[/quote]:Dex:
Der findes masser af løgnere her på kloden - der er sågar folk der kunne finde på at sælge knuste panodiler og lidokain som coke.
Jeg siger ikke at din ven/bekendte lyver, jeg finder det bare usandsynligt at meget af landets "speed", skulle være et helt andet stimulans end (meth)amf, og at den egentlige syntese skulle være endnu nemmere.
Det kan jeg forsikre dig om han ikke gjorde.Han var meget pålidelig...
Jeg forholder mig for det meste altid kritisk til ting - især når vi snakker narko!
Hvis du får sure løg over at jeg også er kritisk overfor dine oplysninger, så syntes jeg bare ikke vi skal diskutere det her mere.[/quote]
Det gør jeg også.I høj grad,ingen sure løg der.Men det har også noget at gøre med hvordan man tiltaler folk.Når man starter en post med at tale om rådne daddler osv,kan du ikke forvente at jeg springer op på skødet af dig og puster luft ind i ørene på dig?.
Jeg må tilstå jeg syntes tit du har en meget arrogant approach overfor folk,specielt hvis de sætter spørgsmåls tegn ved noget du har sagt,eller lign.Fordi du har været her længe,og kan Erowid udenad,gør dig ikke til noget specielt.Du har en mening(dog nogen gange med solid info) ligesom visse andre her.
Bare for at bøje den i neon,kan du prøve at se den forskel der er på Ken I´s post,og så den måde du har sat din op på.
Der er mange måder at tiltale folk på.Og det gavner afgjort absolut ikke den alm.kommunikation, at artikulere sig som du gør bl.a. her med rådne daddler og en generelt arrogant holdning.