Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 21:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

spekulerede lidt på om det er decideret farligt,hvis man får næseblod efter en middelstor bane..tænkte på om noget af det vil komme ind i blodet og derfor ville virke endnu mere kraftfuldt :?: :evil:
min spekulation begyndte efter en oplevelse jeg havde hvor jeg blev temmelig mere fucked efter at have taget en enkelt bane og derefter fået næseblod.. :roll: :!:

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Altså, blodet løber ud af blodkarrene, ikke ind i dem...

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
hvis det er cuttet med alt muligt bæ, er det sikkert usundt. menn IV er altid mere effektivt end nasalt...

Titel:
Medlem

Citat:
tænkte på om noget af det vil komme ind i blodet og derfor ville virke endnu mere kraftfuldt

Hvad tror du der sker når kokainen rammer slimhinderne i næsen, når du sniffer coke uden at få næseblod?

Titel:
Junior medlem

stingray: er det en gætteleg det her eller? aner ik om det blir optaget i næsen eller om det først er når man snotter det ned i maven og er os ret ligeglad bare det virker..men mit spørgsmål var bare om det er farligt..vil bare ha et "ja" eller "nej"...nu kan jeg dog gætte mig frem til det ik er farligt, så slet bare denne post..jeg var på stoffer da jeg skrev den..

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Det er jo nok ikke ligefrem særlig sundt for slimhinder/næse, hvis det begynder at bløde.

Titel:
Junior medlem

nej..rigtigt nok, det kan ik være helt sundt,men jeg har vist haft et billede i mit hovedet af en der ligger og od'er med blod ud af trynen, og derved forbundet blodet med noget skidt..

Titel:
Medlem

Geografisk sted: God's blind spot
Har tit fået næseblod af at sniffe kokain.

Hvis du får OD tanker af lidt næseblod, så burde du nok holde dig fra at tage narko :)

Mvh DH

Titel:
Junior medlem

jeg stopper hermed også med at køre bil fordi jeg er bange for at køre galt..
jeg stopper hermed også med at leve fordi jeg er bange for at dø

Titel:
Medlem

Geografisk sted: God's blind spot
suicidesamurai skrev:
jeg stopper hermed også med at køre bil fordi jeg er bange for at køre galt..
jeg stopper hermed også med at leve fordi jeg er bange for at dø

Fin sarkasme du dyrker. Men nu var det ikke mig der whinede over lidt blod ud af tuden :)

Titel:
Medlem

Nu har jeg aldrig prøvet at sniffe, men jeg kunne forstille mig at hvis man har sniffet for meget bliver ens blodkar inde i næsen meget udsat. Jeg har hørt at man tilsætter knust glas i speed/coke men ved ikke om det er rigtig??. Kunne det ikke tænkes at man kan yde skade på de blodkar der findes i næsen?? ved et overdrevet forbrug .

Så en gang en film hvor en kvinde sidder i en seng og sniffer coke og lige pludseligt løber det ud med blod af hendes næse.

Tror du ikke du har sniffet for meget :wink:

Titel:
Junior medlem

DH: mange tak skal du ha....
raunholt: for meget?nej..det har jeg ikke..tror bare jeg var uheldig at ramme et blodkar eller hvad det nu er blodet løber igennem(hjælp mig i kloge hoveder) :lol:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I dine sko
raunholt skrev:
Nu har jeg aldrig prøvet at sniffe, men jeg kunne forstille mig at hvis man har sniffet for meget bliver ens blodkar inde i næsen meget udsat. Jeg har hørt at man tilsætter knust glas i speed/coke men ved ikke om det er rigtig??. Kunne det ikke tænkes at man kan yde skade på de blodkar der findes i næsen?? ved et overdrevet forbrug .

Så en gang en film hvor en kvinde sidder i en seng og sniffer coke og lige pludseligt løber det ud med blod af hendes næse.

Tror du ikke du har sniffet for meget :wink:

Pas nu på med sætninger der starter med "Jeg har hørt"... Der er ingen normale mennesker der cutter noget som helst op med GLAS! "Glasskår" er et åndssvagt (fordi det startede den myte) udtryk for, at stoffet river i næsen.

Titel:
Medlem

Citat:
Pas nu på med sætninger der starter med "Jeg har hørt"... Der er ingen normale mennesker der cutter noget som helst op med GLAS! "Glasskår" er et åndssvagt (fordi det startede den myte) udtryk for, at stoffet river i næsen.

JA godt ord igen, men hvad tilsætter de så?? Kemikalier??. For et eller andet propper de sku da i eller hvad?? eller de sælger det måske 100% rent

Titel:
Medlem

Mente bare at kokainen nok skal finde vej ind i blodbanerne, næseblod eller ej.

Pushere bruger mange forskellige ting til at cutte med... Tror nogen af de mest udbredte er kreatin og diverse sukkerformer som f.eks. dextrose. Der findes dog også pushere der er lidt mere ligeglade med kvaliteten, og cutter det op med de mærkeligste ting, ligefra plastic spåner til opvaskemiddel.

Titel:
Dedikeret medlem

raunholt skrev:
Citat:

JA godt ord igen, men hvad tilsætter de så?? Kemikalier??.
:lol:

Det er vist sket før ja :lol:

Titel:
Medlem

Laden Barnjesus skrev:
raunholt skrev:
Citat:

JA godt ord igen, men hvad tilsætter de så?? Kemikalier??.
:lol:

Det er vist sket før ja :lol:

Eftersom kokain er et kemikalie, må man da gå ud fra at det er sket før :P

Titel:
Medlem

stingray skrev:
Der findes dog også pushere der er lidt mere ligeglade med kvaliteten, og cutter det op med de mærkeligste ting, ligefra plastic spåner til opvaskemiddel.
:shock: :?

skummelt

Titel:
Medlem

Citat:
Eftersom kokain er et kemikalie, må man da gå ud fra at det er sket før

Hvor meget stærkere er kokainen efter der er blevet kemisk fremstillet end rene coka blade?

Titel:
Junior medlem

sådan er virkeligheden desværre..en del mennesker er ligeglade med andre,bare de tjener deres penge... Tør slet ik tænke på fødevarerindustrien..nu hvor vi snakker om at cutte i sagerne,kender jeg et røvhul der solgte amf cuttet med druesukker..sikkert ik det farligste at sniffe,men jeg tror det er virkelig svært at få helt rene varer pånær man har en meget god kontakt man kan stole på

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]