Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 01:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Paris +
hey

jeg lavede te på P. Cubensis svampe (mexican), drak teen og spiste resterne, på tom mave, ialt præcis 3 gram. resterne fra teen blev tygget grundigt i 3-5 minutter.
svampene har jeg fra et pålideligt firma.
problemet er at trippet fuldstændig udeblev :-( :(

Kan det skyldes jeg er en stor fyr på over 100 kg eller måske fordi det var første gang jeg prøvede svampe ?

skal jeg prøve med 5 g næste gang ?

Jim

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Hvis du smed svampene i kogende vand, er der en chance for at du har ødelagt de aktive stoffer. Det samme var en af mine venner ude for, og han forsøgte at lade vandet køle lidt af anden gang, og det virkede fortræffeligt.

60-80 grader er passende. Lad lige vandet køle lidt af inden (3-5 minutter), og så smid svampene i.

Jeg vil bestemt ikke anbefale dig at tage 5g næste gang. 3g er også en del. Jeg vil anbefale dig at indtage 2g på tom mave, hvis du har erfaringer med andre psykedelika. Ellers så hold dig til 1g og byg derefter dosen op. Start altid lavt med nye stoffer.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Der lyder underligt, at du slet ingen effekt fik ud af dem. Havde du lige spist et måltid mad, inden du tog svampene? Det kan i hvert fald godt nedsætte virkningen.
Du fik ikke engang kvalme eller rumlen i maven af svampene?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

tak for svarene :)

de blev indtaget på tom mave og det eneste usædvanlige jeg mærkede, var at jeg blev mega træt, ca. 4 timer efter at svampene var spist.
jeg holdte mig vågen for at se om trippet ville indfinde sig, men intet skete. :?

Jim

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: baskerlandet
det kan kun være fordi at du har kogt dem...

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Forklaringen kunne måske også være, at der er blevet brugt 3 gr. friske svampe og ikke tørrede..?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

nope, de var tørrede:)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

har hørt om flere der ikke har fået en virkning første gang de har prøvet svampe. ved ikke hvorfor det sker for nogen, men bare roligt, de virker næste gang... vil også mene at 3g er lige i overkanten til en starter, start med 2g og når du så er en time henne i tripet kan du tage 1 eller 2 mere.

tror ikke på at det skulle skyldes noget med at de er kogt, da jeg aldrig har problemer med min the og den tager min en time at lave (3x kogning+ inddampning til en lile kop)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

hvor længe skal jeg regne med at #trippe# på 1,5 g P. Cubensis Mexican ?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 1.347
Jim M. skrev:
hvor længe skal jeg regne med at #trippe# på 1,5 g P. Cubensis Mexican ?

Mine erfaringer siger mig at det giver mig, et svagt trip i en 4 timer.

Men det er også længe siden jeg har indtaget doser under 3g og gør som ali skriver længere oppe, start i det små og byg det ligeså stille op i dit eget tempo.

Held og lykke med trippet, rejs vel og sikkert :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
@Ali: Vi har vist haft en diskussion om hvorvidt 100 grader ødelægger de aktive stoffer i svampe, og det gør de IKKE. Jeg har selv ladet svampe koge i vandet i 10-15 min uden at miste effekt af det, så det er helt sikkert ikke der fejlen ligger.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden
Hali hvad gjorde du så med det kogede vand?

Bliver det psilocybin trukket ud i vandet fra svampene? Eller skal man også spise svampene? Er der formindsket effekt af psilocybin pga. kogningen? Eller hvad brugte du det til?

Kan man på den måde extract'e psilocybin til vand/drikke?

Thx :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
En lille skvis citron i vandet gør alkaloiderne vandopløselige og så vil hovedparten af de aktive stoffer trænge ud i vandet.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden
Nice, tak :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

nytårsdag indtog jeg igen svampe :) Det var kun tredje gang jeg spiste svampe.
jeg startede ud med 2,5 g colombiske svampe og fik et svagt buzz.
to timer senere indtog jeg 2 g mexikanske og 1½ time senere 1 g amazon.
ialt 5 g tørrede svampe og jeg trippede rimelig ok, men ingen halluer elller noget. :?

kan det tænkes at jeg bare skal have en forholdsvis stor dosis ?

ps : jeg har stor respekt for indtagelse af svampe

Jim

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: et sted på Als
hvis jeg skal være rigtidt fucked, plejer jeg at drikke mig godt stiv inden jeg intager ca 2-4 gram danske. alkoholen gør at det (efter min mening( bliver vildere. når trippet begynder at aftage gælder det om at have noget god ryger i rigelige mængter til booste liv i trippet igen
8)

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
jeg vil kraftigt advare mod at drikke sig stiv og trippe , det forøger chancen for at få et dårligt trip væsenligt. og kan også give fysisk ubehag der er ikke noget sjov ved at knække sig under et trip fordi båede svampene og alkoholen har givet en kvamle kan være meget ubehageligt.

men en øl eller to på comeup kan fint gå, og så evt drikke på comedown. men lad værd med at trippe pattestiv.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

anyone ? :roll:

læs venligst mit forrige indlæg. :wink:

Jeg klipper bare svampene i passsende stykker og skyller dem ned med vand. Kan det nedsætte optagelsen i forhold til te ?

Jim

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Bare rolig, alt skal nok blive optaget, uanset størrelse og mængde man tygger svampene.

Mht doser af svampe, så svinger Cubensis uhyre meget i kvalitet, alt efter hvilken strain/lokalitet det er. Derudover kan kvaliteten svinge endnu mere, alt efter hvordan de er dyrket.
En af mine bekendte har nogle P. cubensis (Golden Teacher), hvor en enkelt svamp af middelstørrelse er rigeligt til et trip, og jeg har selv lavet et batch på et tidspunkt, hvor jeg var et fjols til at passe dem, og der var en tripdosis omkring 3-4g istedet.

Jeg vil derfor anbefale dig, og andre der har samme "problem" med doserne at prøve at skaffe svape et andet sted fra end normalt, og så teste dem i 1½-2g dosis. Nu tænker du nok "jamen det er jo dumt, hvis det er ultrapotente svampe som dem noname snakkede om" men hvis du kender en sælger med den kvalitet, så skal han helt sikkert nok gøre dig opmærksom på det.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]