Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 21:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: WaKKK
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Har røget en del hash på produktionshøjskolen, vores lære røg chillum i pauserne om fredagen. Så der røg vi også med. Virkelig hyggelig keramiklære :)

At ryge hash f.ek på job afhænger af hvordan det virker på en. Jeg ville aldrig ku gøre det, det ville være alt for langt væk fra min sofa. Men hvis man ryger dem som smøger i små rislaer hele dagen, som nogle skovarbejdere jeg kender, så er det da ikke farligt for andre end dem selv.

Men alt undervisning og long term inlæring er 100% fucked ved dagligdags brug af nogen stoffer. :arrow: period

Wak

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: DK - KBH - 2300
Drupe skrev:
CBN skrev:
Haha.. Påvirket på arbejdet, ja det er jeg hver eneste gang jeg er på arbejde.. Men okay, det vist meget normalt med min type arbejde..

Er du pusher? :lol:

Nej det er jeg ikke.. Hehe.. Men du kan være 100% procent sikker på at jeg ikke ville sige det på nettet hvis jeg var.. :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Randers
På den gode (kokain) i folkeskolen, brækkede mig ud over det hele i klassen mens vi hadde diktat,

Ps: sidste gang jeg gør det, rimelig meget opmærksomhed

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Jeg har kun mødt op til sidste skoledag møg-stiv, med kvalme osv..

Jeg mener det er særdeles uansvarligt at indtage stærke psykoaktiver i skole eller på arbejde. Vi får penge for at gå i skole. Hvis ikke så kan man komme i skole gratis - derfor tager jeg skolen seriøst.
Hvis man betjener store maskiner og er seriøst påvirket kan det være til fare for andre, og det er jeg bestemt ikke tilhænger af!
Det kan godt være nogen er uenige med mig, men jeg mener bare, at man bør respektere det der ikke har med ens privatliv at gøre.. Det gør man ikke ved at være kran-fører i en storby på 300 µg syre! (vist det mest ekstreme jeg lige kunne finde på...)

/IC

Titel:
Admin
Brugeravatar

Dengang jeg arbejdede i et bageri tog jeg nogle gange amfetamin når jeg skulle møde om natten. Det var også ret oplagt at tage videre på arbejde når man havde været i byen. Ellers havde min mester et glas therma power på kontoret som jeg bare ku tage af.
På mit nuværende job har jeg ikke indtaget andet end et par therma power af og til, jeg har ikke lyst til at være påvirket når jeg skal tale med kunder, huske flere ting ad gangen osv.

IMO er det i orden at være påvirket på sit job så længe man stadig kan udføre det optimalt og man ikke bringer sit eget eller andres liv i fare.

Citat:
(vist det mest ekstreme jeg lige kunne finde på...)

Det sku da lige være en neurokirurg på ketamin :shock:

Mvh.

-Jimmy Carter

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
heh kan sagtens genkende det med at stå på en tank og skulle betjene kunder på en morgen kåger. en blanding mellem go griner og en smule fucked

Kunder må have tænkt sit da de blev betjent :shock:
Dog kun en oplevelse jeg gør den ene gang. :roll: Godt min chef ikke så mig den dag :)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Norge tæt på slalom bakkerne
I mit nuværende job ville det være dybt uforsvarligt at ryge, Kører taxa så har jo andres liv i min hænder.

Men mit gamle job på lager om natten der blev der røget en hel del og taget lidt amf.
Vi var så også kun 2 på lageret om natten og vi begge røg nogen rigtige hyggelige nætter vi havde der.

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Jeg tog en del hårde stoffer, dengang jeg arbejdede på et bibliotek. I starten nedsatte det ikke min produktivitet mærkbart, men i kombination med at jeg kedede mig mere og mere på arbejdet, endte jeg efterhånden med at bruge mere på tid lokummet og på at læse bøgerne, end jeg gjorde på at sætte dem på plads. Kokain nedsatte faktisk min produktivitet mere end opioder, men jeg har også altid været dårlig til at fungere på centralstimulerende stoffer.

Mvh. Psyko

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ålborg
har jeg også, men det var mere fordi jeg arbejdede på et diskotek som afrydder, så fik den nogle streger på vej på arbejde og på vej hjem, før jeg som regel tog til morgenfest

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Jeg hasr prøvet at komme skæv på arbejde en gang, og jeg gør det aldrig igen, for det var for skummelt. Min hukommelse var helt blæst og jeg glemte folks bestillinger i restauranten, så Never Again :shock:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Jeg må også sige at det ikke er noget jeg normalt nyder...

Hash på arbejde foregår normalt kun i de sene timer hvor der ikke sker en skid, og man bare sidder på nettet og tilser et par servere en gang i mellem, og går ind og laver div. små ting, ting som jeg selv i en fuldbyrdet brandert sagtens ville kunne udføre

Arbejder i IT afdelingen, og kommer derfor rundt til mange forskellige mennesker, fra lagerarbejderne til adm. direktør, og jeg må sige at jeg følte mig utrolig utilpas, men prøvede at skjule det, da jeg havde en 5 min. snak med ham under indflydelse af en god portion THC...

Eller til 2 timers møde med forelæsning og kedelige tal, er du GAL hvor har jeg kæmpet med at holde mig vågen efter morgenjoint/bong og møde kl. 0900. Selv med adskillelige kæmpe krus kaffe, har jeg været ved at knalde hovedet ned i bordet et par gange...

Det er også interessant og se at en let skævert der ikke påvirker en synderligt når man skal snakke med venner/bekendte eller gøre normale ting, men den samme skævert i en situation hvor du skal tænke lidt og svare på en ordentlig måde, føles meget kraftigere, og tankerne er ligesom lidt adskilt fra munden, og det går ikke at jeg snakker før jeg har tænkt mig om, men når jeg har røget tænker jeg ikke så hurtigt, så jeg kan godt snakke lidt langsomt... Hehe

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

..

Senest rettet af guldsky007 23 okt 2010 00:33, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Jeg arbejder på et diskotek så der er da smuttet lidt ting indenbords :)

Meget amf og coke, lidt GHB, vist MDMA et par gange tidligere på aftenen og Temgesic en enkelt gang. Det gør natten lidt sjovere :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
Jeg har, engang jeg arbejdede som telesælger, prøvet flere forskellige ting på jobbet. Coke var meget sjovt, da man får et ego-boost, mens man snakker i tlf, men kunderne blev som regel overrumplet for voldsomt, til at de gad at købe noget. Jeg prøvede også at indtage 3-4g ghb, med succes. Her blev jeg bare mere glad, men snakkede måske en anelse for meget, med hver enkelt kunde.

Men det vildeste jeg prøvede med det job, var at jeg en fredag, var blevet lovet fri, så jeg trippede lsd, sammen med et par venner, men kl 11, blev jeg ringet op og fik at vide at jeg skulle komme på arbejde. At snakke i telefon med mennesker man aldrig har mødt eller snakket med før, en hel dag, er godt nok ikke nemt, når man er groft påvirket af lsd. Men tiltrods for det, havde jeg nogle rigtig gode salgsresultater... hehe...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]