Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 13:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Man kan være uenig i lovgivningen, men når folk overtræder de vedtagne love skal de straffes - det gælder også dig, dex 8) :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Some where in Dk
Vil fanme også mene at indbrud under ingen omstændigheder kan komme ind under drengestreger! Og synes godt du stiller det lidt let op Tiffany, ja gu har man lavet noget man fortryder, men der er sku bare en smule forskel på det, og reél kriminalitet! Synes generelt at tyveri er meget umoralsk, også er det fanme ligemeget i hvilket henseende... :evil:

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: jydelandet
zachyon>> jeg synes tilgengæld at vold og hærværk er klamt... og synes voldtægt er værre end møntfalskneri....

det er nok mig der tager let på det... kan jeg desværre ikk lave om på... :?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Der er en enorm forskel på kriminalitet som narkotikabesiddelse/fremstilling og på forbrydelser mod andre mennesker og deres ejendom. Hvis folk ikke kan forstå det burde de måske overveje hvad de laver her på siden. Psychedelia er ikke kaffeklub for småforbryderiske provinstyper og det er bestemt ikke det indtryk vi har lyst til at give besøgende på siden. Hold jeres degenererede tendenser for jer selv i fremtiden.

*julemøzzer* fra Hali

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Some where in Dk
Tiff<< Jeg synes da også vold og hærværk er klamt! Specielt vold.. :evil:

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Ubegrundet vold, ja, men vold har sgu oftest en årsag.

Voldtægt/sædelighedsforbrydelser er helt sikkert det værste (udover mord), men så mener jeg også at indbrud kommer som nr. 2.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Nu er der sikkert nogle stykker der har prøvet at lave nogle knæk, og en masse der har været kloge nok til at lade være.Jeg har selv gjordt sådanne ting, men er glad for det var en engangsforstilling.
I ens spæde ungdom laver man mange dumme ting, men det kan jo ikke retfærdiggøre det.
Hvorvidt det skal diskuteres om det er acceptabelt, burde vel ske andetsteds.
Der bør ihvert tilfælde være en klar afstanden tagen til at folk gør det, især nu i juletiden. Hvor vi er mange der rejser fra hjemmet og tager til familie på den anden side af vandet, men det er jo ikke førstegangs indbrudstyve der systematisk bryder ind i huse juleaften heldigvis!!

God jul allesammen!!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg må give brake ret...

Jeg har selv lavet indbrud i et pizzaria sammen med en ven da jeg var 15 år - røg for meget tjald og havde for meget tid. :roll:

Og de der kender mig, ved udemærket godt at jeg idag ikke har noget forkvaklet syn på "dit og mit"... Der skal være plads til ungdommeligt letsind (dvs. dumheder).

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Dextrose skrev:
Der skal være plads til ungdommeligt letsind (dvs. dumheder).

Ja klart, men hvis det involverer kriminalitet er det vel også okay de får deres straf? Selvfølgelig skal der være plads til at være ung. Jeg har da selv lavet drengestreger. Men at gå så vidt som at sige at indbrud er en gerning af "ungdommeligt letsind" ved jeg nu ikke lige med.
At kaste mudder på naboens vindue, at sprænge postkasser i luften og stoppe et wc til osv, hvilket jeg vil kalde 'drengestreger', er nu nok noget de fleste har prøvet i sin ungdom men hvis man vælger at bryde ind hos Købmanden eller tage Fru Jensens taske eller slå folk på gaden ned er IMO ikke bare drengestreger.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Gaia skrev:
Ja klart, men hvis det involverer kriminalitet er det vel også okay de får deres straf? Selvfølgelig skal der være plads til at være ung. Jeg har da selv lavet drengestreger. Men at gå så vidt som at sige at indbrud er en gerning af "ungdommeligt letsind" ved jeg nu ikke lige med.

Det var ellers hvad dommeren kaldte det.
Jeg har heller ikke sagt at jeg er imod at den slags forbrydelser straffes.

Men der er altså en væsentlig forskel på simple indbryd og gaderøverier (især voldelige overfald på pensionister).

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]