Gaia skrev:
Jeg synes det ligner sådan en banan der er lidt for moden eller så noget.. meget weird. Hvis endelig jeg skulle komme med et rent hypotetisk bud på hvad der skulle være galt, så skulle det nok nærmere være at de var rådne end mugne. Men du må kunne få pengene tilbage for dem.
Hmmmm...
Ja det er nok ikke mug, men råd. Mug er sådan noget der plejer at angribe mine topskud...
Jeg har skrevet med forhandleren, og han vil gerne sende nogle nye, men det tager nok ikke kortere tid anden gang, så mon ikke de vil se sådan ud igen ?
Og så fik jeg også en mail om at jeg skulle melde det som skade til Post DK, men så skal de jo have pakken igen, og vurdere om det er dem der har dummet sig, hvilket nok ikke er en god ídé

Men hvis de var rådne/"mugne"/dårlige burde de så ikke lugte ?
Pakken er lugtfri, (eller også er det bare min lugtesans der er ikke-eksisterende efter al det tjald?) men hvis jeg åbner den, burde de så ikke lugte skod ?
DR-D skrev:
Uden at ville tage ansvar for mine udtalelser tror jeg ikke der sker noget ved at spise dem, men for helvede de ser klamme ud, jeg skulle ikke nyde noget!!!

Jeps de ser klamme ud... En af grundene til at jeg ik ville æde dem

Men der er jo så meget der ser klamt ud.

Citat:
I foråret havde jeg været inde og hente 120 gram friske svampe et sted i københavn. De var fra Holland og var altså i samme pakning som dine.
Mig og en af mine venner spiste en pakke hver og lod de resterende pakker ligge i et køleskab i Roskilde.
3 dage efter ville jeg spise de resterende 2 pakker med en anden ven. Så vi tog ud og hentede dem, men fordi vi ikke havde tænkt os om inden havde vi lige nogle ting vi skulle nå. Alt i alt løb vi rundt med svampene i en bærepose i et par timer, og da vi endelig kom hjem var de også blevet mørke.
Faktsik en del mørkere end dem du viser her. fordi de var blevet så slimede, og der var trukket noget væske ud af - blendede vi dem og blandede dem med lidt whisky.
Men puha for en skuffelse, jeg gætter på at varmen havde ødelagt det meste af psilocybin/psilocin'en for det føltes ikke som mere end 1-1,25
I må bære over med mig hvis det blev for langt, rodet eller irellevant, men kaffe og smøger gør nogle sjove ting ved mine fingre
OK... Men i havde det normalt ? Var det også cubensis ? Eller hvad ?
Hmmm... Kan man ikke ekstrakte psilocybinen og psilocinen ?
Det ville jeg hellere æde end dem der... Ad siger jeg bare...
Fandme klammere end bræk. Ville hellere drikke bræk end at æde dem...