Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 13:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: W00T =P
Hej Jeg vil gerne købe DE her:LINK:

Men jeg bliver nødt til at bedrage min forældre om at det er industri hamp jeg planter, og ikke rigtig hampe planter.

Og de må ikke finde det brev jeg får tilsændt, når jeg har bestilt produktet..

Men derfor har jeg tænkt mig at spørge hvordan brevet ser ud udenpå, og om man får den tilsendt til et posthus eller til sit hus...

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Jeg synes slet ikke du skal gå i gang med det så. Tro mig, det er belastende at sku' gå at skjule sådan noget. Så hellere lade være.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: God's blind spot
Du får frøene tilsendt til dit hus med alm. brev. Dine forældre åbner forhåbentligt ikke din post? Er jo ikke sådan at der står HAMPEFRØ ude på konvolutten med store fede bogstaver.

Men held og lykke med at lyve overfor dine forældre når planterne står med store fede blomster og stinker langt væk af rævepis :)

Og den med industri planter....ja ja....tro mig, forældre er ikke dumme.

Senest rettet af DH 25 jan 2006 22:16, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden
FroZt88 skrev:

Men jeg bliver nødt til at bedrage min forældre om at det er industri hamp jeg planter, og ikke rigtig hampe planter.

Men derfor har jeg tænkt mig at spørge hvordan brevet ser ud udenpå, og om man får den tilsendt til et posthus eller til sit hus...

Det vil du slet ikke slippe bort med. Drop det til du bliver voksen nok til at gro i fred og med forståelse for groningsmetoder.

Du kan blive busted på både lugten og på regningen og på alt muligt andet. Hvad med når de ser de store fede buds? Det går ikke det der. Det er næsten umuligt at skjule for forældrene.

Site Webmaster
Brugeravatar

FroZt88 skrev:

Ih ja du kan selvfølgelig nemt bilde dine forældre ind at det bare industri hamp... som de andre siger, så vent til du er gammel nok, og flyttet hjeme fra. Tror du slet ikke de ville lægge mærke til at elregningen pludselig stiger 5-6.000+?

Eller havde du ikke tænkt på du skulle bruge kraftige lamper? Og købe næring osv?

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Ha da lidt respect for dine forældre, en ting er at de nok næppe syndes om du ryger weed, men går med til du kan ha nogle inaktive planter som i mine øjne er ret cool. Politiet skelner ikke mellem industri hamp og pot, det kræver en tilladelse at dyrke industri hamp i danmark mig bekændt.

Der efter at bedrage dem med at du vil plante industri hamp og så anyway vil forsøge at snyde dem og plante pot, det er da lidt for langt ude at bevist gå bag om ryggen på dem og så evt skulde lyve for dem når de begynder at blomstre og dufte.

Ta du imod tilbudet om at du kan dyrke nogle fuglefrø, det vil give dig erfaring med cannabis planten og dyrkning. Der ved får du et forspring når du er gammel nok og får dit eget sted, der an du så gå videre og uden problemer få tilsent frø.

Så du må gerne stoppe med at lave flere tråde om frø og hvordan du evt. kan snyde dine forældre, det må du sku diskutere med dine venner i frikvateret. Jeg har allerede lukket en dobbelt tråd fra dig, du har 4-5 posts og de omhandler alle sammen det samme nonsens.

MVH
Piercer :twisted:

Titel:
Junior medlem

Tak for rådet med det der industri hamp der.. lære at så og plante og vande og alt det der...

Jeg har lige tømt et af mine 4 skabe 60*60 cm, bredt.

Har 1 UV lys og 2 lys, og et lyststofrør!!

Og når jeg har haft plantet nok industrifrø vil jeg begynde med rigtige..

Titel:
Medlem

FroZt88 skrev:
Tak for rådet med det der industri hamp der.. lære at så og plante og vande og alt det der...

Jeg har lige tømt et af mine 4 skabe 60*60 cm, bredt.

Har 1 UV lys og 2 lys, og et lyststofrør!!

Og når jeg har haft plantet nok industrifrø vil jeg begynde med rigtige..

Har du undersøgt om det lys overhovedet kan tilføre dine planter noget ?

Titel:
Junior medlem

Jeg har allerede lukket en dobbelt tråd fra dig, du har 4-5 posts og de omhandler alle sammen det samme nonsens.-
------------------------------------------------------------------------------------

Lol! det var mine første 2 posts som jeg havde skrevet, og det her er den 3. Så hvad mener du egentlig med at jeg har lavet flere af det samme "nonsens".. Wierd!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Some where in Dk
FroZt88 skrev:
Jeg har allerede lukket en dobbelt tråd fra dig, du har 4-5 posts og de omhandler alle sammen det samme nonsens.-
------------------------------------------------------------------------------------

Lol! det var mine første 2 posts som jeg havde skrevet, og det her er den 3. Så hvad mener du egentlig med at jeg har lavet flere af det samme "nonsens".. Wierd!

Du har oprettet 4 topics omhandlende det samme, hvad er det du ikke fatter...? Post´s er ikke det samme som topic´s.. :roll:

Titel:
Dedikeret medlem

det lyder virkeligt som om du har cannabis blod på tanden FroZt88 og jeg tror ikke du er så tung som du lyder... bare klø på med de frø du nu kan skaffe og læs hampedyrkerens håndbog(kan lånes på biblioteket) og denne guide og bliv klogere: http://dcfonline.dk/cf/

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

lis skrev:
det lyder virkeligt som om du har cannabis blod på tanden FroZt88 og jeg tror ikke du er så tung som du lyder... bare klø på med de frø du nu kan skaffe og læs hampedyrkerens håndbog(kan lånes på biblioteket) og denne guide og bliv klogere: http://dcfonline.dk/cf/

Plejer du ikke at gå ind for at man skal være over 18 for at dyrke? Når han bor hjemme og samtidig prøver at snyde sine forældre til at dyrke pot i haven, så tror jeg ikke ligefrem han er det... :wink:

Titel:
Dedikeret medlem

jow jeg gør, men jeg var selv 15 da jeg dyrkede mine første fugle frø med mine forældres accept, og jeg fik en masse gode gro erfaringer og topskud næsten uden thc, ellers nogle af de smukkeste planter jeg har set...

hvis drengen er så cannabis fixseret som det lyder skal ha nok skaffe sig noget god røg i dybt betændte kriminelle miljøer. så vil jeg sq hellere ha han dyrker et par "rigtige" cannabisplanter i trygge omgivelser...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

lis skrev:
jow jeg gør, men jeg var selv 15 da jeg dyrkede mine første fugle frø med mine forældres accept, og jeg fik en masse gode gro erfaringer og topskud næsten uden thc, ellers nogle af de smukkeste planter jeg har set...

hvis drengen er så cannabis fixseret som det lyder skal ha nok skaffe sig noget god røg i dybt betændte kriminelle miljøer. så vil jeg sq hellere ha han dyrker et par "rigtige" cannabisplanter i trygge omgivelser...

Ja ok, det kan du så have ret i... :wink:

Titel:
Junior medlem

Jeg har fundet ud af at postmanden kommer kl 10-11 hver morgen!! iih rigtig iriterende..

Er nemlig ikke stået op på det tidspunkt normalt!
Men så snart jeg har bestilt dem vil jeg vente udenfor på ham, så de ikke når ind til mine forældre!! :)

Eller eventuelt sætte mit overvågningskamara ude i haven, så jeg kan se når han kommer renende, på vej ind: Så kan jeg se ham på min lille skærm ved siden af min comp skærm!

Så kan jeg jo enten åbne døren og få posten inden han presser den igennem, brevsprækken eller simpelthen tage mit brev når den kommer ind og hurtig gemme mig i toilettet som står LIGE ved siden af, og lade som om jeg ikke tog post.

For når jeg får brev er mine forældre næsten altid nysgerige..

kan i fortælle mig hvor lang tid der vil gå før jeg får brev, fra det tidspunkt jeg bestiller frØ?

Titel:
Junior medlem

Jeg har fundet ud af at postmanden kommer kl 10-11 hver morgen!! iih rigtig iriterende..

Men så snart jeg har bestilt dem vil jeg vente udenfor på ham, så de ikke når ind til mine forældre!! :)

Eller eventuelt sætte mit overvågningskamara ude i haven, så jeg kan se når han kommer renende, på vej ind: Så kan jeg se ham på min lille skærm ved siden af min comp skærm!

Så kan jeg jo enten åbne døren og få posten inden han presser den igennem, brevsprækken eller simpelthen tage mit brev når den kommer ind og hurtig gemme mig i toilettet som står LIGE ved siden af, og lade som om jeg ikke tog post.

kan i fortælle mig hvor lang tid der vil gå før jeg får brev, fra det tidspunkt jeg bestiller frØ?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Jeg synes du skulle tage og lytte lidt til Piercers råd, og så lege tag-fat med dine forældre og postmanden om småkager eller sådan noget i stedet.

Og køb dig for fanden et vækkeur.

Titel:
Medlem

FroZt88 skrev:

Du kunne måske også lave nogen laser censorer der aktiverede en lille alarm når postmanden nærmede sig. Eller grave et lille hul ude i indkørslen som postmanden så kunne falde i, så du kunne sponse ud og rive brevet ud af hånden på ham.

Ellers kunne du bare vente med at lege med potente cannabis frø til du er så gammel at dine forældre ikke checker din post :roll:

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Room 420
FroZt88 skrev:

Som relativt erfaren hjemmedyrker kan jeg helt klart anbefale dig at videoovervåge dit postbud. Det lyder som en rigtig god plan. Dog vil jeg alligevel fraråde dig at smutte brevet med i toilettet. Bare ned i bukserne (foran) med det i stedet. Det er helt klart mit foretrukne gemmested. Og tøserne er vilde med det.
God fornøjelse ellers. Hvis du har flere relevante spørgsmål så bare fyr løs.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

FroZt88 skrev:

Hvorfor ikke spørge der, hvor du har bestilt frøene?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]