Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 01:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Kan man trippe flere dage i træk??? altså svampe selføli´
;-)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Joe, det kan man da, men du vil udvikle noget af en toleranse overfor svampene. Det er heller ikke sådan man skal tage svampe IMHO.. Jeg tror det er bedst at have en del tid mellem tripsene, for at "komme sig".
Husk på at svampe ikke er sådan at lege med, du risikerer at de tager røven på dig.

Titel:
Medlem

jeps er fuld klar over det.... men kunne man starte ud med 1/3 mer end man plejer???

Titel:
Medlem

Fuck det tager 6.5 g nu og ser vi hvad der sker.... ses på den anden side af regnbuen...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

hooksi skrev:
Fuck det tager 6.5 g nu og ser vi hvad der sker.... ses på den anden side af regnbuen...

Ja. God idé. Hellere tage for meget på én dag end at dele det over til 2 dage. :roll:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Some where in Dk
Hooksi>> Er det ikke dig der snakkede om at du ikke havde fået nogen effekt af svampe for ikke så lang tid siden? Tror du ikke du skal til og slå bare en lille smule koldt vand i blodet mester, 6.5 g tørrede svampe er meget og tro mig, du har ikke lyst til at komme derud hvor du ikke kan bunde. Selvom det er det du tror du gerne vil, men når en negativ følelse lige pludselig bliver til 1000, og ganger sig selv derud af i uendeligheder er det IKKE sjovt!!
Jeg skal nok være den første til af grine af dig når der kommer et indlæg om et badtrip, for med det du har gang i ber du selv om det... :evil:
Prøv lige og kigge på hvad de almindelig doser for så noget ligger på, synes du selv du kan se nogen reporter med meget mere end 2-3 g? Det er der nok en grund til... :wink:

Mhv ZachyOn

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nowhere land
zachyon skrev:
Jeg skal nok være den første til af grine af dig når der kommer et indlæg om et badtrip, for med det du har gang i ber du selv om det... :evil:

Er også virkeligt rart at få at vide efter man har spist 6.5 gram svampe :x

hooksi, hvis du allerede har spist svampene håber jeg da du får et godt trip, hvis du ikke allerede har spist dem, skulle du måske lige overveje dosen en gang til..

Titel:
Administrerende Direktør
Brugeravatar

Lad hoere hvordan trippet er forloebet. Evt. om du har besluttet at trippe flere dage i traek. Personligt vil jeg fraraade det... tag og laes lidt om andres erfaringer omkring dette. Desuden vil jeg melde mig ind i det raabekor, der mener at 6,5 gram er en meget stor dosis for knap saa erfarne psykonauter. Jeg ved ikke hvilken psykedelisk baggrund du har, men ud fra dine indlaeg virker det ikke som om du har sat dig meget ind i det at trippe paa psykedelika.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tk>> Ja ok, det var ikke særlig sødt sagt, havde ikke lige lagt mærke til at han rent faktisk havde taget dem idag. Men har også set andre indlæg hvor han spørger råd om det samme, med hensyn til råd om dosis o.s.v, og allerede der var hans dosis en del over det "normale". Der havde han så ikke taget 6,5 g, men stadig nogle ret høje dosis, og havde så åbenbart ikke fået virkning. Meningen med det forrige indlæg var ligesom at banke ind i hovedet på ham, at det er meget uansvarligt at tage så store dosis fordi at han ikke havde fået virkning, det kan jo også være de svampe han har taget indtil videre, ikke har været særlig potente. Og hvis han så tager så stor en dosis der med nogen svampe der rent faktisk virker, for han nok en ubehagelig overraskelse! Heller svine lidt så han tænker sig om en ekstra gang, end at han ender det onde bad trip, det vil jeg fanme ikke ønske for min værste fjende, selvom det måske lød sådan i det sidste indlæg... :wink:
Skal nok lige tænke mig om en anden gang inden jeg skriver, det var ikke helt gennemtænkt... sorry... :oops:

Mhv ZachyOn

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 1.347
Personligt ville jeg ikke kunne holde ud at trippe på svampe i flere dage, for du skal huske på der er altså ingen "stopknap"!

Nu ser jeg mig selv som meget erfaren mht. svampe, på trods af min alder. Jeg har taget ekstreme doser og fået nogen utroligt givende trip ud af det, og med det indtryk jeg har fået af din erfaring med svampe, ville jeg tro du enten får en åbenbarende oplevelse af den dosis eller også går du nedenom og hjem på den.

Jeg håber du får en god oplevelse, fordi det er aldrig godt når nogen kommer galt afsted. Ville jeg ikke ønske for nogen.

Så held og lykke. Rejs vel og sikkert :)

Titel:
Medlem

Ok har trippet igår... tog 10 g tørrede cubensis... og fuck det var det vildeste jeg nogensinde har prøvet....

I starten af mit trip er der lidt 2D hallu´er.. Da trippet ikke er så vildt beslutter jeg mig for at tage en kebab og mødes med nogle venner, for ligesom at være i et godt og trygt miljø... vi tager hjem til mig og en af de andre tripper 1.5 g...

Efter godt en halv time, finder jeg ud af hvor langt ude jeg er... Altså ikke kun med stoffer lige i øjeblikket men også i mit liv i det hele taget...
Jeg begynder mig at leve mig ind i at jeg har klodset 600 g Amf... og at der er nogen der vil skyde mig... og derfor kommer jeg ind i et ret så selvdestruktivt univers... Tankerne udvikler sig til at jeg ikke gider leve mere, og siger til mine venner at vi skal ud og købe en pistol og skyde knoppen af os selv... men da jeg faktisk ikke rigtig har overskud til det dropper jeg det igen... Der efter følger en lang samtale mellem mig og " mig" omkring mit forhold til min kæreste... det vender mit trip i en positiv retning og jeg beslutter mig for at lægge mig over i sengen for at lukke mine øjne lidt... Og så skal jeg love for at der kom gang i mine CEV´s...

Jeg rammer en flod af svampe, hvor der flyder lagkager af svampe i... får en masse tanker omkring universet og dens sammensætning... var på et tidspunkt på grænsen mellem universet... og en anden dimension...

Kan altså lige nu ikke overskue mere end det jeg har fortalt nu.. måske bliver det til en trip rapport senere... men tankerne er for stærke lige nu...

Men alt i alt et super nice trip... bare ret stærkt....

Og ja som stonez sagde... de kan tage røven på en... Hehe...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
10g TØRREDE cubensis ??????

Er du gået fra forstanden ? :?

Eller er du bare immun overfor svampe ?

Hvor mange har prøvet at fråde 10g tørret/100g frisk ?

Men godt at du overlevede hvis det passer :)

Titel:
Medlem

Jeg mine venner sagde også at jeg var gået fra forstanden... men det jeg jo prøvede på var at slå mig selv ihjel.. og det prøved jeg så med svampe...

Men hvis du læser min anden post omkring dosis kan du læse at jeg først tænkte et trip på 5-6 g... og da igår var 2 dag i træk jeg trippede.. så jeg smed lidt mere end 1/3 del oven i hatten...

Men der går et stykke tid eller et par år før jeg orøver med den dosis igen...

Det var rigtig langt ude... 10 g tørrede burde vel være nok til at gå fra forstanden... til sidst tog mine venner også svampene fra mig havde nok 25 g mere liggende og de sgade at jeg hele tiden prøvede og spurgte om jeg ikke kunne få flere...

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Det var godt, at du ikke flippede helt ud på svampene ( ;) ). Det lyder som om, at du har haft et meget lærerigt trip. Nu ser du vel fornuften i, ikke at tage svampe flere dage i streg? ;)

Husk på, at næste gang du tripper svampe, får du måske et trip der er "længere ude", selv på en mindre dose. Det er det jeg mener, når jeg siger at svampene kan tage røven på én.

Senest rettet af Henrik Ost 30 dec 2005 20:32, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nu skal jeg lige have helt rigtig fat i noget her Hooksi, prøver du på og slå dig selv ihjel med svampe eller gøre dig selv sindssyg? For det er faktisk det du skriver i din sidste besked... Jeg håber da for guds skyld at du mener at du prøver at få en EGOdød, og det kommer altså ikke bare af og blive ved med at forhøje dosis... :!: Tror du overhovedet at psykedelia er noget for dig? Jeg synes du udviser dyb dyb misrespekt for de ting du indtager! Ret mig endelig hvis jeg tager fejl..!

Mhv en ret rystet ZachyOn

Senest rettet af Fluffy McPooch 30 dec 2005 20:08, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 1.347
Min største dosis har vel været noget nær det hooksi har leget med. Det var ved en fejltagelse, men pga. herlig stemning, dejlige mennesker og god musik blev det en skøn oplevelse :) Kan dog ikke anbefale det til andre da det nok liiige var på kanten til at blive for voldsomt :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Xp3rt skrev:
10g TØRREDE cubensis ??????

Er du gået fra forstanden ? :?

Eller er du bare immun overfor svampe ?

Hvor mange har prøvet at fråde 10g tørret/100g frisk ?

Men godt at du overlevede hvis det passer :)

En af mine venner, han vejer sikkert ikke over 65kg, han kan godt fråde 8g cubensis over en aften. Han synes det bliver et stærkt trip, men noget han sagtens kan styre. Nogen er mere imune over for svampe end andre.

Godt du overlevede? Pga. hans tanker om selvmord eller pga. han havde ædt 10g cubensis, for det dør man ikke af at fråde..

Chill

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
jeg har taget 10 gram tørrede cubinsis <

og 100 mg mdma på peak , det var et ekstremt skræmmede og kraftigt trip. har ikke haft det godt med at trippe på noget siden.

Titel:
Medlem

Alt det der med ego-død osv... det synes jeg er lidt langt ude... også at man tror man finder meningen med livet på svampe... men de må i om... jeg tager svampe for at blive " HELT " ude af den.. hehe...

Man ja jeg gad ikke rydde op igår og derfor tænkte jeg at hvis jeg ender på skt. Hans i Roskilde så kunne jeg slippe for at rydde op...

Ja det var langt ude men faktisk et ret lærerigt trip.. der fortlate mig noget om at styre sit liv og sine trips....

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

hooksi skrev:

Man ja jeg gad ikke rydde op igår og derfor tænkte jeg at hvis jeg ender på skt. Hans i Roskilde så kunne jeg slippe for at rydde op...

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]