Random skrev:
Malkavian og EB
Saa korttids hukommelse paavirkes ikke efter rusen?
Jeg har læst, hvad du skriver, og én af manglerne ved mit dokument er nok, at det ikke beskriver til fulde, hvad der sker med folk, der misbruger stoffet sådan som du har gjort.
Hvis du har røget hver evig eneste dag i 2 år, så har du bedt din krop tilpasse sig en ny "baseline" - på alle tænkelige måde: lige fra selve thc'en virkning på dine anandamid receptorer, til lunger til den blodkarsudvidende virkning.
Nu har du taget det eksogene stof væk fra din krop, og den skal nu til at vænne sig til noget, den ikke har prøvet i to år. Giv din krop tid.
Jeg er ikke fortaler for den slags misbrug, som du beskriver, og jeg kan kun beklage, hvis det ikke fremgår tydeligt nok af mit dokument, at jeg taler om hash som et rekreationelt stof. Lige så vel som de fleste ville korse sig over at høvle 10-15 bajere ned dagligt, burde de korse sig over et konstant, dagligt og stort forbrug af hash.
Hvis du ønsker at bidrage On Topic, ville det være genialt, hvis du kunne dele dine erfaringer i denne tråd, hvor jeg netop opsamler data:
http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=12117 Alt har interesse, og det vil da være sjovt at følge din tur ned gennem kategorierne.
Peace