Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 12:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!

Du glemte lige en ":roll: ".

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langeskov
Der er for i øvrigt ingen der har påstået at psy er et demokrati...

Og vi er altså mange der respekterer Piercer for hans enorme viden på området.

Og jeg forstår godt han bliver lidt træt at nye medlemmer en gang imellem, for mange gider ikke søge først (heldigvis bliver de bedre til det)

Titel:
Cone du har skrevet flere ting der får dig til at lyde knapt så smart, men gider ikke kigge dine 42 posts igennem for at pointere det alt sammen for dig.

Men der var noget med noget cacao og lidt andre ting, men skide være med det og jeg håber bare det ændre sig og du måske snart fatter at Psy er lidt mere dybdegående med kemi og detaljer end hvad du oplever andre steder.

Jeg ejer intet her og er "kun" co admin, men jeg er blevet tildelt min admin post pga flere ting og måske fordi jeg faktisk ved lidt om de forskelige ting jeg siger.

Min mening sammen med de andre admin's er lov, det er derfor vi er admin's og hvis du ikke kan leve med det så har du slet intet at gøre på vores forum. Meget muligt jeg lyder som en idiot og et røvhul....det er jeg også, men det ændre ikke på at jeg ved hvad jeg snakker om.

Sp kan jeg ekstrem godt li du skriver at du viser dette til dine venner, samtidig med at du snakker om jeg bare forsøger at spille smart og få online credit. Lyder lidt som om du måske selv er i tvivel om du overhovedt har ret i denne diskution eller ej, men det er godt nok så kan det jo være du fatter lidt af pointen på et tidspunkt. (Du er ikke den første der græder snot over jeg er dum, men der er mange der efter få måneder på Psy bag efter kommer og siger sorry - Når de selv oplever noob's der craper rundt og spør om de mest ufattelig dumme ting eller svare på ting de ikke rigtig ved noget om.

Tjaaa jeg virker måske som et I-know-it-all, men fakta er jo nok at du næppe kan lære mig noget om hamp !

Tjooo jeg har okay med fri tid, men det er nu ikke fordi jeg bruger voldsom meget tid her og poster specielt meget. Taget mine knapt 900 posts i betragtning over en periode på 4 år, så er det ikke voldsomt mange posts og ikke specielt meget af min fritid der går med psy.dk.

Der er selvfølig alle de andre forumer jeg også er admin og mod på, men det er udelukkene cannabis relateret og de er internationale og det er flere folk på mit level så jeg ikke behøver kun at trækkes med sådan noget som dig.

Bistand findes ikke, det heder alt muligt andet idag LOL og damn hvor kunne det være cool hvis du betalte min måneds løn!

Sjovt nok har jeg bla med Gartneri at gøre og cannabis på et lidt højere plan end du forestiller dig, i sommers eks var jeg en tur i australien for at hjælpe noget folk der nede, efter at ha bygget/designet et 'state of the art' Medical grow rum for (sammen med) en go ven.

Jeg har 2 personlige invitationer til Cannabis cuppen her d. 15 nov m. gratis ophold og dommer pas, men hvorfor mon folk giver sådan noget til en idiot som mig?........:D

Hils du bare dine venner.....begge 2 og fortæl dem hvor stor en idiot ham piercer er, jeg har tidligere skrevet til dig at jeg syndes du skulde hoppe over til DCF og snakke hamp med dem og lade os der går op i andet end "fuck jeg er skæv" og guldcacao snakke vores nørd snak.

@magnum har du ikke fået din psy.dk stemme sedel endnu? LOL det er nemlig rigtig internettet er ikke demokrati, dette er et privat ejet forum og kan man ikke lide at være her er man ikke tvunget.

MVH
Piercer :twisted:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden
Du starter ud med at ikke kunne pointere hvor jeg har gjort noget forkert, altså alt det lort du har lukket ud med jeg siger dumme ting holder MINUS!

De fleste svar herinde har intet med kemi at gøre.. Det er bare normale svar på gronings problemer.. Kig forummet igennem før du udtaler dig om ting som ikke holder stik..

Flot nok, du lyder jo nærmest som en hamp-pro.. Godt for dig med billetterne, du har jo sikkert fortjent dem, men det ændre så ikke faktum at du opfører dig som et lille barn og smidder omkring dig med fornærmelser der bare får dig stemplet ENDNU mere som en arrogant skid..

Hvis du overhovedet ved hvad arrogant betyder?

Er ligeglad med din hamp-viden.. Du kunne være verdens klogeste mand for min skyld, det ændre stadig ikke på at du simpelthen bare ikke kan opføre dig ordentligt.. Hvilket så gør at folk faktisk hader at høre på en know-it-all arrogant skid.. :roll:

Det kan godt være der er nogle n00bs der kommer tilbage og siger undskyld, men jeg har ikke brug for en skid af dig.. Har ikke brug for at i kan lide mig, og jeg er så ligeglad med hvad du synes og tror på..

Jeg har ikke engang postet i "fuck jeg er skæv" thread'en (andet end NH).. Så ved ikke hvor du prøver at komme til med den bemærkning..

Jeg har ikke en bruger på DFC, har aldrig været der og har egentlig ikke brug for at finde ud af hvad for noget lort det er..

:roll:

Igen kan jeg så pointere at alt det du tror om mig åbenbart er noget du har bikset op med selv, for du kan ikke bevise en skid mht. dumme kommentarer eller lign. jeg svarede sq bare på spørgsmål..

Du må jo hygge dig i Amsterdam, har selv været der en del gange.. Os til cup'en.. Det er jo hyggeligt, og der er mange sjove ting at se og prøve dernede..

Heldigvis er jeg så i den situation at jeg ikke har brug for at få ting gratis.. Men tillykke alligevel?

Vi ses dumpap, eller det gør vi så nok ikke, men hvis vi gør bliver det sjovt..

-c0ne

Titel:
Medlem

Piercer: Gider du fjerne både c0ne´s og dine egne indlæg?? Jeres indlæg ødelægger jo hele emnet! :wink:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langeskov
Eller evt splitte debatten..

Titel:
In our memories
Brugeravatar

c0ne skrev:
men det ændre så ikke faktum at du opfører dig som et lille barn og smidder omkring dig med fornærmelser der bare får dig stemplet ENDNU mere som en arrogant skid..
...
Tror vidst nok de fleste brugere synes du er en nar for at opføre dig sådan som du gør

Tjae, efter at have læst dine posts, c0ne, har jeg et eller andet billede af en gal bumset teenager der står og stamper i jorden:" Jeg vil, jeg vil, jeg vil!!!"... Men det kan jo være jeg tager fejl...

Det kan da umuligt være sjovt at være herinde med den attitude du render rundt med? Og jeg synes nu ikke der er noget forkert i Piercers "behandling" af dig.. Jeg havde egentligt håbet på at hans budsskab ville sive igennem det lag af THC metaboliter der omgiver din hjerne..

Jeg har ikke set Piercer give folk ubegrundede svinere herinde..
Jeg undrer mig lidt over at du ikke har kigget lidt nærmere på din egen fremtoning herinde.. Og ja, kan man ikke lide det.. så er man da mere end velkommen til at smutte..
Hygge

(Ked af at tråden skulle ødelægges på denne måde, men spørgsmålet blev vist nogenlunde besvaret på side 1)..
(Flyt evt. svinere til fuck- forum?)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between somewhere, elswhere, right there and everywhere!
@c0ne:
Jeg kan ikke andet end at grine af dig... Denne eneste der lyder som en 'noob', som du så fint beskriver det, er da dig... tag dig sammen...
og prøv lig næste gang om du kan få klemt lidt flere ":roll:" ind i din tekst... :roll:

Stonez skrev:
Tjae, efter at have læst dine posts, c0ne, har jeg et eller andet billede af en gal bumset teenager der står og stamper i jorden:" Jeg vil, jeg vil, jeg vil!!!"... Men det kan jo være jeg tager fejl...

yeah... "jeg vil, jeg vil!!" :lol:

mvh
Foger

Titel:
Junior medlem

Jeg må nu indrømme, jeg har moret mig en del over det her. Jeg satte et enkelt spørgsmål om hvorfor jeg ikke blev skæv igang, og nu er tråden på 2 sider, og 80% af alle indlæggende er en diskussion mellem C0ne og Piercer...

Synes nu ikke nogen af jer lyder specielt fornuftige, Piercer har givet mig mange fornuftige svar (har en anden bruger herinde også) gennem tiden, men her holder jeg nu ikke med nogen.

For lige at rense al tvivl, så er jeg selv ligeglad med den kemiske proces, "nyder bare rusen", som en eller anden skrev, gider ikke lige gå tilbage og tjekke hvem.

Jeg forstår heller ikke hvordan I er kommet op at toppes på den måde, det var jo bare et lille uskyldigt spørgsmål fra min side af.

Og C0ne, du bør altså ikke tale alt for højt om, at Piercer ikke har studeret den danske grammatik på højeste niveau, for du staver heller ikke som supermand selv.

Og Piercer, er helt med på du bliver træt af noobs (som mig, f. eks, kan i det mindste indrømme jeg ikke ved ret meget om cannabis), men fornærmelser hører hjemme på et lavere plan, som C0ne vist også indirekte hentød til.

Håber I kan bruge mine super kloge ord til noget, for det kan jeg ikke :wink:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Folk skal altid bitche herinde :D

Titel:
Insane psychedelia user!

Billede

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]