Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 08:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: morfin kvalme
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
har taget meget morfin her i tidens løb. i starten fik jeg det mega godt af det! men nu efter en 3 måneder med det for jeg bare mega kvalme af det og ingen lykke følgelse :cry: Nogen der ved hvorfor. og nogen der ved hvordan man kan forebygge kvalmen på morfin?

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Morpheus skrev:
har taget meget morfin her i tidens løb. i starten fik jeg det mega godt af det! men nu efter en 3 måneder med det for jeg bare mega kvalme af det og ingen lykke følgelse :cry: Nogen der ved hvorfor. og nogen der ved hvordan man kan forebygge kvalmen på morfin?

Jeg tror, du skal til at skære ned på forbruget, hvis du ikke har lyst til at være afhængig. Jeg har selv oplevet, at euforien forsvandt og blev erstattet af kvalme og hovedpine, og konteksten var, at jeg var blevet hooked.

Pas på dig selv.

Mvh. Psyko

Titel:
Dedikeret medlem

Er kvalme da ellers ikke en ret normal bivirkning ved morfin?

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
jo kvalme er en normal bivirking ved opiater , men det er eufori jo også ;) , jeg oplever som regl ikke kvalme på morfin, men jeg har ikke taget de voldsomme doser af det tilgengæld er euforien ret lækker :) .
men ja som Psyko siger når bivirkiningerne er det man ligger mest mærke til så skal man altså til at tænke sig om, jeg har selv haft den slags oplevelser med især GHB, til sidst var det eneste jeg fik ud af det et hæftig dopaminrebound. og lidt sløvhed

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
problemet er bare jeg for det for smerter og kan ikke lade vær med at gøre med skæv i det istedet for :? men jeg må nok hellere bare skære lidt ned på doserne.. og bruge det til det formål det skal bruges til :cry:

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Det var en ganske fremragende ide man burde ikke lamme sig i medicin der er skrevet ud for at hjælpe en med at overkomme et problem, vis man gør det kan man spørger sig selv om man ikke har andre og flere problemer man burde kigge efter i sømmene. Det ville være en ufatteligt god ide at skære meget ned for dig elller måske helt at stoppe vis det er muligt, nnår du er kommet så langt at du ikke kan undvære den rus dit morfin giver dig!

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Hvordan er rusin på morfin?
Og hvor mange mg. skal man tage?

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens, Danmark
PsychadelicMikkel skrev:
Hvordan er rusin på morfin?
Og hvor mange mg. skal man tage?

Det kommer vist an på, om det er "rigtig" morfin, eller en af de mange andre opiater der findes.

Her er en god tråd, med både høj videskab, hvide kitler og apotekerbesøg efter midnat.

Du kan også søge på mit brugernavn, jeg har skrevet lidt om mine Oxycontin/Oxynorm erfaringer rundt omkring på forummet :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]