Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 21:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Flueknepper kongen

Hey.

Siden jeg i fredags var til en über-cool koncert med hårdtslående Rock Hard Power Spray har jeg haft den ondeste nakke-skulder-hovedsmerte (gik vist liiiige en tand for meget amok!)

Da almindelige smertestillende midler (2xTreo + 2xPanodil, eller 2xKodi + 2x Panodil ELLER 400mg ibuprofen + 2xPanodil) ikke virker, har jeg overvejet at kontakte en læge for at få noget kombinationsmiddel med Dextropropoxyphen eller Kodein.

Tror I en gennemsnitlig læge vil være villig til at udskrive lidt af dette til en forholdsvis ung mand med fucking ondt i halvdelen af rygsøjlen?

Titel:
Site Admin

note: Tag ikke tysker tonen personligt i dette svar, det er rå coaching!

Ta' lige og spænd ballerne, hold op med at pive og tag det som en mand. Du har ondt i kroppen af en grund - det er tåbeligt at dulme kroppens signaler med stærkere sager end ipren fordi du har været til rock koncert!!

På med vikinge hjelmen, tænk på fisse, mjød og tyrolermusik og ignorer de smerter. Det er en langt mindre svanset måde at klare problemerne på!

[indsæt opløftende vikingeskrål her]!!!

God bedring, mvh
KenIshii

Titel:
Medlem

Vil i den forbindelse anbefale http://www.viking.virkelighed.dk/index.html til oplysning om TOTAL VIKING POWER.

Titel:
Flueknepper kongen

KenIshii skrev:
note: Tag ikke tysker tonen personligt i dette svar, det er rå coaching!

Ta' lige og spænd ballerne, hold op med at pive og tag det som en mand. Du har ondt i kroppen af en grund - det er tåbeligt at dulme kroppens signaler med stærkere sager end ipren fordi du har været til rock koncert!!

På med vikinge hjelmen, tænk på fisse, mjød og tyrolermusik og ignorer de smerter. Det er en langt mindre svanset måde at klare problemerne på!

[indsæt opløftende vikingeskrål her]!!!

God bedring, mvh
KenIshii

Sådan er jeg. Går totalt amok, har pisseondt, bliver lille og skriger om hjælp!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Og for at svare på spørgsmålet: Nej. Få et nøgent tøsebarn til at massere dig - det øger blodgennemstrømningen og restitueringen i musklerne - m.m.

Og så er muskelømhed sgu da dejligt - så kan man mærke man er i live! :twisted:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden
Ellers ringer du bare, har kontakter i Novo og Lundbeck 8)

Helt seriøst vil jeg dog foreslå dig at spørge din læge.
Hvis du ikke lyver så er der jo en god grund, ik? Og så kan det jo være at han er flink og hjælper dig.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
gå til en kiropraktor hvis det bliver ved med at gøre ondt i længere tid.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Ja, tag det som en viking...på tirsdag er det looong gone...
Hvis smerter kan være "behagelige", så er det da netop muskelsmerter. Ellers kan du jo ty til et hurtigt koldtvandsekstrakt, hvis øjnene endnu ikke er tørre :wink:

cOne: jeg tror ikke at dine nævnte kontakter ville være behjælpelige nu, i den henseende at de skulle have professionel adgang til lancerede produkter, der kan kurere ovennævnte lidelse...insulin og lykkepiller...næppe hehe

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
få dig en god gang massage, piller er sgu ikke vejen ud af muskel smerter især ikke når man selv har pådraget sig dem på den måde og man ved det bare er en hurtigt fase og ikke noget kronisk. Vis man absolut skal "forkæle" sig selv med noget mod det må det være en god gang massage og en tur i saunaen :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Billede

Titel:
Flueknepper kongen

Så rykker vi.

Fik min storebrors kone (som er læge) til at sprøjte lidokain ind, og ordinere noget tramadol min far fik engang :wink:

Titel:
Flueknepper kongen

CannaChem skrev:
Ja, tag det som en viking...på tirsdag er det looong gone...
Hvis smerter kan være "behagelige", så er det da netop muskelsmerter. Ellers kan du jo ty til et hurtigt koldtvandsekstrakt, hvis øjnene endnu ikke er tørre :wink:

Jeg har verdens laveste smertetærskel :P

Har før forlangt at få morfin MED DET SAMME på skadestuen da jeg havde snittet i min finger :lol:

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Veritas skrev:
Fik min storebrors kone (som er læge) til at sprøjte lidokain ind, og ordinere noget tramadol min far fik engang :wink:

Godt at høre...jeg er helt klart proponent af at alle former for smerter eller ubehag skal medicineres væk. Jeg erindrer tydeligt min skuffelse dengang personalet på sygehuset nægtede mig sovepiller, da jeg var indlagt efter en blindtarmsoperation. Hvad fanden bilder de sig ind?

Morfin til snitsår virker også helt rimeligt på mig...

Mvh. Psyko

Titel:
Flueknepper kongen

Psyko skrev:
Veritas skrev:

Godt at høre...jeg er helt klart proponent af at alle former for smerter eller ubehag skal medicineres væk. Jeg erindrer tydeligt min skuffelse dengang personalet på sygehuset nægtede mig sovepiller, da jeg var indlagt efter en blindtarmsoperation. Hvad fanden bilder de sig ind?

Mvh. Psyko

Jeg aner en let sarkasme. :wink:

Og ja, det er sgu pivvet. Virkelig pivvet. Men gaah. Og så fik jeg så ikke morfin til fingeren, men et eller andet halløj...

Titel:
In our memories

Veritas skrev:
Psyko skrev:
Veritas skrev:

Mvh. Psyko

Jeg aner en let sarkasme. :wink:

Det er der nu ingen grund til...Jeg mener virkelig, at medicin (alt fra decongestants til hovedpinepiller) er gode redskaber. Jeg kan slet ikke forstå de mennesker, der sætter sig ned og venter på at hovedpinen går væk af sig selv.

Jeg har godt nok en normal smertetærskel, men derfor gider jeg da ikke gå og være hæmmet af småskavanker.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: jydelandet
smerte er lissom kroppens skrig om at der er noget fuck igang... har du hovedpine så prøv at tænk: kan det være væskemangel (gælder også tømmermænd!!!), dårligt indeklima osv og så gøre noget ved det... smerter man selv er skyld i bør da for så vidt muligt løses ved andet end medicin... kan man ikke klare den smerte man selv pådrager sig, sq man måske finde noget andet at lave... tag din nedtur med oprejst pande knægt!!! :wink:

jeg har 2 nød-panodiler liggende og det er alt hvad jeg har af smertestillende...

operationssmerter, menstruationssmerter, brækkede lemmer og åbne kraniebrud gælder dog ikke... her skal der medicineres! :D

knus fra tiffy, som klarer ømme tramper-lægge med at strække ud og massere

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Må man så heller ikke tage 5-htp efter MDMA... eftersom argumentet her åbenbart er at man skal tage efterturen som en mand...?

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: jydelandet
tager sq mine narkonedture med oprejst pande... kan jeg ikk klare dem, bør jeg ikk tage narko... er ikk helt inde i det med 5-htp, men det er vel mere HR, eller...? det er jo altid fair... lissom sodanvand og junkfood ved tømmermænd...

Titel:
In our memories

Nu drikker jeg meget sjældent, og når jeg får ondt i hovedet er det stort set spændingshovedpine. Den slags er det næsten umuligt at gardere sig imod, og derfor mener jeg at medicinering er på sin plads.
Selv det bedste immunforsvar svigter af og til, og så bliver man altså let forkølet - igen ikke rigtig noget man kan forhindre. Medmindre man underkender alt det pjat om "bakterier" og udelukkende tror det er et spørgsmål om påklædning og at undgå træk.

Medicin er menneskets måde at rette op på guddommelige fejl.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
tiffany skrev:
er ikk helt inde i det med 5-htp, men det er vel mere HR, eller...?

Er det ikke også et eller andet sted HR, at fjerne sine smerter med eller uden medicin? ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]