Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 17:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Så vågner man op - kigger sig i spejlet og finder ud af at man har det største fyrtårn midt i panden... :evil:
Så tænkte jeg det kunne være interessant at spørge herinde hvad i bruger mod sådanne krabater.
Så engang fabulous 5 på tv3 hvor de anbefalede et eller andet produkt med et helvedes langt kemisk navn benzo.........

Findes der forresten nogen andre "naturlige" produkter andet end aloe vera og tee tree oil som er gode?
Hva gør i :?:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I dine sko
For mit vedkommende plejer bumser at være tegn på at jeg er i vitaminunderskud. Så er det ellers bare med at få kastet nogle vitaminpiller og grønsager i hovedet. Jeg ved ikke om der er andre der har det sådan?

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
Jeg er selv plaget af teenagepest, og bruger til det manhattan clearface (shampo+creme)...
Det virker tydeligt efter et par dage...

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
Well, sørg for at holde din hud ren, hver dag. Så burde du slippe for større problemer. Det er lidt svært at hu-hej-få-det-væk når de endelig er der, solarie kan dog effektivt skjule uren hud, omend det ikke skulle være særlig sundt for huden på længere sigt.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvad fanden... Er der ingen der har foreslået at presse lortet ud?!

Angrib den dog! NU!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Få noget sol og spis sundt.

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
En ting der påvirker fremkomsten af bumser i negativ retning er brugen af (gade)stoffer. Mine erfaringer sig mig at amfetamin (eller snarere det skidt der sælges som amfetamin nu om dage) er en af de helt store syndere, hvorimod ren methamfetamin slet ikke påvirker problemet.

Heroin giver også bumser, hvorimod farmaceutiske opioder som temgesic, ketogan, oxycontin eller lignende ikke gør.

Det er ret tydeligt, hvis man pludselig holder tre ugers pause, hvor usunde alle de streetdrugs er for ens hud.

Mvh. Psyko

Titel:
Insane psychedelia user!

Matas' ansigtsvask og ansigtsvand gør underværker.

Billede

Det er de to ude til venstre, der er tale om.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Matas ansigtsvask, ansigtsvand og ikke mindst den e-vitamin creme der skal i fjæset bagefter gør underværker.

Jeg har næsten ingen bumser og bruger det efter jeg har røget meget hash og synes at huden er fedtet. Men det er meget effektivt mod bumser.

"In many shamanic societies, if you came to a medicine person complaining of being disheartened, dispirited, or depressed, they would ask one of four questions: When did you stop dancing? When did you stop singing? When did you stop being enchanted by stories? When did you stop finding comfort in the sweet territory of silence?"
-Gabrielle Roth

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

...

Så er psychedelia sguda officielt blevet et kællinge site. Så sidder i og gir hinanden tips om ren hud.
Kæft hvor jeg hader denne metroseksuelle verden.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Random skrev:
...

Så er psychedelia sguda officielt blevet et kællinge site. Så sidder i og gir hinanden tips om ren hud.
Kæft hvor jeg hader denne metroseksuelle verden.

Må jeg anbefale dig Ole Henriksens nye bog "Forny Dig" :P

Anyway, jeg oplever tit at mange bumser korrelerer med masser af junkfood med masser af kulhydrater (pizza, tonsvis af brød, cola, slik, kage...). Normalt spiser jeg mest kød og grønt, og jeg har ikke rigtig nogen bumser der er værd at tale om.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
Rocco Siffredi skrev:
Matas' ansigtsvask og ansigtsvand gør underværker.

Jeg vil lige tilføje at ansigtsvandet er ubrugeligt, skyl i stedet ansigtet med koldt vand efterfølgende.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: jydelandet
skal den væk akut kan du putte tandpasta på (helst over natten) eller hæmorex (ja det er hæmoridecreme! :D ) som i øvrigt også er genialt mod poser under øjnene... (skal duppes på under øjnene)

olivenolie kan gøre underværker, men kræver længere tids brug. ellers er clinques 3-trins serie rigtig god, men kræver at man gider bruge lidt tid på det. ser iøvrigt også lidt femset ud at have stående for en fyr og den er lidt dyr. :wink:

edit: og selfølgelig anbefales alm vær-god-mod-din-hud opførsel. skift hovedpudebetræk ofte, ingen hippie-hår ned i panden, vask dit ansigt morgen og aften med lunkent vand og self en god fugtighedcreme... som sagt tidligere er visse stoffer sq nærmest også en garanti for bumser.

knus fra tiffy med amf-hud :?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]