Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 13:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 55 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
SU og så tjans som den dejlige irriterende telefonsælger der altid ringer midt i maden, eller midt i håndboldkampen, eller.... I kender det!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: baskerlandet
Johndeere skrev:
SU og så tjans som den dejlige irriterende telefonsælger der altid ringer midt i maden, eller midt i håndboldkampen, eller.... I kender det!

haha det har jeg osse lavet... er det nede på silkeborg call center? eller er det den ude i funder?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I dine sko
Johndeere skrev:

ARGH Døøø! :P
Jeg er også på SU, btw.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aner ikke hvor jeg er :s
Er på bistand og til Januar starter jeg på VUC da jeg lige skal igang igen inden jeg skal starte på PGU til efteråret (hvis jeg kommer ind).

Regner med (gør min socialrådgiver også) at jeg får Revalidering under min uddannelse.

Stoffer bruger jeg så ikke penge på da jeg ikke rigtig tager nogen mere (hvad pokker laver jeg egentlig her inde :shock: ) og det jeg ryger kan min altan sørge for :D

Senest rettet af Piv 22 dec 2005 14:25, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
Jeg er SU-parasit, og så har jeg vistnok fundet et studiejob i et IT-firma (får besked først i januar).

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Arbejder i lære som smed, og får ca. udbetalt 6000,- om måneden . .

og bor hjemme så der er rigeligt med penge (: hehe,

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Greve
Jeg er udlært bager, men 5 dage efter jeg blev det, kørt gal i bil og brækket benet, så ingen narko til mig, og kan først arbejde igen om 6 mdr, så er osse på stats løn nu

Titel:
Administrerende Direktør
Brugeravatar

Jeg har overtaget rollen som Psychedelias institutionsluder efter Jespar. Læs: Jeg arbejder i en børnehave.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: baskerlandet
Spooky-kid skrev:
Jeg er udlært bager, men 5 dage efter jeg blev det, kørt gal i bil og brækket benet, så ingen narko til mig, og kan først arbejde igen om 6 mdr, så er osse på stats løn nu

neder!... føler med dig...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I am everywhere
Jeg er (selv)udlært i social angst, og får derfor erstatning udbetalt hver måned i form af kontanthjælp. (Håber dog på at få det bedere på et tidspunkt og finde en uddannelse eller job jeg kan holde ud).
Derudover ynder jeg at betegne mig selv musiker, selvom det ikke giver mere end en extra klump hash i ny og næ (ncb og coda), og det er meget tvivlsomt om jeg nogensinde kommer til at leve af det.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Arbejder som systemudvikler. Der går ingen penge til stoffer ud over sådan indirekte med gro-udstyr og en enkelt plante og nogen frø her og der.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Some where in Dk
Åndsamøbe>> Nu kan det godt være jeg spørger dumt, men hvad mener du helt præcist med udlært i social angst?

Titel:
Insane psychedelia user!

Læser farmaci på DFU, så jeg er også på SU vognen.

Det eneste, der dog ligger som månedlige udgifter inde for rusmidler er øl og smøger.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Odense
Jeg får osse en lille slat SU, men bliver osse nødt til at have et fritidsjob som "rengøringskone" i Bilka.

Men det er primært husleje mine penge går til..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I am everywhere
Edit: Hmm, blev vist temligt orfftopic.... Men det er svar til Zachyon.

zachyon skrev:
Åndsamøbe>> Nu kan det godt være jeg spørger dumt, men hvad mener du helt præcist med udlært i social angst?

Det var vist mest en liden gennemtænkt halvsmart kommentar :P

Ligenu er jeg skæv så uddybningen bliver måske lidt rodet:

Men hvis jeg skulle annalysere dybere:

Det drejer sig om at man til en hvis grad er ansvarlig for egen læring (ikke at forvæksle med regeringpropaganda), derfor (selv).
Med at det er noget jeg har lært, henstyder jeg dels til min opvækst (som vel ikke var så meget mere unormal, end de fleste midelklasse arbejderhjem. Men stadigt rigeligt til at fremkalde angst i enhver nogenlunde normal person.), dels mener jeg at samfundet som sådan er angstprovokerende.

At jeg er udlært betyder bare at jeg officelt er sygemelt og får ssri mod min angst. Der er godt nok aldrig blevet stillet en helt konkret diagnose. Men det skal der gøres noget ved. Ikke at jeg er en sucker for boxes, men det kunne da være meget rart at vide hvordan folk har det med det. Når det nu har nogle mønstre der har fucked mit serotoninsystem.

Jeg skal måske lige tilføje at jeg bestemt også tror der er en del arvelighed i det. Men det er jo ikke noget man ikke kunne lærer sig ud af, hvis eller bare man var mere opmærksom på den slags.

Håber du blev klogere, eller noget....... Hvad var det egentligt der undrede dig i udtalelsen?

:mrgreen:

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Om dagen læser jeg Æstetik og Kultur. Om aftenen arbejder jeg på Postdk. Om natten spiller jeg musik. Pengene går til øl, smøger og plader.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Laeser datafagtekniker og lever af SU.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Offtopic..

Min opfattelse af angst i alle dens grumme afskygninger er at der også er noget organisk i den. Altså forstået på den måde at vi alle har et område i hjernen der styrer vores angst - hvor nogle får det område fucket up af den ene eller anden årsag.. så ikke kun pga. miljø. Giver det mening?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Some where in Dk
Offtopic..

Åndsamøbe>> Det var bare det at du skrev (selv)udlært i det, der undrede mig.. :wink: Men det lyder da til og være en ret ubehagelig situation det der, du tror ikke også dit eventuelle stof(mis)brug har kunne haft noget og gøre med din tilstand? Men skal vi ikke køre den videre over pm, hvis der er mere og snakke om?

Mhv ZachyOn

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Grufle skrev:
Min opfattelse af angst i alle dens grumme afskygninger er at der også er noget organisk i den. Altså forstået på den måde at vi alle har et område i hjernen der styrer vores angst - hvor nogle får det område fucket up af den ene eller anden årsag.. så ikke kun pga. miljø. Giver det mening?

Er det ikke det Åndsamøbe mener, når han taler om arvelighed? Så er der jo netop tale om nedarvede problemer, f.eks i form af inferiøre serotoninreceptorer og lignende. Ved ikke, om det helt er det du alluderede til?

Jeg har forresten svært ved at kapere, at folk er så specifikke i deres spørgsmål til hinanden; "arbejder du på Silkeborg callcenter?"
Er det virkelig oplysninger som er smarte at lægge ud på et offentligt tilgængeligt narkoboard, der tidligere har været i mediernes søgelys?
Jeg selv har et tastejob, hvor jeg virkelig kan få udnyttet den autodidakte sekretær uddannelse, som jeg har brugt min ungdom på at erhverve sig. Troede sgu' aldrig, at der ville komme noget godt ud af de hundredevis af timer jeg har brugt på Forum/Ofir-chatten.

Mvh. Psyko

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 55 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]