Lige en ting, lad lige være med at kæde mig sammen med hvadend det er der sker herinde ligenu, jeg blev ringet op igår af en eller anden person, som jeg ikke lige kunne genkende stemmen på - derefter bliver jeg beskyldt for at harasse boardet og derefter truet med politianmeldelse.
Det syntes jeg squ er lidt latterligt idet at det her er første gang i lang tid at jeg skriver noget som helst herinde, igår fik jeg at vide at der var blevet skrevet en masse personlige ting, nu har jeg så søgt på søgemaskinen og kan ikke rigtig finde noget der har noget med hverken psyborg/elven raver at gøre.
Det eneste jeg kan finde er en eller anden der hedder guitargitaf som påstår der bliver handlet med stoffer over mIRC, det er så hvad det er, kunne bare godt tænke mig at vide hvad fanden det har med mig at gøre?
Da jeg ikke har noget med noget af det her at gøre syntes jeg at i skulle tage at fortælle mig hvad fanden det er der er blevet skrevet af personlige ting som KUN jeg ved og derfor automatisk er skyldig i jeres lille problem. Dette ville hjælpe mig en del når jeg nu skal ud og finde ud af om det eventuelt kunne være en jeg kender. Desværre kan det kun være en af mine venner idet at det er personlige ting som der bliver nævnt. Hvilke personlige ting det er, er stadigvæk en gåde for mig.
Nu nytter det jo nok ikke at jeg bliver bannet, fatter stadigvæk ikke hvordan jeg er sluppet ind anyway, siden plejer at skrive kritisk information når jeg har været herinde, men ok, det er osse nogle måneder siden sidst, men lad lige være med at ban eller hvad i nu har lyst til fordi jeg vil squ gerne vide hvad der er blevet skrevet fordi jeg har da venner som jeg fortæller alt og jeg har da osse et par x-venner der er blevet til uvenner.
Slå koldt vand i blodet og lad være med at ringe og true mig, det er squ ikke særlig fedt og det kan da heller ikke være særlig fedt for jer, men jeg kan da virkelig godt se i bliver harasset, altså, der er en post der omhandler noget med narkohandel, og idet at i nogle af jer åbenbart har et horn i siden på mig så skal jeg have skylden, jeg må squ nok indrømme at det grænser til paranoia og vrangforestillinger.
Nåeh ja, og for lige at vise at jeg er mig og det her eventuelt ikke er en anden en, næste gang i ringer, så ring lige med nummer istedet for at gemme jer bag ved et hemmeligt, vil meget gerne vide hvem jeg snakker med. En anden ting, jeg kunne bare ringe til teleselskabet og spørge hvem der ringede til mig 16.23 igår, fordi jeg finder mig squ ikke i at blive truet med politiet.
Så er det sagt.
Håber det dæmper jeres illusioner om den store farlige hævngerrige psykotiske narkotiske elven, jeg er da fucking ligeglad med den her børnehave af et board, dog er der ikke nogen der skal udgive sig for mig på nettet fordi det kan skade mit rep, det gider jeg squ ikke have hængende på mig. Jeg er DCF'er nu, går temmelig lidt op i psykedeliske stoffer, jeg ved hvad jeg har brug for at vide, ingen grund til at granske dybere i emner hvor min viden allerede har nået det niveau som jeg har brug for.
Goddamn i er squ så tøsede herinde, elven harasser os, melder ham til politiet, ga ga ga gu gu gu. babyer mand!
I kan stole trygt på at når jeg eventuelt engang i fremtiden finder ud af hvem det er der har gjort det med den post der så skal jeg nok finde på en passende hævn.
And just for the record: er det ikke et lidt tyndt grundlag at dømme på en post?
P.L.U.R
Elven out
|