Veritas skrev:
Gachine skrev:
Lemmy skrev:
Uenig i forhold til muskelsmerter. Muskelsmerterne optræder for at forhindre kraftig brug af musklen, da den skal have ro til restituere. Medicin skulle gerne forebygge eller fjerne sygdomstilstande - muskelsmerter efter hårdt arbejde er helt normalt.
I'm so agree. Det er jo netop ikke bare for at irritere, at muskler bliver ømme. Det er et signal om, at "hey, slap lige lidt af, hva'". Medicinering af den slags hverdagssmerter er i mine øjne komplet åndssvagt.
Problemet er at muskelsmerterne kan få musklen til at gå i spasme, så den ikke kan slappe af.
And so be it. Jeg er lidt en sucker, når det kommer til muskelproblemer - hvadenten det så er er smerter eller kramper. Sagen er den, at man selv, helt uden medicin, kan
reagere på sine musklers opførsel. Jeg kan forstå, at du ville ha'medicin, hvis du havde fået en fiber og absolut skulle et eller andet. Men ellers er det bare sløvsind. Muskelsmerter er faktisk (igen for mig) behagelige i et eller andet omfang. Jeg synes, det er meget fedt at kunne observere kroppens naturlige reaktion. Så længe, selvfølgelig, det er til at holde ud. Men det vil jeg nu også påstå, de fleste muskelsmerter er.
Og for fanden: vi taler jo ikken engang fibersprængning her. SÅ kunne du tale om, at det gør det ondt.