Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 00:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel: ketogan
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Hey alle

En jeg kender vil måske prøve ketogan selvom han ikke rigtig ved noget om det så har lovet at skaffe ham lidt info.

1: Er det smartest at sniffe eller guffe pillerne, og hvad er dosis for at sniffe?

2: hvor stor er afhænigheds risikoen ved at sniffe i forhold til at guffe dem?

3: hvilke bivirkninger er der? han vil gerne vide noget om de mere alvorlige?

evt andet?

ja så skrider jeg sq igen

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Kender kun stoffet af navn, så jeg kan ikke hjælpe dig yderligere end med dette link:

http://www.netdoktor.dk/medicin/fakta/ketogan.htm

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

slet ingen der ved noget om ketogan? vil også gerne ha lidt onfo om hvad den dødelige dosis er og evt høre fra nogen der selv har prøvet ketogan

Titel:
Medlem

Geografisk sted: the K hole
har du prøvet at søge på ketogan her på siden og læst de tråde der er ?.. ellers vil en tur på googel eller erowid måske værd at bruge lidt tid på... :wink:

Titel:
Insane psychedelia user!

Ketogan er et syntetisk opiod og virker på samme måde som andre opioder og opiater dvs. ligesom morfin, heroin, kodein, metadon osv. Ketogan virker hurtigt, dvs. tiden fra indtagelse til virkning er ikke særlig lang og det spiller en betydelig rolle for dosis og afhængighedspotentiale. Nu findes der jo ketoganer med forskellige doser i den enkelte tablet, og jeg ved ikke helt hvilke tabletter din ven har fået fat i, men det er ihvertfald en god ide at søge lidt på nettet om, hvad de normale doser, der anvendes er.

Hvis du sniffer frem for at spise tabletten bliver det aktive stof optaget hurtigere og du får derfor en kraftigere virkning. Og som det jo gælder for de fleste stoffer, jo hurtigere virkning, jo større afhængighedspotentiale.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

det er 5 mg opiod og 20 mg et eller andet lort

Nogen der har erfaring med at sniffe disse piller? han vil jo nødig tage en overdosis

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Jeg har aldrig prøvet at sniffe ketoganer eller hørt om andre der har forsøgt sig hermed. Det er jo ikke alle mediciner, der egner sig til at blive insuffleret, f.eks indeholder kodeinpiller for meget kalk (AFAIR.)

De umiddelbare bivirkninger ved ketoganer er svimmelhed, kvalme der somregel reduceres betragteligt når man brækker sig, kløe og en - for nogen - ubehagelig fornemmelse af varme.
Udover overdosis som nok er den alvorligste bivirkning ved opioder, så er der risikoen for på sigt at blive afhængig af ketoganer.
Kroppen tager dog ikke voldsomt skade af rene opioder, men den hårde livsstil der følger med livet som narkoman, kan sagtens medføre alverdens fysiske problemer også. Og ikke mindst økonomiske.
Det er omstridt hvorvidt opioder er neurotoksiske, men jeg så nogle forsøg refereret på bluelight, der mere end antydede at opiodmisbrug kunne lede til skader på hjernen. Jeg kan godt prøve at finde dem frem hvis det har interesse (sværhedsgraden er dog akademisk, så selv jeg fik ikke det helt store ud af det, men måske en af de kloge hoveder vil være så venlig at forklare?)

Jeg tror nogenlunde det dækker nogle af bivirkninger ved (mis)brug. Derudover er der selvf. også de sociale konsekvenser...mine forældre påstår f.eks at mit opiatmisbrug gjorde mig til en anden og langt mere ubehagelig person. Skriv endelig hvis du har flere spørgsmål.

Mvh. Psyko

Senest rettet af Psyko 26 nov 2005 06:38, rettet i alt 1 gang.

Titel:
In our memories

Angående snifning af ketoganer (og snifning af de fleste ting) handler det bare om at starte lavt og så arbejde så opefter. Somregel virker et insuffleret opiat efter ti minutter, så efter en halv time skulle du helt sikkert vide, om du har fået nok, ellers er det jo bare at tage lidt mere.

Start ved 5 mg. og husk at knuse pillen ekstremt godt.

Mvh- Psyko

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

okay tak for dit indlæg det var en rigtig stor hjælp.

siger til ham han skal starte med en pille så:D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hej farmand...
En er nok lige i underkanten hvis han vil bruge dem rekreationelt.
Jeg synes jeg kan huske at 2 er perfekt som start til en der ikke har en tolerance.
Men vær rar og fortælle "din ven",at Ketogan er en af de værste med hensyn til at danne tolerance.Dety går sindsygt stærkt (det gør det egentlig også med de andre,men jeg syntes Ketobemidon er særlig slemme).
Det er faktisk en Fent analog langt ude,ligesom Petidin.
:D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hej farmand...
En er nok lige i underkanten hvis han vil bruge dem rekreationelt.
Jeg synes jeg kan huske at 2 er perfekt som start til en der ikke har en tolerance.
Men vær rar og fortælle "din ven",at Ketogan er en af de værste med hensyn til at danne tolerance.Dety går sindsygt stærkt (det gør det egentlig også med de andre,men jeg syntes Ketobemidon er særlig slem).
Det er faktisk en Fent analog langt ude,ligesom Petidin.
Med hensyn til at sniffe dem.Det mener jeg ikke giver nogen forbedring.Ketogan virker ret hurtigt som de er.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Farmand8900 skrev:
det er 5 mg opiod og 20 mg et eller andet lort

Det aktive opioid hedder ketobemidonchlorid, og de 20 mg. "et eller andet lort" er et spasmolytikum - som navnet hentyder til, "slapper det nervesystemet af".
Det er ikke helt ringe at slutte en aften på stimulanser af med Ketogan.
Personligt skal jeg dog have en 4 stykker, før jeg rigtig mærker noget, men jeg er også naturlig resistent overfor opiater, så start ud lavt!

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
jeg ved ikke om det her spørgsmål er tilladt men hvad ligger priserne på ketogan i?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Ja naturlig resistens er en stor faktor!

Jegselv kan først begynde at mærke noget ved omkring 8 stykker og selv her er effekten meget subtil..

Titel:
In our memories

sekstoi skrev:
jeg ved ikke om det her spørgsmål er tilladt men hvad ligger priserne på ketogan i?

På gadeplan ligger prisen på ca. 25 kr./stk. Hvis man har en forbindelse kan de dog fås ned til ca. 15 kr./stk. Der findes sikkert flere variationer, men ovenstående giver en vis ide om prislejet for ketoganer.

Mvh. Psyko

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
Psyko: mange tak så de jo ikke særligt dyre

Titel: Re: ketogan
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jeg har før taget et godt skud diAcetylMorfin og 3 stk ketoganer (+ lidt hash og 300 mg DXM)

Faldt i en underlig trance, og snakkede med gulvet mens jeg sad på det, ku næsten ik holde balancen og jeg fald flere gange ind i en halv vågen halv drømmende tilstand, meget ´uvirkeligt´

Jeg får dem selv til 15 kr
Synes de er rigtig gode i kombinationer det er jo både en NMDA antagonist og en Mu-Opioid Agonist

Men IV (coke+diacetylmorfin+ketamin) er også en vinner

ærgeligt jeg væltede Salvia Piben

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Astral det er rigtig skægt du kalder heroin for diacetyl-morfin... Lyder rigtig smarto:) Men hvorfor kalder du så ikke de andre stoffer for deres rigtige navne - eller er det bare fordi du ikke kan lide og sige du skyder heroin i armen?

Fordi coke hedder jo: benzoylmethyl ecgonine
og ketamine hedder egentligt: 2-(2-chlorophenyl)-2-(methylamino)-cyclohexanone.
Til sidst hedder DXM egentligt: dextromethorphan hydrobromide

Tilbage til de ketoganer der. Har en mor der har misbrugt dem i en 20 år - har ret meget erfaring med ketogan, både på min egen krop og hvordan det påvirker et andet menneske. Personligt syntes jeg ketoganer er pissekedelige - men har det generelt sådan med opiater. Dog for rigtig at få en virkning, så syntes jeg at ketogan skal kombineres med kodein f.eks - man bliver lidt mere rundtosset istedet for bare at være bedøvet, men syntes sgu ikke det særlig fedt. Benzoer er at foretrække hvis det er rekreationelt brug af medicin.

Tilbage til astral: Den der Heroin - Ketamin - Kokain kombo der - altså luk lige røven med farlige kombinationer...... Heroin+Ketamin er ikke satans sundt for kroppen - kan faktisk slukke for dig ok.
Du alt for langt ude til du burde komme med råd til folk - jeg kan i det mindste forstå at mine hardhead doseringer ikke er til andre end mig, men den kommentar der Heroin-Ketamin-Kokain.... Hold kæft mand, du så fucking langt ude..... Begynder at forstå Phibes comment med det var sidste gang han mødtes med en conspiracynut fra internettet....

Og har editet i den her post for den ikke skulle koste mig en advarsel...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tråden er fire år gammel? :P

Dedikeret medlem
Brugeravatar

:mrgreen: :mrgreen:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]