Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 23:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: jydelandet
er nok ikke den eneste der har hørt ting som:

* det er helt vildt rent... prøv at se- det er stadig i sten! (der ligger 3 små klumper sammen med pulveret i en pose)

* det er helt vildt godt... prøv bare at lugt! (hvorefter man får stukket en vammelt stinkende pose i hovedet)

personligt ville jeg bare blive godt gnaven over at blive snydt generelt... sker heldigvis ikke så ofte i SÅ små byer som denne... *s* kendte dog en der solgte sin hunds loppe-piller som k3x... :roll:

tror bare man skal lade være med at rode med den slags når chancen for at folk føler sig snydt er så stor. ved ikk med dig, men jeg er ret glad for mit colgatesmil! :D

Titel:
Medlem

Geografisk sted: the K hole
jo en ting er selvfølig folk forventer en renhed..,men der er os det i det som yeti siger...man får ik solgt noget formenlig udover til nogen special tyber 8) . , det sker jo os af og til der kommer ekstra stræk heroin på gaden så narkomanerne krasser af fordi de tror de for den alm kval, eller folk i byen falder om fordi de ik kan styre deres ghb fordi den er dobblet så stræk som sidste .... kend dit stof og din dealer... lidt off tropic men jeg har lavet min point..... :wink:

Titel:
Dedikeret medlem

Jeg er fortaler for rene sager, det skal der ikke være tvivl om.
Men hvis vi ser på det store mainstreammarked for kokain, så kunne der opstå væsentlige problemer, hvis man pludselig fik en pose helt ren coke i hånden. Vi ved jo godt, at de færreste har en bare nogenlunde viden om stoffer. Jeg tor faktisk, at en del folk ville være ret skeptiske/ ligeglade overfor at man sagde, at det der coke der er i posen, det er altså helt rent, så pas lige på med størrelsen af stregerne. Desværre. Folk er oftest stive i byen og coken skal bare ind. Skrækscenariet er jo, at folk bare hælder ligeså store streger op på toiletbrættet som de er vant til, og bang, så får de for meget coke på en gang. Det er ikke rart.
Jeg støtter op omkring yetis pointe om mængder og renhed.
Derimod skal der ikke være tvivl om, at løgn omkring produktet er røv og nøgler. Man har ret til at få af vide hvad det er man har med at gøre. Det kan man så forholde sig til om man vil interessere sig for eller ej.

/laden

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Der er nogle fordele ved at have coken i form af en sten...Når coke er på pulverform, mister man ofte noget der bliver siddende uløseligt fast i posen. Derudover er det bare mere cool at have det som sten 8)

Mvh. Psyko

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Alle steder!!!
Tag du hellere din coke og hæld det op i en ske og kog det i 3dobbelt salmiak spiritus og kog det så der ligger noget på overfladen og saml det til en sten igen så har du kogt det meste urenhed ud så har du freebase og husk lige at lade det ligge og trække noget luft en times tid ellers lugter det nok af salmiak når det sniffes,ryges el hvad du nu gør med det!!

Og så kan du jo osse se om det er 0.8 rent!!!
For mange sælger deres shit og siger det er det reneste der er i hele danmark...

Der er osse en måde med bagepulver og varmt vand hvis du hellere vil vide den???

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]