Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 13:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 69 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
noname: nej og da jeg skrev det der var jeg altså pisse sur,træt og blæst så var langtfra ment sådan. Hun syntes ikk jeg skal fortælle jer hvis hun får badtrip for hun vil ikke have jeg blir blokket på grund af hun vil prøve og nu har vi så valgt 2c-b i stedet tror hun bedre kan holde til det,men måske bliver det svampe,men har ikke rigtigt penge til det for tiden

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
tror mig 2c-b Kan være en stærk nok oplevelse for en der ikke er i psykisk balance, det har jeg oplevet på min egen krop, og ved at flere herinde fra kan skrive under på , jeg bestemt ikke havde nogen rar oplevelse med mit sidste 2c-b trip, men alligevel, var det da givenende og jeg gir bestemt ikke stofferne skylden for noget. Men vær sød ikke at udsætte andre for noget de ikke er klar til.

jeg er 21 år gammel og for mig er det slut med psykadeliske stoffer, til jeg igen føler mig klar, og det vare med min nuværende tilstand ganske givet længe.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Sekstoi.. Jeg har haft nogle snakke med dig om dine planer, men det du har skrevet sidst har sku skræmt mig!
Kan du huske jeg sagde at jeg godt kan lide når folk tager psykedelika uden at bruge det som en billet til at opføre sig åndsvagt.. Det mener jeg stadig!! Derfor vil jeg gerne høre en uddybende beskrivelse af hvad din plan helt præsist lyder på for det virker som om du SLET ikke har hørt efter hvad jeg har sagt til dig..

/Cope

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Har du overvejet at få din kæreste (eks?) herind og læse hvad der på det allerkraftigste bliver opfordret til?

Hvis hun så stadig vil have svampe, så lad hende tage dem med hendes tandre venner, eller fortæl hende at du har i sinde at konfrontere hendes forældre hvis hun begiver sig udi svampene!

Senest rettet af Karma 02 dec 2005 15:58, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Sekstoi, du har ret i at du ikk kan holde hende tilbage fra at få fat i stoffet hvis hun virkelig vil prøve det. Og det er også helt fair at du siger at du hellere vil være der for hende i stedet for at hun er sammen med nogle andre aber.

Jeg synes stadigvæk det her lyder helt uforsvarligt og langt ude men hvis hun endelig skulle få fat i lortet (af sig selv, håber jeg - jeg går ud fra du holder fast i at du ikke vil give hende noget) så sæt hende ind i dosen (lad hende starte lavt), læs psykedelisk krise FAQ igennem og lad hende læse om stoffet først, på godt og ondt.

That's all I have to say. Jeg har ikke mere at sige til dig, sekstoi.
Hvis ikk man vil høre, så må man vel føle. Det er bare ærgeligt det skal være sådan når du står med den fantastiske mulighed for at få advarsler fra folk der har seriøs erfaring med psykedelisk stoffer.

Der var andre der ikke var lige så heldige og som virkelig brændte sig, så gør nu for helvede brug af siden her og sug den information til dig du kan og ret dig efter den..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hvor der er ild
sekstoi hop ud af forsvarspositionen, og tag tingene til dig istedet :)
jeg tror simpelthen ikke på du vil give hende narko, og så være kold i røven hvis hun får psykose. Du prøver endten på at spille smart, eller også vil du ikke sige det du virkelig mener.

længere nede skriver du så noget som jeg tolker somom det er en måde at vinde hende tilbage på; ved at hun måske får badtrip, og derefter ringer til dig tudbrølende og ber dig komme over... du sidder så hele natten og snakker med hende, og får hende til at få det bedre. Dagen efter skriver hun undskyld fordi hun mente at du var for storebror agtig, og du tager over, og i kysser... senere på dagen kan du være heldig at få noget fisse.

ja jeg ved den er grov, men du har forjtent det.
tag dig så lidt sammen og lad vær med at opfør dig som den afbrænding du ikke selv mener du er(men er du?)

Titel:
Dedikeret medlem

hyene: jeg ved det,men vil bare give hende en lille dose og så se hvordan hun reagere på det
Cope: det har jeg og også derfor jeg lige skrev det andet der med jeg vil være der for hende og sådan og det vil jeg virkelig
Johndeere: ja det har jeg,men hun vil ikk rigtigt hun siger at hun bare vil prøve det og nu vil hun så meget hellere sammen med mig end de andre fuckers. Svampe ville jeg personligt mene var bedre
Gaia: har sådan set sat hende ind i dosen,men hun glemmer det tit,har læst den MANGE gange! og har også sagt mere om det og bliver ved hver gang når lejligheden byder sig
kattepik:det ville jeg,men var ikke lige mig selv havde mistet besindelsen og nu har jeg så genfundet fatningen. Nej sådan vil jeg ikke vænne hende tilbage,det heller ikke nødvendigt hvis det er. Fisse? det nu ikk det jeg tænker på det kan man altid få og hun skylder mig også noget såå,men altså kan sagtens leve uden. Ja det har jeg for det tåbelige indlæg ja jeg har sådan set gjort det, det ved jeg ikke om jeg er

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
Hej Sekstoi.

At være 15 år er vel nærmest i sig selv bevidsthedsudvidende. Jeg synes, det er en rigtig dårlig idé at give sig i kast med noget heftigere end cannabis i den alder. Der er ingen tvivl om, at man også i den alder kan få noget ud af at bruge mere potente psykedeliske stoffer, men man må nødvendigvis også spørge sig selv: på bekostning af hvad?
Jeg tror, at ens mentale habitus skal have tid til at blive modnet. Man kan sagtens fremkalde en masse dybe indsigter som 15-årig, men man er næppe parat til at forholde sig til dem. Det svarer til at bygge førstesalen på et hus, inden man har lagt fundamentet og bygget stueetagen. På et eller andet tidspunkt vil man opleve, at der mangler noget. Og så kan det gøre ondt.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: syd for storstrømmen
hmm... det var egentlig ikke min mening at starte en diskussion. Det var bare et kombineret vredes og fortvivlelsesudbrud. Og jeg er ked af, at sexhvad detnu end var-han-hed føler sig truffet. Det forstår jeg godt. og det var absolut ikke min mening. undskyld.

jeg faldt bare lige over den post og synes den (desværre) var repræsentativ for en, på bundlinien, rigtig rigtig skidt og farlig holdning, som jeg har set flere og flere af på psy på det seneste, til det vi alle sammen render rundt og "leger" med, som min kære fader kalder det.

når det så er sagt... -SEX-FÆTTER: dine udtalelser skræmmer mig fandme - og jeg håber vitterlig ikke for dig, at du en dag ender med en "hovedpine" som min storebrors

pas på dig selv. et stort kram. buddha

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
tiffany skrev:
grunden til at tage stoffer er forskellig fra alle.... hvor jeg kommer fra får du sq dummebøder for at give den slags til piger i den alder!

Det lyder virkelig provinsielt! Der er ikke noget jeg afskyer mere end folk der udnævner sig selv til selvtægtsmænd/dommere i en sag de ikke er direkte indvolveret i. Desuden er jeg pisse træt af, at piger altid er ofre, nærmest uanset hvordan de selv har handlet.
Jeg synes også Sekstois intentioner virker lidt halvrådne, men såvidt jeg har forstået INSISTERER KÆLLINGEN SELV PÅ AT TAGE STOFFET.
Såvidt jeg forstår på Sekstoi, har han tidligere advaret hende om at psykedelika ikke er legetøj. Jeg forstår forfærdelsen over at en pige på 15½ vil tage en stærk psykedelisk agent, men jeg fatter ikke den massive vrede rettet mod Sekstoi. Jeg tør næsten vædde på, at halvdelen af jer ikke ville råbe halvt så højt, hvis det var en af Sekstois mandlige venner, der ville lave samme stunt.

Og igen...Hvad er det for noget pis med piger og deres kontinuerlige misbrug af offerrollen? Og hvordan forventer piger/kvinder nogensinde at kunne opnå ligeløn og vilkår, hvis de evig og altid vil spille på hvor svage og skrøbelige de er? Når det er sagt, vil jeg lige understrege at de fleste kvinder i virkeligheden slet ikke er så svage og handlingslammede, men at nogle kvinder - mere eller mindre bevidst - udnytter offerrollen til at opnå forskellige ting. En pige hvis fyr har stukket hende en lussing, kan ved at tude og krybe i offerposition let få mobiliseret et tæskehold af mandlige venner, der optændt af primitive urinstinkter vil hævne hende med blod. Den slags adfærd kaster et dunkelt skær over resten af de kvindelige hominider.

Mvh. Psyko

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Well, jeg vil give dig ret i dine betragtninger af piger Psyko.
Men det jeg brokker mig over i dette tilfælde er, at sekstoi lyder som om, at han egentligt gerne så hende få et badtrip, for derefter at lade hende sidde alene med det. Det er bedøvende ligegyldigt om det er en ven/kæreste/ex og hvilket køn personen har, det er bare ikke iorden!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg vil bare indskyde, at sekstoi virker enormt ubegavet eller bare underudviklet og med en minimal dannelse, og når det bliver kombineret med et så forskruet sind, er det næsten til at græde over, for han hiver andre ned med sig. Jeg synes, det skinner rimelig godt igennem, at det er et forvirret og aflukket sind, og at der er psykologiske årsager til hans væremåde, han har jo et kæmpebehov for at føle sig overlegen eller som den store, og det skyldes sikkert undertrykkelse andre steder i livet. Det her handler mere om selvudvikling/dårlig selvtillid og eventuel psykologhjælp, end det handler om at fare vild i stoffer. Ansvar er slet ikke vigtigt her - det er mere vigtigt for ham at få pigen til at se, at han virkelig havde ret... eller på andre måder opnå anerkendelse, eller hvad man kan vælge at kalde det. Bare sådan jeg ser på det. Skyd mig for at virke smart..

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: jydelandet
Psyko skrev:
Og hvordan forventer piger/kvinder nogensinde at kunne opnå ligeløn og vilkår, hvis de evig og altid vil spille på hvor svage og skrøbelige de er?

nu er jeg nok ikke den rigtige at råbe om den slags til da jeg som en af de få i danmark er stækt imod ligestilling.
mht dummebøder, så kald det provensielt, men det er nu sådan det foregår... kan kun tale ud fra erfaring... krævede noget af en indsats fra min side, bare for at kunne tage amf første gang...

jeg mener ikke det er galt af sekstoi at give stoffer til nogen, kan være at det bare er i min lille verden at billedet er sådan: hun er 15, vil gerne være med hos de seje folk og være en del af en gruppe hun ser op til. på vejen mod det mål, må hun overskride nogen af sine egne grænser, men er altså forskel på hvilke grænser det drejer sig om... en pige der insisterer på den måde at få proppet noget bevidsthedsudvidende i sig, uden at tage de advarsler der kommer til eftertanke, hviler efter min mening slet ikke nok i sig selv til at sætte igang med den slags.

hvis man holder bare en smule af pigebarnet må man da gøre hvad man kan for at det går hende godt.

du ville da heller aldrig give en 5 årig lov til at lege med knive fordi barnet VIL! ikke at hun skal sammenlignes med en 5årig, men hver ting til sin tid...

Titel:
Medlem

Geografisk sted: the K hole
tiffany : næbbe :) ..gu det da ej i orden at gi en 15årlig pige drug´s.. det meget muligt vi ander rendte og fyldte os med den slags da vi var i den alder men det gør det ik mere rigtig og abcentabelt af den grund...

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Noname > Vi opfatter det Sekstoi skriver forskelligt kan jeg se...På mig virker det som om, at han har prøvet at advare/guide hende, men at hun simpelthen ikke vil lytte til fornuft. Nu vil han så prøve et psykedelisk stof sammen med hende i erkendelse af, at hun alligevel vil få fat i det uanset. Jeg er enig i, at han virker til at have en "så-kan-hun-lære-det"-attitude i tilfælde af at det skulle gå galt og hun får et badtrip, men det kan jeg til en vis grad godt forstå; hun har jo ladet hånt om hans velmenende råd og advarsler. Hun vil med andre ord ikke lytte til fornuft!

Tiffany > Selvfølgelig ville jeg aldrig give en 5 årig eller en 15 årig pige psykedeliske stoffer, men nu er jeg heller ikke en knejt på 16, der kalder mig Sekstoi ("sextoy" går jeg udfra at det skal læses.) Det jeg prøver at sige er, at han stortset ikke fatter mere af situationen end hun gør.
Derfor virker alle ideer om dummebøder eller andre former for repressalier både stærkt overdrevne og fuldstændig meningsløse.
Der er ikke nogle ofre i den her historie, kun teenagere med lort i hovedet. Heldigvis lader Sekstoi til i nogen grad at tage vores svar til sig, så måske det ikke ender helt galt alligevel. Derudover vil jeg gerne tilføje, at jeg mener man selv har ansvaret for sine handlinger, når man passerer en vis alder. Ligesom det ikke er pusherens fejl, at jeg køber heroin af ham, så er det heller ikke Sekstois fejl, at hans ekskæreste tager imod de stoffer, han skaffer til hende.
Det handler om at tage ansvar for sine egne handlinger, og det er da trist hvis hun kun gør det for at være sej, men det kan aldrig blive hans problem. En 5 årig kan ikke overskue konsekvenserne af at tage stoffer, og derfor er det amoralsk at tilbyde stoffer til 5 årige, eller til folk der intet ved om stoffer, uden først at fortælle dem lidt.
Det har Sekstoi prøvet på.

Mvh. Psyko

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: jydelandet
psyko>> læs nu indlægget igennem først... *ss*

tiffany skrev:
du ville da heller aldrig give en 5 årig lov til at lege med knive fordi barnet VIL! ikke at hun skal sammenlignes med en 5årig, men hver ting til sin tid...

når han nærmest lyder som om han er sikkert på at hun vil få en dårlig tur, er det så ikke en bedre ide at lade hende kæmpe for sagen...

håber det giver mening det jeg skrev... er lidt stiv... *s*

Titel:
Dedikeret medlem

buddha: mit nick har ikk noget med sex at gøre, og hvad mener du med hovedpine?. Skal jeg nok hvis du også gør det knus til dig fra lille mig
Psyko: ja hun insistere meget endda. Og ja har advaret hende og det gør jeg hver gang jeg har lejlighed til det,men hvis man ikke vil lytte må man føle
noname: det med det der badtrip halløj var fordi jeg var fustreret,sur og ked af det og så tænkte jeg at hun vil jo selv,men den udtalelse har jeg trukket tilbage
Minimal: ja jeg virker måske sådan,men det tror jeg alle gør når de snakker i vrede og fustration. Jeg har ikke et behov for at føle mig overlegen langtfra folk bliver behandlet med den respekt de nu en gang fortjener. Og det ikke så galt du skal skydes,men hænges hehe ej sorry joker lige
tiffany: ja hun vil jo være nogle af de seje som hendes blæste "venner" vil jeg også gøre,men når hun ikke lytter er det ret svært at få det til at gå godt for hende
Psyko: ja sammen med hende og den attitude var bare lige mine føelser der løb af med mig og nej hun vil ikke lytte til fornuft,men for at hun helst skulle få et godt trip vil jeg være der sammen med hende. Og det skal ikke staffes sextoy det bare et navn. Og ja jeres svar tar jeg skam til mig tro mig det gør eg virkelig,nej det ikk rigtigt min fejl. Kan det ikke blive mit problem?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
sekstoi skrev:
men hvis man ikke vil lytte må man føle

Hvis det er den holning du har mht. til snakken om hende og psykoser så er du psykopat.. ikke mindre.. Troede du var fornuftig, men du er da syg!

Titel:
Dedikeret medlem

Infected Cope skrev:
Hvis det er den holning du har mht. til snakken om hende og psykoser så er du psykopat.. ikke mindre.. Troede du var fornuftig, men du er da syg!

Det er jeg nu ikke enig i. Det er jo en meget logisk konklusion: Hvis man nægter at lytte til råd, er man selv ude om det. Man kan jo ikke gøre andet end give råd, hvis en person er opsat på at gøre noget dumt. Det er et frit land.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: syd for storstrømmen
Jeg synes ellers at jeg plejer at holde mig nogenlunde sober når jeg for en gangs skyld deltager i debat. det er fandme slut nu! (mod's: slet det her hurtigst muligt..)

HOLD KÆFT HVOR ER DU DUM I SNOTTEN, KNÆGT!!
-Men nu skal jeg skære det helt ud i papmaché for dig:
(belæg) du har gang i at rode med din hjerne, med stoffer. Min storebror havde gang i at rode med stoffer.
(hjemmel) Min storebror har "hovedpine". Du kan få hovedpine.
(påstand) Hvis du roder med stoffer kan du få ondt i hovedet og blive fx skozifren.

Det her er ikke en opfordring til IKKE at tage stoffer. TAG NOGEN STOFFER, for helvede. Men lad dog være med at gøre det med hovedet under armen. Ellers kan du sgu da lige så godt pille det af og begynde at slå på det med en hammer og (i denne juletid en lille reference:) smadre begge dele.
Jeg kan fortælle dig lidt om mig selv i håb om at du reflekterer lidt på det. Jeg er 22. Jeg røg min første blunt som 11-årig og tog svampe første gang som 14-årig. Det er for tidligt, men jeg fortryder det ikke. I dag ryger jeg ikke mere. Har vist ødelagt det for mig selv.
Jeg gav min storebror stoffer. 'han ville jo gerne selv', og i dag har han det af helvede til. Hvordan tror du jeg har det?
Jeg er ikke hellig. Jeg synes det er fedt du er her, selv om jeg godt kan blive frustreret (se overskriften) over 'den første tids vildfarelse'. Men det var jo måske netop dette fora jeg manglede. og jeg synes det er fedt at du tager stoffer, uanset om du kan lide at danse, tænke eller bare lamme dig. Jeg elsker alle tre!
Men jeg vil fandme også have lov til at skælde dig ud for at være en gnom der ikke elsker din hjerne, Sekstoi. Og tag så for fanden lige at ret i din lommefilosofi:
"Fuck that fear, just drink you're?? beer"
"til tider er universet universelt" - was fü ein ding!?
i wonder why i wonder that's why - ta' dig nu sammen -du kan stadig nå at lære lidt engeskl i bolleskolen.
"jeg siger aldrig nej til at tage lidt mere" - nej, og det illustrerer så ganske godt mit indtryk af dig: ..,-.-nej. -jeg vil ikke engang spilde min tid på at kommentere det.
sorry girls n guys. Jeg skal prøve aldrig at diskutere noget som helst andet end stoffer mere. han pisser mig bare for meget af.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 69 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]