Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 17 jun 2025 23:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 42 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Skal smattet ædes ?
Ja 45%  45%  [ 21 ]
Nej 55%  55%  [ 26 ]
Afgivne stemmer : 47
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Jeg modtog en pakke indeholdende

1g Salvia 5X
100 x Ephedra extrakt caps
100g Guarana Extrakt
30g Stropharia Cubensis

...fra http://kortlink.dk/28m9

Det er jo i sig selv godt nok, men da jeg åbnede pakken erfarede jeg at mine shrooms ikke havde det særlig godt. Der var godt nok mange dage tilbage af holdbarhedsdatoen, men gode så de ikke ud. De begyndte at se lidt mørke ud og ændre form, ser ikke alt for godt ud.

Så tør ikke æde dem, men er der en metode til at extrakte psilocybinen
fra dem uden at få div. dårlige ting med ? Har søgt og søgt, og har da også fundet nogle metoder uden at sætte mig ind i det, grundet jeg lige ville høre om det var muligt før jeg plejer mig igennem side efter side med materiale igen...

Kan komme med billeder i morgen. Lige nu bliver de opbevaret i køleskab, og har ikke ændret udseende i et stykke tid. Man kunne godt forestille sig at de har ligget på et varmt postkontor sådan lidt rundt omkring i Europa, og blevet dårlige...

Det er jo lidt spild af svampe at smide dem ud, men har heller ikke lyst til at spise dårlige svampe.

Nogen der kan give et råd ?

/Edit: Nu med poll... Hvad skal jeg gøre ? ;)

/Edit nr. 8 ;) : Svar nu ærligt, ellers så fortæller jeg ekstra bladet om at psy opfordrer til at æde rådne svampe ;) :lol:

Senest rettet af Xpert 09 feb 2006 01:39, rettet i alt 4 gange.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

At de er mørke i det og ændrer form er muligvis ikk noget dårligt tegn. Det kan være de bare er ved at tørre ind.
Kan du ikk tage et billede og sende?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jo jeg har taget nogle gode billeder, smed dem på en CD, tog på arbejde, og finder ud af at jeg ik har billederne med :S

Har pt. intet net hjemme, men smider et par pics op i morgen tidlig når jeg kommer på arbejde igen...

Det er lidt svært at forklare hvordan de ser ud, men jeg synes ikke at der er noget af det der ser forfærdeligt ud, jeg har bare ikke lyst til at spise det, og det er sku en sjældenhed at jeg ikke kan få mig selv til at spise sådan noget :twisted:

Men det ser altså ikke sundt ud...

Men jeg poster lige et par pics i morgen, nu skal jeg proppe mig med lidt efedrin og noget guarana, ryge en joint for at fejre at jeg ikke har sovet siden fredag kl. 05, op og pumpe jern, og så hjem og kigge til svampene...

God dag :roll:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jubiii nu har jeg kameraet med, og har sågar husket ledning.. Det var det nemmeste

Men nu har jeg glemt batterierne... tror jeg må holde op med at ryge ganja :lol:

Finder lige en kortlæser

/Edit:

Samler lige et par indlæg:

Det krævede at jeg gik hele samlingen af bærbare @ work igennem, og fandt endelig en kortlæser :lol:

Her er de så:

http://peecee.dk/?id=21890&noresize=yes

http://peecee.dk/?id=21891&noresize=yes

/edit: For dem der ikke har en 32" skærm så kommer de også lige lidt mindre: ;)

http://i3.photobucket.com/albums/y52/Xp3rt/35963ccb.jpg

http://i3.photobucket.com/albums/y52/Xp3rt/e63739a4.jpg

Det kan være at du har ret Gaia, de ser jo sådan set ikke så mugne ud, de er bare lidt sorte og sådan...

Kan da prøve at tage dem ud og tørre dem... Eller hvad ? Hvad siger i ?

Senest rettet af Xpert 06 dec 2005 19:52, rettet i alt 1 gang.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Uden at ville tage ansvar for mine udtalelser tror jeg ikke der sker noget ved at spise dem, men for helvede de ser klamme ud, jeg skulle ikke nyde noget!!! :D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg synes det ligner sådan en banan der er lidt for moden eller så noget.. meget weird. Hvis endelig jeg skulle komme med et rent hypotetisk bud på hvad der skulle være galt, så skulle det nok nærmere være at de var rådne end mugne. Men du må kunne få pengene tilbage for dem.

Titel:
Medlem

I foråret havde jeg været inde og hente 120 gram friske svampe et sted i københavn. De var fra Holland og var altså i samme pakning som dine.
Mig og en af mine venner spiste en pakke hver og lod de resterende pakker ligge i et køleskab i Roskilde.
3 dage efter ville jeg spise de resterende 2 pakker med en anden ven. Så vi tog ud og hentede dem, men fordi vi ikke havde tænkt os om inden havde vi lige nogle ting vi skulle nå. Alt i alt løb vi rundt med svampene i en bærepose i et par timer, og da vi endelig kom hjem var de også blevet mørke.
Faktsik en del mørkere end dem du viser her. fordi de var blevet så slimede, og der var trukket noget væske ud af - blendede vi dem og blandede dem med lidt whisky.
Men puha for en skuffelse, jeg gætter på at varmen havde ødelagt det meste af psilocybin/psilocin'en for det føltes ikke som mere end 1-1,25

I må bære over med mig hvis det blev for langt, rodet eller irellevant, men kaffe og smøger gør nogle sjove ting ved mine fingre :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Gaia skrev:
Jeg synes det ligner sådan en banan der er lidt for moden eller så noget.. meget weird. Hvis endelig jeg skulle komme med et rent hypotetisk bud på hvad der skulle være galt, så skulle det nok nærmere være at de var rådne end mugne. Men du må kunne få pengene tilbage for dem.

Hmmmm...

Ja det er nok ikke mug, men råd. Mug er sådan noget der plejer at angribe mine topskud... :evil:

Jeg har skrevet med forhandleren, og han vil gerne sende nogle nye, men det tager nok ikke kortere tid anden gang, så mon ikke de vil se sådan ud igen ?

Og så fik jeg også en mail om at jeg skulle melde det som skade til Post DK, men så skal de jo have pakken igen, og vurdere om det er dem der har dummet sig, hvilket nok ikke er en god ídé ;) :lol:

Men hvis de var rådne/"mugne"/dårlige burde de så ikke lugte ?

Pakken er lugtfri, (eller også er det bare min lugtesans der er ikke-eksisterende efter al det tjald?) men hvis jeg åbner den, burde de så ikke lugte skod ?

DR-D skrev:
Uden at ville tage ansvar for mine udtalelser tror jeg ikke der sker noget ved at spise dem, men for helvede de ser klamme ud, jeg skulle ikke nyde noget!!! :D

Jeps de ser klamme ud... En af grundene til at jeg ik ville æde dem :lol:

Men der er jo så meget der ser klamt ud. ;)

Citat:
I foråret havde jeg været inde og hente 120 gram friske svampe et sted i københavn. De var fra Holland og var altså i samme pakning som dine.
Mig og en af mine venner spiste en pakke hver og lod de resterende pakker ligge i et køleskab i Roskilde.
3 dage efter ville jeg spise de resterende 2 pakker med en anden ven. Så vi tog ud og hentede dem, men fordi vi ikke havde tænkt os om inden havde vi lige nogle ting vi skulle nå. Alt i alt løb vi rundt med svampene i en bærepose i et par timer, og da vi endelig kom hjem var de også blevet mørke.
Faktsik en del mørkere end dem du viser her. fordi de var blevet så slimede, og der var trukket noget væske ud af - blendede vi dem og blandede dem med lidt whisky.
Men puha for en skuffelse, jeg gætter på at varmen havde ødelagt det meste af psilocybin/psilocin'en for det føltes ikke som mere end 1-1,25

I må bære over med mig hvis det blev for langt, rodet eller irellevant, men kaffe og smøger gør nogle sjove ting ved mine fingre

OK... Men i havde det normalt ? Var det også cubensis ? Eller hvad ?

Hmmm... Kan man ikke ekstrakte psilocybinen og psilocinen ?

Det ville jeg hellere æde end dem der... Ad siger jeg bare...

Fandme klammere end bræk. Ville hellere drikke bræk end at æde dem...

Senest rettet af Xpert 06 dec 2005 20:25, rettet i alt 1 gang.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
det bedste havde nok været at tørre dem så snart du havde fået dem i posten og set at de var smattede.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

DR-D skrev:
det bedste havde nok været at tørre dem så snart du havde fået dem i posten og set at de var smattede.

Tjaaa men de har ikke ændret udseende fra jeg fik dem. Faktisk synes jeg de ser bedre ud end da jeg fik dem :lol:

Titel:
Medlem

Helt normalt havde vi det jo ikke, men ingen maveproblemer eller noget.
Og det var også cubensis.

Og de svampe vi spiste så meget værre ud. Det var helt mørke og slimede ala en skovsnegl :wink:

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Room 420
Tja... De ser jo ikke så appetitlige ud nu.
Jeg ville nok lægge dem et lunt sted og tørre dem, så forrådnelsen stopper, hvis det var mig.
Ellers kan du jo prøve og lave te på dem. De virker sikkert fint. :)

Btw har jeg for øvrigt tidligere prøvet det samme og også lavet en tråd om emnet... Endte vist med at konkludere, at dét med friske svampe fra Holland alt i alt er en ret dårlig idé. De er smadder dyre og så får man sådan en gang splat.
Dyrk svampene selv eller find dem i naturen... Det er også sjovest. :)
Ellers så bestil evt. nogen lidt mindre fugtige svampe. Philosophers Stone eller så noget. De kan godt klare turen.

Titel: Adr...
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Har enstemmigt vedtaget med mig selv ikke at fråde svampene. Åbnede pakken i går, og det var mildest talt ikke lækkert

Lige efter pakken var åbnet... De ser væsentligt værre ud end sidst jeg kiggede til dem...
Duften var lidt henaf champignon, med en snert af rådden æble, lugtede ikke særlig godt :S
Billede

Synet der mødte mig da jeg flækkede en af dem med en tynd metalstang... Ikke voldsomt appetitvækkende. Læg mærke til de dejlige hvide hård og de flotte farver. BVADR !
Billede

Endnu et billede, hvis i ikke har brækket jer endnu ;) :lol:
Billede

Godt nok er det en svamp, men skal den være SÅ svampet ? :S
Billede

Så lad mig sige det sådan, jeg får fat i nogle nye...

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Det er mest det sidste billede, der foruroliger mig en smule... Det ser ikke sundt ud! Selvom det piner mig at sige det, så tror jeg sgu også hellere, at du må lade være med at spise dem... :(

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
Du burde kunne sende dem tilbage?!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

noname skrev:
Det er mest det sidste billede, der foruroliger mig en smule... Det ser ikke sundt ud! Selvom det piner mig at sige det, så tror jeg sgu også hellere, at du må lade være med at spise dem... :(

Hvis du havde set dem i virkeligheden tror jeg at du ville væmmes mere over den shroom som er på billede 2 og 3. Det hvide indeni midten har en vis lighed med muggen du finder på brød, bare hvid. Med samme svampede konsistens som sidste billede.

Faktisk så væsker det ikke så meget på det nederste. For det andet billede jeg tog samme sted blev uskarpt, fordi jeg kunne trykke på den som en svamp = svamp ud af fokus :-/

Men jeg spiser dem i hvertfald ikke... :lol:

Flex: Det er sku synd for dem hvis de får dem tilbage i den tilstand :D

Snakker med dem, så må de sende nogle nye. Eller noget salvia i stedet, nu har jeg fået øjnene op for det i stedet ;)

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
En god regel er, at holde munden væk fra alt der er råddent. Better safe than sorry.

Kast varen i hovedet på dem igen. Det er den der lorte lovgivning - hvis det var lovligt at de var tørre, så slap du for problemet.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

aliaarhus skrev:
En god regel er, at holde munden væk fra alt der er råddent. Better safe than sorry.

Kast varen i hovedet på dem igen. Det er den der lorte lovgivning - hvis det var lovligt at de var tørre, så slap du for problemet.

Ja jeg skal sku ikke nyde noget af at æde rådne psykedeliske svampe... Det lyder som om de kunne være rigtig slemt giftige :shock:

De sender mig nogle nye, skal lige finde ud af hvad jeg skal ha

/Edit: Lille sproglig misforståelse ;)

Og jeg skal helt sikkert ikke nyde noget af hallucinerende svampe, man ved aldrig hvad de kan finde på :lol:

Senest rettet af Xpert 08 dec 2005 13:55, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Hmm, Xp3rt, jeg bryder mig ikke om, at du kalder svampene for hallucinerende. Hvis de er noget, så er det psykedeliske, måske hallucinogene. Hallucinerende refererer til, at nogen/noget har hallucinationer, og det er vel lidt fejlagtigt at sige, at svampene har det.

@Alle: Og NEJ, jeg ved ikke om svampene har hallucinationer, men det gør DU heller ikke, og indtil du kommer med et bevis på det, så er det fejlagtigt at kalde dem hallucinerende...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

noname skrev:
Hmm, Xp3rt, jeg bryder mig ikke om, at du kalder svampene for hallucinerende. Hvis de er noget, så er det psykedeliske, måske hallucinogene. Hallucinerende refererer til, at nogen/noget har hallucinationer, og det er vel lidt fejlagtigt at sige, at svampene har det.

@Alle: Og NEJ, jeg ved ikke om svampene har hallucinationer, men det gør DU heller ikke, og indtil du kommer med et bevis på det, så er det fejlagtigt at kalde dem hallucinerende...

HAHA ROFL...

Øhhh nej det er bare mig i min koger der havde glemt ordet... :roll: ;) Jeg beklager og slår mig selv oveni hovedet med mit tastatur... :lol:

Det var det der lå nærmest det ord som jeg ikke kunne finde... Og at det så ikke lige kom i den rigtige form, det beklager jeg

Min hjerne var godt bedøvet af en 2g's joint :twisted:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 42 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]