Malkavian skrev:
Jeg kender bjælde til amf og kokain, men er det umuligt at tage "bare meget mindre" af begge stoffer og så udnytte synergien til at få lidt mere for pengene? (Jeg kan godt se, at det kan være rimelig dumt at gange effekterne sammen ved at tage to normale doser). Eller det er måske for FOR farligt?
Uden at være nogen ekspert på uppers kombinationer generelt eller neurokemien/fysiologien bag i særdeleshed, så vil jeg ikke tro at det er umuligt at lave relativt "sikre" kombinationer.
Jeg har aldrig prøvet at blande de to stoffer, men umiddelbart ville jeg tro, at man let kunne få nederen på, når man løb tør for coke og amfetaminen samtidig berøvede en for muligheden for at crashe.
Måske hvis man nøjedes med en lille streg amfetamin lige i starten af aftenen, derefter insufflerede kokain resten af tiden, og så evt. tog et par sove/nervepiller (går ikke hvis man har drukket alkohol eller taget GHB) til at falde ned på. Kombinationer kan være fede, men det handler om at tænke rationelt, når det kommer til doseringen - ellers kan det let ende skidt.
Mvh. Psyko