Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 20:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Nogle der har nogle historier om at være påvirket på jobbet ? Det værste jeg har prøvet var den gang jeg var tankpasser og havde en 8 timers vagt dagen efter en amf tur hvor jeg ikke havde sovet - - det var rigtig neder... har også været skæv mange gange og haft grin over kunderne...nogle der har prøvet noget grin eller noget der er værd at fortællle om... ? :roll:

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Jeg har da været skæv i folkeskolen et par gange, skæv på andre skoler et par gange, skæv hele tiden på produktionsskole, men nu.. nej.. nu har jeg fattet at det på ingen måde er en god idé at være påvirket i skolen og ej heller på arbejde.

Vær påvirket i skolen og du lærer intet, vær påvirket på arbejdet, og du er ude af stand til at gøre dit arbejde ordentligt.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Senest rettet af Optimus Crime 16 feb 2006 22:19, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
Har aldrig været påvirket på job der hvor jeg arbejder nu, men butikken ligger lige ved siden af blå kors... Der kommer tit pisselamme mennesker ind i den :)

Dengang jeg arbejdede på en netcafe, og havde nattevagter alene, eller med en anden, var jeg tit påvirket... En fed på altanen, et par n2o patroner under et spil, eller en enkelt lille speedball til at holde sig vågen på blev det tit til...

Titel:
Flueknepper kongen

Første gang jeg tog Dexofan var i en geografitime på Gym. Shit, det var vildt. Bagefter havde vi tysk - det var endnu vildere. En ekstremt god oplevelse, men pisse-uansvarligt i hindsight.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Ude i solen , ! :b
Har været påvirket på arbejdet før . Ikk så fedt når man skal passe en karrusel en hel dag , når man aftenen før har været på kiks og amf . dum idé .

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C
"Jeg synes, I er dårlige mennesker, fordi I ikke gør jeres arbejde ordentligt. Har I tænkt på, at I på den måde stjæler fra sagesløse aktionærer, og skader verdens økonomi?"
:wink:

Anyways, kunne godt tænke mig at høre, om der ikke var nogle folk, der lagde mærke til, at du sad og var fucked på dexofan i timen, Veritas...? Det må da være svært at skjule. Jeg tror, jeg ville synes, det var ubehageligt, hvis der sad en fyr og trippede på et eller andet wacko-stof i klasseværelset - men jeg ville ikke sige noget, i frygt for at han fik bad trip...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Jojo selvf. har jeg været påvirket på jobbet...

Har røget utallige gange på job

Har været på amf tre gange

Coke 1 gang

DXM for lang tid siden da jeg arbejdede i Irma i sommerferien

Alkohol, derfor blev jeg fyret fra Irma :lol:

Kaffe og smøger er jeg ret tit på... ;)

Alkohol i Irma: Vi lavede "fest" i åbningstiden nede på lageret med øl og vodka, ret morsomt, men det syntes chefen ikke... Han kunne lugte det LANGT væk :lol:

Hvis jeg kan passe mit job, så synes jeg ikke der er nogle problemer i at være blæst @ work

DXM i Irma: Ret svært at opføre sig ordentligt når man går rundt i peaket på et 300mg DXM trip...

Vi indtog 300mg hver, men så fik jeg mens vi sad og ventede på effekten og røg et par J's, et opkald fra min chef. Skulle være på arbejde for 15 min. siden, og jeg måtte tage afsted til 8 timer på arbejde... Hold da kæft, det var ret underholdende :D

Titel:
Dedikeret medlem

Jeg har en enkelt gang været i byen på MDMA (og danse i timevis) og så direkte på arbejde klokken 6 om morgenen uden søvn. Nu er jeg enormt tynd og har derfor ikke rigtigt nogle energireserver at trække på, men jeg kunne jo heller ikke spise pga. MDMA'ens appetitdræbende effekt, så hen mod klokken 10 om morgenen var jeg ved at falde om... helt bogstaveligt.

Det gør jeg ALDRIG igen. Fandeme ikke sjovt.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: DK - KBH - 2300
Haha.. Påvirket på arbejdet, ja det er jeg hver eneste gang jeg er på arbejde.. Men okay, det vist meget normalt med min type arbejde..

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
CBN skrev:
Haha.. Påvirket på arbejdet, ja det er jeg hver eneste gang jeg er på arbejde.. Men okay, det vist meget normalt med min type arbejde..

Er du pusher? :lol:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langeskov
Jeg er kun kommet bagskæv i skole og bagskæv/bagstiv på arbejde..
Synes at alt andet er en tand for useriøst (nok fordi jeg ikke kan koncetrere mig eller huske når jeg er påvirket)

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Taget 1000 mic LSD da jeg var langturschauffør. Der døde nogen stykker på den tur.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: baskerlandet
LOL Dank :lol:

har røget et par joints på jobbet men ellers ikke... har ikke lyst til at stå på et tag eller et stillads i 5 sals højde bankelam...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Kommer også lidt an på hvad det er man laver...

Jeg kan sagtens ryge og lave fysiske ting samtidig, jeg arbejder med IT i et stort firma, og min kreativitet og derved min evne til at løse div. dagligt forekommende problemer bliver meget bedre, men under nogle omstændigheder tager det lidt længere tid at forstå hvad folk snakker om end normalt ;)

Arbejde på amf, så flyver du bare derudaf, og arbejder til rusen fortager sig... Kører bare på uden at blive træt, og kan nemt koncentrere mig om den enkelte opgave. Da jeg aldrig tager amf uden at ryge, så giver det en meget god blanding IMO til at arbejde på...

Hash/pot/skunk til det kreative, og amf modvirker træthed og giver et helt klart hovede, så man får det bedste af begge ting. Så siger jeg dig at jeg arbejder ! ;)

Med cola er det det samme, næsten, det er bare pisse dyrt... Gør jeg nok aldrig igen

/edit: Og ephedra ekstrakt selvf. sammen med guarana

Jeg arbejder ikke med noget hvor jeg er til fare for nogle andre, skulle da lige være hvis jeg kom til at kvæle en i et UTP kabel eller lign. eller kom til at vælte et rackskab ned over en, men det er ret urealistiskt, så jeg har ikke noget imod at tage drugs @ work, bare man kender sin grænse og ikke blæser igennem...

Har ingen problemer med at sidde godt skæv efter en pind og surfe på nettet eller skrive på psy.dk imens jeg er på arb... Skader ihvertfal ikke nogen så længe jeg skriver herinde ;)

Senest rettet af Xpert 17 feb 2006 17:14, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Jeg blev overtalt af en 10 år ældre arbejdskammerat til at tage en streg MDMA sidst på dagen på arbejde engang.
Sad og ordnede noget redigering da det virkede og jeg var ret lettet da vi fik fri.
Så røg vi en joint på hans kontor og tog hjem til mig. :)

Jeg vil forresten stærkt fraråde at tage stoffer på arbejdet, det er dumt og uansvarligt!

Mvh Jonas!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 8000 Botanical Dimensions
Her kan I endda stemme!

http://psychedelia.dk/forum/viewtopic. ... 94&start=0

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Odense
Har aldrig taget noget mens jeg har været i skole eller på arb, men har da været bag-stiv/lam @ work.. Og er vist osse kommet i skole et par fredage efter en coke-tur..

SmølfeSkak Aka. Farmer skrev:
Jeg blev overtalt af en 10 år ældre arbejdskammerat til at tage en streg MDMA sidst på dagen på arbejde engang.
Sad og ordnede noget redigering da det virkede og jeg var ret lettet da vi fik fri.
Så røg vi en joint på hans kontor og tog hjem til mig. :)

Lyder som en fræk lille date i havde der :lol:

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: jydelandet
rimelig ofte møgblæst på kex og amf i skolen.... så smed de mig sq på afvænning- underligt nok. kunne aldrig finde på det idag...

ellers lidt efedrin at starte dagen på når man alligevel sq gøre rent alene kl 5.30 om morgenen...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland/Hundested
hehe... Der var engang..
Engang var jeg under uddannelse som kok, og en aften hvor jeg havde kørt i lidt over et døgn på amfetamin, tog jeg et par piller 1½ time inden jeg skulle møde på jobbet. Jeg var heldigvis alene i køkkenet, men efter sådan en tur fattede jeg ikke så meget og stod bare mest og legede med vores gasblus :D hehe... Ilden var jo så dejlig :) ... Vores receptionist syntes dog at jeg var lidt mærkelig og så lidt underlig ud i hovedet :D hehe..
Men det der med stoffer på jobbet er ikke en go' stil ifølge mig..
Tror at det er noget man lærer med tiden :)

[Edit]: Min daværende køkkenchef "fodrede" mig desuden med kokain konstant, så dengang var jeg næsten på stoffer hver dag på arbejdet.. [End Of Edit]

Mvh Kermit_dk

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Har en enkelt gang røget hash i en pause på arbejde, og jeg har oplevet noget så ubehageligt, så gør det aldrig igen.

Kunne heller aldrig finde på at tage direkte fra byen på arbejde/skole, fordi jeg ved hvor surt det er + tiden føles som en evighed..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]