Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 13:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 74 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4
Forfatter besked
 Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Caligula > Jeg forstår bare ikke hvorfor du holder på at få foretaget den faderskabs test? Hvis det nu alligevel er dit barn, så risikerer du jo at hænge på børnepengene de næste år?

Ellers så ser jeg, at du er i lære som murer, og det er ellers en af de uddannelsesveje, hvor man har råd og mulighed for at opfostre et barn.
I modsætning til f.eks på uni, hvor man både er fattig og har dårlig tid.

mvh. Psyko

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: baskerlandet
jeg er ikke i lære... men jo det giver godt og jeg holder osse stadigvæk på testen men hun nægter. har lige snakket med hende og hun siger at hun ikke har skrevet mig på som far. men barnet er stadigvæk mit...
jeg holder osse stadigvæk på at hvis jeg er far til barnet skal jeg nok være der for det, hvis jeg må...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden
TheBo skrev:
tiffany skrev:
helt ærligt, så tror jeg ikk det er noget alle i fyre har lyst til at høre detaljer om... bare pm hvis i gerne vil....

Fyre, der ikke kan klare at høre om den slags er nogle svanse efter min mening. I øvrigt er det jo til vores fordel med den information.

Enlighten me!

Ja tak tiff, kan du ikke liiiiige forklare nærmere?

Tror vidst nok jeg skal få javret den stav op i min kæreste, og det med det vups!! :twisted:

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
Der var på et tidspunkt en i denne tråd der skrev "hvis man er moden nok til at dyrke sex, så er man også moden nok til konsekvenserne"...

Til dette vil jeg bare spørge, hvem siger at de var modne nok?

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: jydelandet
ok ok... :D

altså, det er en lille "plastik" stav på ca. 4 cm x 2 mm (efter hvad jeg kan mærke) der pliver placeret på indesiden af overarmen med en totalt skræmmende udseende maskine (synes jeg).

http://www.sovereign-publications.com/i ... ckshot.gif

den kan sidde der i 3 år, men man kan få den fjernet når som helst hvis man gerne vil have børn, eller bare ikk gider den.

Hormonet i den (gestagen) forhindrer ægløsning og påvirker slimen i livmoderhalsen, så det bliver sværere for sædcellerne at komme igennem. Det er vist meget forskelligt hvor godt det fungerer for person til person, men personligt har der ikk været bivirkninger udover gode.
Mener ikk at man må få den hvis man har epilepsi.

kan ikk sige om det gør ondt, da det var under min abort at jeg fik lagt den i (man får gratis prævention hvis man får en abort på odense sygehus) , men mener den bliver lagt under lokalbedøvelse hos egen læge.

har i spørgsmål så bare sig til... :D

Titel:
Junior medlem

Snedig lille tøs, man får jo lyst til at få kappet snoren og blive steril lige med det samme :? .

Note til mig selv: Køb gummi.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh
Caligula skrev:
@tiff og bluevision i står vel ikke lige og mangler en fyr med nyfunden styr på sit liv og økonomi? ;)

Ellers tak.. er optaget og har en mand som ogsaa var mit barns far.. (du ved det med aborten). men held og lykke haaber du finder det du sóger og finder ud af det med din eks.. desuden er ogsaa aeldre end dig :lol: hyg dig

B_V

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Der er bare svjv et mindre problem med sådan en p-stav :) Som alt andet, er det muligt for den at vandre i kroppen, så den kan godt blive væk... Hvis man så står i en situation hvor man gerne vil have børn, har man et mindre problem, indtil den holder op med at virke.

Dette er dog lidt ældre information, og dengang virkede sådan nogle stave også i 6-7 år. ~5 år siden det var aktuelt...

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: jydelandet
Rylle>>> det sq være meget sjældent at de vandrer, men man kan jo mærke den, så sq den pludeselig ikke være til at finde må man jo smutte til lægen... og SÅ lille er den heller ikke... *s*

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: i nærheden
Dextrose skrev:
Caligula > Damn, jeg har også lige været ude for det samme!
Altså kæreste der snyder med pillen (dvs. ikke tager lortet) og engang gemte kondomerne for mig fordi hun hader gummi. (Og jeg var blæst og havde ikke lyst til at tage tøj på for at vade på jagt efter prævention).

Heldigvis kom der ikke noget uheld ud af det, men kvinder er godt nok nogle sneaky bastards! :?
=}dextrose
Tak for rådet med den der stav, Tiff...
Men sig mig, har den samme/mindre/større effekt på hormonerne som piller?

Hmmm,nu skal man jo ikke udlægge andre. Havde din kærester ikke fortalt dig at hun aldrig ville sætte et barn i verden, som var uønsket af faderen, i den påglædende situation altså dig?
Og vidste du ikke at hun ikke tog p-piller?
Var der ikke noget med, at hun ikke brød sig om hormon forstyrende præperater, fordi hormon systemet er så complext, at selv de forskere med størst indsigt og bedst viden om hormon systemet, ikke ved en brøkdel af hvad de arbejder med, når det kommer til stykket.
Hmmm, det mener jeg at have hørt :?

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: i nærheden
[quote="knowing"][quote="Dextrose"]Caligula > Damn, jeg har også lige været ude for det samme!
Altså kæreste der snyder med pillen (dvs. ikke tager lortet) og engang gemte kondomerne for mig fordi hun hader gummi. (Og jeg var blæst og havde ikke lyst til at tage tøj på for at vade på jagt efter prævention).

Heldigvis kom der ikke noget uheld ud af det, men kvinder er godt nok nogle sneaky bastards! :?
=}dextrose
Tak for rådet med den der stav, Tiff...
og så forstår jeg ikke lige hvordan ordet " kæreste" er kommet ind over her...hmmm,,skod man, dex!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

knowing(eller hvad fanden du nu skifter navn til, side by side): Måske du skulle tage den med dex IRL i stedet? Jeg tror ikke der kommer noget godt ud af at I skændes her på boardet...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Hmm... svært emne, for det er virkelig individuelt om man er klar eller ej, og hvordan forholdet er til tøsen.

Kan godt forstå at du har så meget imod det hvis du er sikker på at du ikker er klar, og måske ikke engang er faren. MEN, hvad hvis du er?! Så burde du blive klar og møde dit barn når det bliver født. Er selv for nyligt blevet vild med en 19 årig mor, hvor faren er en af mine bedste venner. Jeg regner/håber stadig på at det skal blive os to, og ser kun barnet som en ekstra gevinst. Han har været lige som dig (hvis ikke værre), men når man først bliver knyttet til sit barn vil man aldirg skilles igen.
Sådan har jeg det også med barnet selvom det ikke har en skid med mig at gøre. De er charmerende og fantastiske og jeg er sikker på at du nok skal blive glad for barnet uanset hvordan det et kommet til verdenen.

Hvis barnet bliver født skal I finde ud af om du er faren og hvis du er synes jeg du skal opføre dig som én og ikke lade det blive opvokset uden far. Shit happens og det er nok ikke den heldigste situation, men du vil fortryde hvis du ikke tager rollen som far.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Copenhouse
Caligula skrev:
HJÆLP! min kæreste som jeg har været sammen med i 6md. og nu har haft pause med i en måned har lige ringet og sagt at hun er gravid og jeg er far til barnet!... hun vil ikke ha abort :(

hvad gør man? er det nu rebet skal frem og hænge eller hvordan foholder man sig lige???

er 20 år gammel skal sq ikke ha noget barn lige nu...
mage til neder er det godtnok længe siden jeg har haft...

-Piv

Hmm, alene det at du skriver om det som du gør, viser klart at du ikke ligefrem kan kaldes moden til opgaven. men man må da håbe at du vil tage dig sammen og vokse med opgaven. Det er barnet det handler om - ikke dig. Sløvt samfund vi lever i hvis det kan fostre en sådan egoistisk ligegyldighed over for egne handlingers manglende tanke for konsekvens.

Sorry, men det er min mening. Der er rigeligt med problemer i vores samfund med direkte rod i dysfunktionelle familier, og deres manglende opbakning til noget så skrøbeligt som børn.

Kom i sving.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 74 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]