tiffany skrev:
grunden til at tage stoffer er forskellig fra alle.... hvor jeg kommer fra får du sq dummebøder for at give den slags til piger i den alder!
Det lyder virkelig provinsielt! Der er ikke noget jeg afskyer mere end folk der udnævner sig selv til selvtægtsmænd/dommere i en sag de ikke er direkte indvolveret i. Desuden er jeg pisse træt af, at piger altid er ofre, nærmest uanset hvordan de selv har handlet.
Jeg synes også Sekstois intentioner virker lidt halvrådne, men såvidt jeg har forstået INSISTERER KÆLLINGEN SELV PÅ AT TAGE STOFFET.
Såvidt jeg forstår på Sekstoi, har han tidligere advaret hende om at psykedelika ikke er legetøj. Jeg forstår forfærdelsen over at en pige på 15½ vil tage en stærk psykedelisk agent, men jeg fatter ikke den massive vrede rettet mod Sekstoi. Jeg tør næsten vædde på, at halvdelen af jer ikke ville råbe halvt så højt, hvis det var en af Sekstois mandlige venner, der ville lave samme stunt.
Og igen...Hvad er det for noget pis med piger og deres kontinuerlige misbrug af offerrollen? Og hvordan forventer piger/kvinder nogensinde at kunne opnå ligeløn og vilkår, hvis de evig og altid vil spille på hvor svage og skrøbelige de er? Når det er sagt, vil jeg lige understrege at de fleste kvinder i virkeligheden slet ikke er så svage og handlingslammede, men at nogle kvinder - mere eller mindre bevidst - udnytter offerrollen til at opnå forskellige ting. En pige hvis fyr har stukket hende en lussing, kan ved at tude og krybe i offerposition let få mobiliseret et tæskehold af mandlige venner, der optændt af primitive urinstinkter vil hævne hende med blod. Den slags adfærd kaster et dunkelt skær over resten af de kvindelige hominider.
Mvh. Psyko