Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 07:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C
Hey. Jeg håber på at finde mig selv på en hvid strand i Thailand til februar, og selvfølgelig har jeg surfet op nettet og kigget en del på de full moon-parties der hver måned foregår på øen Koh Phangan... Det ser jo helt fantastisk ud...!

Men festen ville alt andet lige først sparke rigtigt igennem, hvis jeg ikke behøvede at benytte mig af lorte-alkohol, men fik mulighed for at tage MDMA. Er der nogen, der har erfaringer med de specifikke fester? Er det muligt at købe ting uden af komme 50 år i fængsel, og vil man blive snydt? Jeg er ikke særlig risikovillig, især på det første punkt...!

Titel: ...
Junior medlem

...

Senest rettet af Sam 02 jan 2006 22:07, rettet i alt 1 gang.

Titel: ...
Junior medlem

...

Senest rettet af Sam 02 jan 2006 22:08, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jeg er faktisk selv i Thailand fra d. 11. januar og 6 uger frem, men jeg tror bare du skal holde nallerne HELT fra stoffer dernede, de er berygtede for at scamme og du kunne købe sove medicin og få stjålet dine ting. Der er også eksempler på at undercover politi har solgt ecstasy til turister for derefter at fængsle dem. Thailand er hustlernes paradis, så du skal ikke stole på hverken thailændere eller vesterlændinge dernede.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus V.
Jeg var til Full Moon sidste år i marts. Det er en god fest med en speciel stemning, hvor man selv kan bestemme tempoet - vi lå for det meste bare og chillede og så på folk, der jonglerede med ild.

Hvad angår stofferne, så tror jeg ikke, der er ret meget tilbage - politiet har fået stoppet den store brug af stoffer, der var i 90erne. Det ville også være en unødvendig risiko at løbe.

Det skal da - i ærlighedens navn - siges, at vi prøvede at opstøve nogle mushroomshakes, som festerne er særdeles kendte/berygtede for, hvilket også lykkedes til sidst. Jeg synes dog ikke, det var det værd sammenlignet med den tid, det tog at finde dem, og der var heller ingen nævneværdig effekt - plus at de var super dyre.

Jeg tror egentlig, der gik lidt sport i, at nu SKULLE vi bare finde nogen mushroomshakes, så det var sjovt samtidigt med. Desuden holdes festen jo ikke bare over en dag, men over et par dage, så der var tid nok til at slappe af og bare nyde festen i sig selv også.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Om ikke andet, så er der jo en Psilocybe cubensis strain, der hedder "koh paghnan" (staveplade) og "koh samui", som er naboøen. Dvs der er fritvoksende mexicanske svampe :D Så det er bare med at komme afsted i regnsæsonen, så fuck festerne...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]