikke. Jeg har stor respekt for din lyst og nysgerrighed til at udforske psykedeliske substandser, men giv liiiige dig selv et år eller to endnu før du vover dig længere ud. Tænk også på at du skal leve med at lyve over for dine forældre ang. stoffer, og det kan godt være svært, hvis du kommer ind i eksistentielle kriser på grund af psykedliske oplevelser og får lyst til at betro dig til dem. Psykedeliske oplevelser kan ændre ens liv og opfattelse og det kan klart nok virke meget provokerende og foruroligende på forældre :wink: . Derfor er det bedst at være myndig -eller i det mindste tæt på at være det - før man eksperimenterer for meget.

Hilsen Fanny

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Fanny skrev:
Sekstoi@>> Tænk også på at du skal leve med at lyve over for dine forældre ang. stoffer, og det kan godt være svært, hvis du kommer ind i eksistentielle kriser på grund af psykedliske oplevelser og får lyst til at betro dig til dem. Psykedeliske oplevelser kan ændre ens liv og opfattelse og det kan klart nok virke meget provokerende og foruroligende på forældre :wink:

Hilsen Fanny

tror det er mit liv de sidste to år du snakker om der Fanny :wink:

Men du kender jo selv meget af historien..

Det er fedest at flytte hjemmefra som myndig og kunne leve sig ind i oplevelserne uden noia pga. forældre!
Men konklutionen på det folk sammenlagt mener her i tråden er at det er bedst at vente med at udforske sig selv til man er nogenlunde udviklet.
Her mener jeg psykisk + erfaringer.

Jeg har snakket med Sekstoi, og vi har snakket om det med hans kæreste.

/Cope

Titel:
Dedikeret medlem

Fanny: mine forældre ved godt jeg tar stoffer og sådan og det de ikke meget for,men den psychedeliske verden er en meget spændende og meget stor verden at udforske

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Fanny, psilocybin/psilocin er jo mere eller mindre DMT, bare endnu mere polært, så det er oralt aktivt.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Jeg kender heller ikke til to psykedeliske stoffer som ligner hinanden så meget som Psilocin og DMT gør det i molekylær forstand..
Mener kun at det er et carbon der smides væk, og ilt atomet der rykker flyttes et par pladser, og så har man lavet Psilocin om til DMT..

er ikke sikker.. Det er ud fra hukommelsen.

Men Dex. Jeg tror godt Fanny ved det, men det er styrken og virkningen der er forskellig.

DMT er svær at dosere, især hvis det er i plante materialer. Svampe derimod er langt nemmere at undgå "for kraftige" oplevelser med.

/Cope

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

sekstoi skrev:
den psychedeliske verden er en meget spændende og meget stor verden at udforske

Du har så evigt ret, kid.
Så derfor er der heller ikke noget der haster. Du har hele livet til at se det hele. Start nu med et sted af gangen.

Og jeg må nok endnu engang disse dig fordi du aldrig lytter efter hvad de voksne siger..

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Infected Cope skrev:
tror det er mit liv de sidste to år du snakker om der Fanny :wink:
Men du kender jo selv meget af historien..

Ja, det var blandt andet dig jeg havde i tankerne.

Sekstoi skrev:
Citat:
Fanny: mine forældre ved godt jeg tar stoffer og sådan og det de ikke meget for,men den psychedeliske verden er en meget spændende og meget stor verden at udforske

Det er godt at høre, at du trods alt har nogle tolerante forældre, men lad være med at presse appelsinen..

Dex skrev:
Citat:
Fanny, psilocybin/psilocin er jo mere eller mindre DMT, bare endnu mere polært, så det er oralt aktivt.

Det er rigtigt, men jeg skrev det med DMT fordi jeg først for nyligt oplevede at svampe kan virke DMT-agtigt. Dette var noget overraskende for mig, og har vækket min nysgerrighed.

Hilsen Fanny

Titel:
Dedikeret medlem

gaia: hmm har da lyttet ellers ville jeg ikke skrive det der med at den psychedeliske verden er stor og en spændende verden at udforske
fanny: nej rolig nu gør jeg skam heller ikke

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Hobro
sekstoi skrev:
gaia: hmm har da lyttet ellers ville jeg ikke skrive det der med at den psychedeliske verden er stor og en spændende verden at udforske

ahhh en eller anden så skyd mig dog i baghovedet!

Titel:
Dedikeret medlem

flabbe: så stil dig nede på hjørnet ved hydro :wink:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]