Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 maj 2025 16:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 102 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
Forfatter besked
Lige en ting, lad lige være med at kæde mig sammen med hvadend det er der sker herinde ligenu, jeg blev ringet op igår af en eller anden person, som jeg ikke lige kunne genkende stemmen på - derefter bliver jeg beskyldt for at harasse boardet og derefter truet med politianmeldelse.

Det syntes jeg squ er lidt latterligt idet at det her er første gang i lang tid at jeg skriver noget som helst herinde, igår fik jeg at vide at der var blevet skrevet en masse personlige ting, nu har jeg så søgt på søgemaskinen og kan ikke rigtig finde noget der har noget med hverken psyborg/elven raver at gøre.

Det eneste jeg kan finde er en eller anden der hedder guitargitaf som påstår der bliver handlet med stoffer over mIRC, det er så hvad det er, kunne bare godt tænke mig at vide hvad fanden det har med mig at gøre?

Da jeg ikke har noget med noget af det her at gøre syntes jeg at i skulle tage at fortælle mig hvad fanden det er der er blevet skrevet af personlige ting som KUN jeg ved og derfor automatisk er skyldig i jeres lille problem.
Dette ville hjælpe mig en del når jeg nu skal ud og finde ud af om det eventuelt kunne være en jeg kender. Desværre kan det kun være en af mine venner idet at det er personlige ting som der bliver nævnt. Hvilke personlige ting det er, er stadigvæk en gåde for mig.

Nu nytter det jo nok ikke at jeg bliver bannet, fatter stadigvæk ikke hvordan jeg er sluppet ind anyway, siden plejer at skrive kritisk information når jeg har været herinde, men ok, det er osse nogle måneder siden sidst, men lad lige være med at ban eller hvad i nu har lyst til fordi jeg vil squ gerne vide hvad der er blevet skrevet fordi jeg har da venner som jeg fortæller alt og jeg har da osse et par x-venner der er blevet til uvenner.

Slå koldt vand i blodet og lad være med at ringe og true mig, det er squ ikke særlig fedt og det kan da heller ikke være særlig fedt for jer, men jeg kan da virkelig godt se i bliver harasset, altså, der er en post der omhandler noget med narkohandel, og idet at i nogle af jer åbenbart har et horn i siden på mig så skal jeg have skylden, jeg må squ nok indrømme at det grænser til paranoia og vrangforestillinger.

Nåeh ja, og for lige at vise at jeg er mig og det her eventuelt ikke er en anden en, næste gang i ringer, så ring lige med nummer istedet for at gemme jer bag ved et hemmeligt, vil meget gerne vide hvem jeg snakker med. En anden ting, jeg kunne bare ringe til teleselskabet og spørge hvem der ringede til mig 16.23 igår, fordi jeg finder mig squ ikke i at blive truet med politiet.

Så er det sagt.

Håber det dæmper jeres illusioner om den store farlige hævngerrige psykotiske narkotiske elven, jeg er da fucking ligeglad med den her børnehave af et board, dog er der ikke nogen der skal udgive sig for mig på nettet fordi det kan skade mit rep, det gider jeg squ ikke have hængende på mig. Jeg er DCF'er nu, går temmelig lidt op i psykedeliske stoffer, jeg ved hvad jeg har brug for at vide, ingen grund til at granske dybere i emner hvor min viden allerede har nået det niveau som jeg har brug for.

Goddamn i er squ så tøsede herinde, elven harasser os, melder ham til politiet, ga ga ga gu gu gu. babyer mand!

I kan stole trygt på at når jeg eventuelt engang i fremtiden finder ud af hvem det er der har gjort det med den post der så skal jeg nok finde på en passende hævn.

And just for the record: er det ikke et lidt tyndt grundlag at dømme på en post?

P.L.U.R

Elven out

Svar med citat  
 Titel:
hvis de der "personlige" ting er for "forkerte" at skrive på boardet så kan i jo bare maile dem.

Elven_05@hotmail.com

skulle vel være til at finde ud af, det sidste jeg har brug for er en politianmeldelse, har ligesom en del skunk til at stå.

Svar med citat  
 Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Nu er det jo ikke kun 1 post der er grundlaget for at vi er mange der tror at det er dig der har overspammet boardet.
Der har over ca. de sidste to måneder blevet postet en hel del stødende ting herinde som umiddelbart har været meget let at spore tilbage til dig.
Det er naturligvis blevet slettet da det ikke ligefrem passede ind på boardet... :wink:

[columbohat&cigar]Et sidste spørgsmål: hvis det ikke er dig der har postet det, hvem er det så og hvem skulle være ude på at sætte dig op på det?[/columbohat&cigar]

Mvh Jonas!

Svar med citat  
 Titel:
Hvis nu jeg vidste hvad der er blevet sagt ville det gøre det en del lettere for mig, der er ikke mange mennesker jeg deler meget personlige ting med, men der er mange som jeg deler mindre personlige ting med.

Har da osse et par mistænkte det er slet ikke det, jeg har bare ikke lyst til at knalde ud på nogen der måske ikke har noget med det at gøre.

1.Mistænkte : Ham jeg bad om at skride ad helvede til da han troede det at være makkere i et skunkskab betød at jeg skulle lave alt arbejdet og han skulle bare være med til at ryge resultatet, ham har jeg snakket en del om psy.dk med, blandt andet at jeg var pisse utilfreds med at jeg var blevet banned + jeg har nævnt nogle detaljer-som-ikke-burde-se-dagens-lys-på-boardet.

2-3-4.Mistænkte : nogle gutter som jeg troede var mine venner der så snød mig for nogle værdier og andre lyssky ting, disse mennesker har jeg osse snakket om psy.dk med, har osse nævnt nogle ting jeg måske burde have holdt min kæft med, men ikke gjorde, det var nok en fejl, den prøver jeg så på at rette nu.

Må nok indrømme at den første er den mest sandsynlige idet at han blev smidt ud ved hjælp af vold, gik måske lidt for meget amok da jeg trak kniv imod ham, men han gad ikke forlade mit hjem og ham og hans kammerat truede med at banke min dame (ved ikke hvorfor de gjorde det) resultatet var ihvertfald at jeg brændte nogle sikringer og sendte folk efter ham. Hvilket jeg sagtens kan gøre igen hvis det viser sig at være ham - kunne bare godt tænke mig at se hvad spasseren har skrevet så jeg ligesom kunne få en ide om hvem det er jeg skal total-smadre her en af dagene.

Men igen, slap lige af ikke, bare fordi jeg er blevet banned gider jeg squ da ikke spilde mine kræfter på at rive en børnehave ned.

har faktisk temmelig meget om ørene i øjeblikket.

HF - HUS - SKUNK - DAME = har fandme ikke tid til særlig meget andet end det, desuden har jeg ikke internet derhjemme.

P.L.U.R der

Svar med citat  
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The Strip, Las Venturas!
Bibiliotek?

Svar med citat  
 Titel:
Idet at jeg lige har fået fri og nu har weekend så kan jeg ikke rigtig gøre mere før mandag - og der er squ ikke kommet noget konstruktivt ud af det her endnu.

Ja jeg bruger bibliotekets computere og så skolens når jeg skal på nettet og den dag jeg får net derhjemme bliver det aldrig nogensinde brugt til at logge på rusmiddelsider, det er da nok det dummeste man kan gøre.

Men tilbage til jeres problem.

Nogen der gider sende en enmail med hvadend der er blevet skrevet.

Svar med citat  
 Titel:
Ja hvis du har en mail adresse...

Svar med citat  
 Titel:
Aaah den er der jo - jeg ka godt sende...

Svar med citat  
 Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Se her Elvenraver alias Ego alias Shaman alias Psyborg alias trampetorsken alias dizzydazer
osv: her er en tråd fyldt med dit lort:
http://psychedelia.dk/forum/viewtopic. ... ke&start=0

Er der mere du ikke forstår?

Hilsen Fanny

Svar med citat  
 Titel:
fanny tag en slapper og gør et eller andet ved dit humør.

jeg kan ikke se den post idet at jeg skal være logget ind og idet at jeg ingen bruger har så er det lidt umuligt.

og jeg har stadigvæk ikke gjort hvad fanden det end er i beskylder mig for.....

tjekker lige min mail..

Svar med citat  
 Titel:
intet i min inbox

og idet jeg ikke gider oprette en anden hotmail kan jeg ikke så godt logge ind for at læse den tråd..

mail den til mig kigger jeg på den mandag

Svar med citat  
 Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Haha, du forsøger virkelig at skrive på en anden måde i den første posts (måske for at snyde os??) men så i de senere korte posts ryger du lige tilbage i den gamle stil igen. Forstå det nu mester, det er dig, der har fat i den korte ende for tiden...

Svar med citat  
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Hahaha, du er så gennemskuelig at det er pinligt. Men hey, se dog livet fra den lyse side: I det mindste har du stadig lov til at bruge gæstebogen! :mrgreen:

Svar med citat  
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
LOL, ved nærmere gennemsyn matcher den IP du har skrevet dette topic fra sært godt overens, med Dizzydazer, U-mennesket, Benzopiat og alle de andre lamme profiler du har.

Kasper, jeg er alvorligt bange for at din mor og far også er hinandens søskende. Fænomenet kaldes "indavl" og det kommer der næsten altid sådan en klump degenereret, men dog stadig levedygtigt arvemateriale som dig ud af. I parrer da vel forhåbentlig ikke jeres egne søskende deroppe i Arden, gør i?

Svar med citat  
 Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
IP'en matcher også dextrose, samt de fleste af sitets brugere. Jeg ved ikke om det er en fejl?

Svar med citat  
 Titel:
In our memories
Brugeravatar

Elven Raver skrev:
fordi jeg finder mig squ ikke i at blive truet med politiet.

Nånå?!

Svar med citat  
 Titel:
Insane psychedelia user!

Øhm, du fortæller måske alle dine venner at du har mødt den almægtige Dr. Phibes i det virkelige liv? Hvor skulle de ellers vide fra at du ved hvordan jeg ser ud, og vide at jeg har boet i Vejle? Godt forsøgt, ER.

Svar med citat  
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

elven raver skrev:
og idet jeg ikke gider oprette en anden hotmail

Hvis du ikke kan undvaere 2min af din kostabere tid til at oprette en hotmail konto, saa kan det da ikke betyde forfardeligt meget for dig.
Hvorfor saa oprette et "helt" emne omkring dette?

Som shakespeare sagde: "at lukke, eller ikke at lukke; det er spoergsmaalet."

Svar med citat  
 Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Elven Raver > Hvis det ikke er dig der poster lort, forklar så venligst hvorfor du poster fra vores SSL-IP, som du ikke burde have kendskab til, eftersom du påstår at du ikke har været på boardet i laaaang tid.

Svar med citat  
 Titel:
Jeg har ikke noget problem, det er jer der har det!

1: Jeg har ikke postet herinde i syyygt lang tid

2: Meld ham da til politiet.

3: Meld da bare mig til politiet, kom nu, I DARE YOU, i får ikke en skid ud af det.

4: HVIS i melder mig til politiet, well, så holder jeg ikke min kæft fordi hvis i gerne vil stikke folk til panserne, så holder jeg mig squ ikke tilbage når de kommer ud til mig, hvem taber mest på det?

5: Hvis i gerne vil forstætte med jeres paranoia lort imod mig så gør det gladligt, i DONT fucking CARE...

og lige til sidst, jeg har fundet ud af hvem af mine buddies der har skrevet det og jeg har læst alt hvad han har skrevet...

så doktor phibes idet at han skrev at han havde sat listen ned til dem han havde mødt IRL og så skrev tjille. hvad har det med dig at gøre
hvis han havde været mig havde han nok skrevet

truckermuffin
smurf3000
tjille
xanadu
og en mere der sad sammen med smurf og TM da jeg var der for nogle år siden.

Tror i ikke at i burde få jeres hjerner op og køre inden i ligger skylden i min skuffe?

Der er jo mange huller i det han siger, og doktor phibes, så vidt jeg kan se ud fra det han har postet så skriver han ikke noget om dit udseende.
(hvilket man let fatter fordi du er så pissehamrende øretæveindbydende)

Så jeg syntes bare at i skal fortsætte jeres linje med politianmeldelser fordi jeg er egentligt temmelig ligeglad - jeg har gjort mit - og han burde være stoppet, men hvis jeg kender ham ret så går der max 14 dage, så er han igang igen.

Og det der med at sende folk på ham, nu når i ikke tror på hvad jeg siger så lader jeg ham squ fortsætte.

Så kom igen, taber narkomaner mand!!!!!!

DEX: fordi jeg går i fucking skole med den taber der syntes det er så sjovt at irritere jer, egentligt finder jeg det osse skideskægt.

Halifaxxx: hvis du er rigtig hård i kæften så ringer du mig op og giver mig dit nummer og din adresse, så kan vi tage den her snak op mand til mand - eller kan du kun svine familie til når du sidder på et board?

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 102 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]