dokat skrev:
Indtil videre synes jeg denne afstemning underbygger teorien om en "THC-mur" der skal nedbrydes..
Eller fordi folk enten har røget dårlig tjald første gang, ikke har inhaleret nok, dårlig joint og lign. De første par gange røg jeg sku ikke det gode røg fordi det var alt for dyrt mente jeg (?) men efter at have købt for 100kr af en rigtig god klump Super Marok inde på Staden så kunne jeg godt mærke at der var mere i god røg end i dårlig. Men mange folk vil hellere købe meget for få penge. Men der skal også meget i så.
Jeg vil hellere have ½g god røg end jeg vil have 3g skod standard
Jeg vil også hellere have 1g 0,6-7 coke, for 700kr, mens andre helst vil have 2g 0,2 for 700kr... Man kan ikke forventes at være ekspert i kvaliteter hvis man ikke har prøvet det før, så i mine øjne er det logisk nok at der er så mange der ikke har fået god effekt første gang
Der er også en anden ting, de første par gange vidste jeg ikke rigtig hvad effekten var, og da doserne ikke var så store var det en lettere transparant oplevelse da jeg ikke kunne sætte en finger på noget sådan rigtigt. Først efter et par gange fik jeg røget nok, og fik fundet udaf hvad rusen indeholdt