prøvede også blues opskrift:
allerede på panden syntes jeg de lugtede meget i stil med de der erdnuss-flips fra netto til 4kr. Det jeg fik ud af det var nok ikke fint nok og lignede mest af alt en lysebrun krydderiblanding.
Jeg sniffede halvdelen og røg den anden halvdel..
Ved ikke hva der virkede bedst men fik lidt synsforstyrelser og pludselige temperaturskift + min balance tog røven på mig et par gange, ret underholdende men ikke 2THEMAX!
Corvid skrev:
Jeg kom pludselig i tanke om en notits i et eller andet dokument om DMT-holdige planter; om at det skulle orstærke effekten hvis man lader de knuste frø stå i alkohol og derefter lader det fordampe. Jeg lavede selv et lille forsøg med de for nogen tid siden og fik en meget "ren" effekt: Næsten ingen fysiske bivirkninger...

)
Lyder interessant men hva gjorde du så efter fordampningen.. fortsatte m blues opskrift.. er det fedt at gøre!!!
Dextrose skrev:
Hvis du bare vil have et hurtigt og simpelt ekstrakt, så pulveriser frøene i en lille håndmixer og lav et acetone-ekstrakt eller to, som du inddamper på en radiator (og god udluftning).
Hmmm... AcetoneX2 + Inddampning = Rybart!!
Kan du forklare med sådan i korte træk hvordan man laver et ekstrat af et ekstrat

Og det m inddampningen er det ikke at man skal vente ængsteligt på at sin våde klat bliver til en tør klat??? Correct me if i'm wrong!!
BTW: Loving the tråd!!!